Akik videókat küldtek be...

Best PC Games Sorozat: Bus Driver

2010.01.22. 15:24

Argo is elmondja véleményét a játékról. Ő ezek szerint elnézőbb volt mint én ;) Bár én sem voltam azért túl szigorú.

Remek videó és hozott erősítést is

Soundtrack: Soundtrack:
Billy Idol - White wedding, Beatfreakz - Superfreak, Jozin z Bazin

2 komment

Címkék: bus driver best pc games

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr561683231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SamuelDivinium · http://jateknaplo.blog.hu 2010.01.24. 12:32:19

Nakérem, ez egy minőségi videó volt. Nekem tetszettek az ötletek, a megszerkesztés, a szinkron is igényesen volt megalkotva, nem sistergett, nem volt halk, lehetett érteni mindent. Nekem tetszett 5/5.

argo001 2010.01.25. 20:37:44

@Raitokhun: Örülök, hogy tetszett!
süti beállítások módosítása