Akik videókat küldtek be...

Good Pc Games sorozat - Lego Racers 2 (1. rész)

2010.01.07. 11:04

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr151617566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.07. 19:31:39

Valahonnan ismerős az intró zenéje... nem is tudom, hogy hol hallhattam XD
Na de a videóra visszatérve engem nagyon idegesített amikor levegőt vettél és ez nagyon is hallatszott. Mintha belefújtál volna a mikrofonba. Valszeg túl közel volt a szádhoz, erre figyelj. Továbbá nekem ez egy elég gameplayes videónak tűnt. Nem csináltál más a videó nagyrészében, mint hogy elmondtad ami a képernyőn történik. Ráadásúl van egy olyan sejtésem, hogy éppen a felvétel közben találtad ki a beszéded. Ezért tűnik néha egy kicsit döcögősnek. Aztán alig vágtál szinte valamit. A versenyeket egészében benne hagytad a videóban. Hatásosabb lenne, ha többet vágnál. És foglald össze, hogy miről akarsz beszélni, mielőtt elkészíted a videót.

Ja és még valami, ami érdekes volt. Idézem " a képernyő bal felső sarkában lévő öt darab fehér kocka nem tudom mire jó, de nem is fontos." Hát ha már egyszer benne van a játékban azért biztos van valami szerepe. Ha pedig nem tudod, legalább próbálj meg utánna nézni.
Na de, hogy valami pozitívumot is mondjak, legalább érthetően beszéltél és a hangerővel sem volt semmi. A videó minősége sem rossz. Láttam ennél, már ezerszer rosszabb vidit. Szóval ha kijavítod a hibákat és odafigyelsz arra amiket mondtam, akkor biztosan jó videókat fogsz készíteni.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2010.01.07. 19:45:03

Ez a Good pc games :S Elöször azt hittem Borsesz videója de aztán rájöttem hogy nagyon nem! Én személy szerintem nem bírtam végignézni. A hangod miatt.

Sarg3 2010.01.07. 20:01:51

Nem mondom, hogy rossz videó, de azért a jótól is messze áll.
Kezdjük ott, hogy bevezetésként magára hagytad a nézőt az intróval, amit se előtte, se utána nem kommentáltál (vagy nem tudtad, hogy mi történik benne, vagy egyszerűen nem érdekelt). Nem az a baj, hogy lejátszod az intrót, de ha közben elmeséled, hogy mit láthatunk, akkor nem tűnik lyuknak a videóban.
Aztán, sokkal több vágást kéne megejteni, mert ahogy Rainse is megjegyezte, ez így egy kommentáros gameplay. Próbáld meg kiszűrni a lényegtelen jeleneteket, mint pl. töltőképernyő, átvezető videók, stb.
Nekem a játék alapzaja is sértette a fülem, mivel hangosabb volt a te beszédednél.
A második videót nem néztem még meg, de remélem ennél sokkal több dolgot tudunk még meg a játékról. Nekem meg volt az első része, ahol rengeteg lecsalási lehetőség volt a pályákon, ha itt is vannak, bemutathatnád őket. De egy szűk 5 percet szánhatnál az autó-építő részre is.
A folyamatos sistergések tényleg nagyon fülsértőek, nem tudom, mennyit lehet tenni ellene, de nem ártana, hogyha az elkövetkezendő videóidból már eltűnnének.
Mindent összevetve ez nálam egy jó közepes, vannak olyan videók a Junioron, amelyek végignézéséhez is elég nagy türelem kell, itt gyorsan elment az a 10 perc. Fogadd meg Rainse tanácsait is, és minden jó lesz!

Sarg3 2010.01.07. 20:05:50

@ROw2
Nem tehet róla, hogy még nem mutált. Én is jobban szeretem a mélyebb hangú videósokat, de ezért ne ítéld el a bemutatóját.

w1d0w 2010.01.07. 21:03:22

Korrekt leszek...
A videó nagyon nagyon nagyon...ehemm...szar...
Indoklás:
Az intró egy nagy semmi, de ez nem számít sokat...
A mikrofon recseg mint a...Szóval recseg...
A hangod is idegesítö, de tudom, hogy erröl nem tehetsz, úgyhogy erre nem szólok semmit :S
sztem 3/10

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.01.08. 14:09:29

még mielőtt valaki nyomná az alázó szövegeket a Good-Games irányába:
ez nem a Good-Games, ez egy egészen másik sorozat, amit egy egészen másik emberke vezet. Szóval nem összekeverni velük...

VB1050 2010.01.08. 18:58:30

Ez az első videóm, gondoltam is hogy nem lesz túl jó, de majd belejövök. Köszönöm a kritikákat, a szuszogást későbbi videóimban igyekszem elkerülni. Nekem is feltűnt, mennyire hasonlít egy gameplay videóra. Legközelebb próbálok jobban a nézőkkel maradni, tehát többet is fogok vágni. A sorozat címével sztem semmi gond, hasonlít a Good-Games-re, de ez azonban Good Pc Games sorozat. Azt, hogy mire mennyi időt szánjak, még most tapasztalom ki, a videó hossza és a kommenteitek alapján. Mégegyszer köszönöm hogy írtatok, és igyekszem tanulni a hibáimból...
süti beállítások módosítása