Akik videókat küldtek be...

Good-Games - Guitar Hero - World Tour (PC) By Herold

2010.01.12. 10:19

Na igen, a Guitar Hero... 
A videóval 2 bajom volt összesen: az első a hangod nagyon halk volt (az introhoz képest főleg), tehát legközelebb próbáld egy szintre hozni a kettőt. A második gond, hogy a végére egy pörgősebb dalt választhattál volna, bár ez szerintem szubjektív véleményem csak. Ezeken kívül tényleg kiváló videó volt, ha a hanggal nem lett volna gond, megkapta volna a maximum pontszámot. :(

Értékelés:  4  /  5
-= LaLee =-

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr221636553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OldHerold 2010.01.12. 14:15:09

Erröl a játékrol két eltérő vélemény alakult ki... egy jó, amiszerint ez egy jókis co-op game, és egy kevésbé jó ami szerint ez egy értelmetlen gombnyomogatós játék... És ha nem ugy ülünk neki hogy ezáltal most megtanulunk gitározni vagy dobolni, akkor szerintem ez egy király co-op :)

Szerintetek?

Wizz the boomer 2010.01.12. 15:32:07

10-20 év múlva már elavult lesz a húr...Jönnek a gombok xD

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2010.01.12. 18:39:54

Megnéztem a videódat, a játékról elmondtad, amit ellehetett, ez pozitívum. A felvétel nagyon halk, az introhoz képest nagyon nagy a kontraszt, eléggé fel kellett tekernem a hangfalat, hogy halljam a hangod. A játékod, és a beszédedet pedig fel lehetett volna venni külön, és közbe magyarázni a dolgokat, miközben látjuk is, ezt utószinkronnal egyszerűen meg lehetett volna oldani, vagy maximum feliratozni hogy éppen mit látunk, mert én játszottam már guitar heroval ezért tudtam hogy miről beszélsz, de lehet valaki nem vágta még így sem (pl star power). Ennek ellenére nem volt rossz videó.

OldHerold 2010.01.12. 18:54:15

@Raitokhun: Ja hát igen, de most képzeljed el, 9 percig azt nézni hogy nyomkodom a pöttyöket... és mostmár nem is bánom hogy igy külön vettem fel...

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2010.01.12. 19:32:25

@OldHerold: Nem azt mondtam, hogy végig kellene kommentálnod a játékod, és amúgy is a videódnak a végén van csak a tényleges játék, szóval egy minimális kommentálást elbírt volna, főleg hogy az egész videóban utólag került rá a hang, ezért is nem értem miért lett volna megterhelő arra a kis részre is nyomatni valamit, például amikor minden kék lesz hogy: "na és itt látható a korábban említett star power" vagy valami. Mert így meg mi, a nézők nézzük X percig ahogy nyomkodod a pöttyöket mindenféle comment nélkül..

reconka (törölt) 2010.01.12. 19:57:52

bár szerintem ez az a játék amit csak egy gameplay-el nem lehet jól elmagyarázni.. felvehetted volna izmos testedet ahogy vadul pengeted a gitárt.. na az tényleg jól nézett volna ki.. :)

Grafikáról meg annyit, hogy grafikailag nincs ott a toppon, de nem is ez adja el a játékot

apropó.. Guitar heronak van online változata ami ingyenes.. mások csinálják, és egész jó: www.jamlegend.com/refer/li/815003 <= ezt mutasd meg és hasonlítsd össze guitar heroval :)

OldHerold 2010.01.12. 20:06:08

@Raitokhun: 'főleg hogy egész videóra utolag került a hang'? hát nemigyvolt :D egyszerre mondtam és vettem fel

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.01.12. 21:09:57

A videoval nics bajom. Söt.
De az h pár óra alat Expert????
Vagy csak azért mert gitáron nyomod..?
Én örülök ha mediumban 3 csillag a "Joe Satriani - Satch Boogie"....

OldHerold 2010.01.12. 21:41:56

@BenoooXD: Gitáron nyomom, igen. de ez ami itt volt, a Nirvana szám tényleg nagyon könnyű... van olyan szám aminek elején bukom experten, pl a bullet for my valentine... bár én annyit nem játszok vele, ha most nekiülnék hogy addig tolom amig megnem lesz,lehet összejönne. - amúgy kösz.

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2010.01.13. 14:52:33

@OldHerold: Jó felmerült bennem ez a lehetőség is, de mondom csaknem.. Namindegy a lényeg hogy maga a vidi jó, csak ennyit hiányoltam belőle össz-vissz.

Lurker 2010.01.13. 17:14:52

Én ott hagytam abba a videó nézését amikor kijelentette, hogy szerinte milyen jó a zenei felhozatal. Én kb. 4 számot tudnék kiemelni de azok is olyanok amilyenek.(ez tény, hogy a gh3 óta csak a metallica-ban vannak értelmes számok). Nekem a játék ezért is lett rövid életű.

OldHerold 2010.01.13. 20:37:43

@Lurker: izlések és pofonok, persze, mindennapokban énsem hallgatom ezeket, de igy játszani sztem jó... tudod, nem mindenkinek ugyanaz tetszik

VB1050 2010.04.14. 20:01:15

Jó game - Jó videó 9/10

Joker 52 2011.03.06. 20:20:41

ÉN pont azért nem szerettem a játékot amiért te igen:
A zenefelhozatal.
Nekem a Számok között csak 3-t szerettem/ismertem.
Bon Jovi,Survivor,Micheal Jackson.
De ahogy te mondtad ez ízléstől függ!:D
süti beállítások módosítása