Akik videókat küldtek be...

Mégis mit akartok?

2010.01.24. 11:54

Napok óta figyelem a chat-et, és kezd elegem lenni, hogy sok embernek semmi se tetszik! Kezdeném a best of kommenttel:

kasjfaksjdv: Ez a blog már nem az ami volt...Teljesen lelassult a sok live- szartól...és csicsás

Menjünk szépen sorjában. Ez a blog miért nem az ami volt? Egyáltalán szerinted milyen volt régen? A live adásokkal mi a baj? Úgy vettem észre, hogy volt rá igény! Sokan jeleztek vissza, h szeretnének live adásokat adni / nézni. FreddyD-nek is tetszett ez az egész ötlet, sőt mondta, hogymajd egyszer ő is szeretne szerepelni live-ban. Na és végül: az oldal miért lenne csicsás? Ezt nem csak tőled kérdezem, hanem a többiektől is. Mi a baj az új külsővel? Mondjátok meg nyugodtan! Aztán ha megtettétek, mondjátok meg, hogy mi tetszene! Mert elegem van abból, hogy pár ember lehordja az új külsőt mindennek, de véletlenül se mondaná meg, hogy milyen kinézet tetszene neki. Esetleg vissza akarjátok kapni a régi sablont? Szerintem az túl defaultul nézett ki és nagyon RPCJ-os volt. Következő komment:

kasjfaksjdv: Én az oldalt kezdem unni. Ahogy látom, nem vagyok egyedül.

Miért unod? Ismételten kérdezem, mi vele a baj? Ird le teljes egésszében a véleményed, mert ha állandóan panaszkodsz, azon nem tudok segiteni!

Ezen kivül elszaporodtak az olyan megjegyzések, hogy túl kevés komment érkezik, és ezt a látogatottság csökkenésével hozzátok összefüggésbe. Nem, a látogatottság olyan, mint szokott lenni. Sztem annak tudható be a kevés komment, hogy ez a sablon eleve hibás, tehát ha kommentelni akarsz, akkor az oldalt található fülecske az előző videó kommentjeihez dob. Véleményem szerint kevesen vették észre, hogy a bejegyzés cimére kattintva lehet a legegyszerűbben kommentelni!

Fel merülhet benneket a kérdés: ha hibás ez a sablon, akkor miért ez lett kiválasztva, és miért nincs lecserélve? A válasz egyszerű: amikor Borsesz meg lett bizva az új külső elkészitésével (freddyD támogatta az ötletet), akkor nem tudott arról, hogy hibás ez a sablon. Borsesznek rengeteg más dolga és problémája van, ennek ellenére összehozott egy új külsőt a kedvetekért. Igen, ezt nektek csinálta!!!

A sablont jelenleg nem tudjuk lecserélni, mert én nem értek a sablonok szerkesztéséhez (ezért is kértem meg Borseszt), Borsesznek meg most nincs ideje (ezt se viccből irom ide). Ha vki úgy érzi, hogy nem tetszik neki ez a külső, akkor irja le, hosz szerinte mit lehetne rajta változtatni! Esetleg aki ért az ilyesmihez, átszerkeszthetne egy másik sablont.

A következő megbeszélni való a reklámozás. A reklám kifejezés szinonimájaként lassan használható lesz torrentboy neve... Nemcsak nekem, de másnak is elege van már abból, hogy telereklámozod a chatet. Ugyanez vonatkozik benooo-ra és egyéb személyekre is! Azért hoztuk létre a reklám menüpontot, hogy oda irassátok ki velünk a live adások hireit! Ezentúl ha reklámot látok a chatben, azonnal törlöm. Ha ennek ellenére se hagyjátok abba, akkor bannollak is ez mellé. Igazából nem akartam ilyen reklám-tilalmat bevezetni, de másokat nagyon zavar az ilyesmi, ezért teszem.

Összefoglalva: ha bárkinek bármilyen gondja van az oldallal, új külsővel, menüpontokkal, live adásokkal, chat-tel, reklámozással vagy egyéb más dologgal kapcsolatban, az irja le. Viszont azt megköszönném, hogy azt is felvázolnátok, hogy mégis hogyan lehetne szerintetek orvosolni a felvázolt problémát. Ha esetleg vkinek velem van baja, azt is mondja meg!

Othala

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr601697552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.01.24. 12:27:22

Én sem értem, hogy mi a baj a honlappal. Szerintem sokkal jobban néz ki az oldal, mint volt, mert már kezdtem unni az előzőt. Csak az a baj, hogy egy kicsit lassan tölt be, de ez szerintem a gépemnek a hibája, szóval maradjon minden ahogy most van.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.24. 12:43:21

a külsővel nekem semmi gondom. Szebb lett. Az előző a alap sablonos blog.hu-s izé ami nagyon gagyi sztem. Ez sokkal jobb. A Live adásoknak mondjuk lehetne egy külön topic mert ha LIVE adások érdekelnek akkor odanézek. A főoldalon pedig zavar. Szóval szerintem egy külön topic lehetne ennek és így aki akar az nézi aki nem akarja azt nem zavarja. A kommentek kevesebbek... ez szerintem a chet-nek a hibája. Mert ha valaki akart ezt-azt akkor csak kommentelni tudott. Most meg chetelni is lehet. Szóval a LIVE adásos öteletemen kívül mást nemtok. :S

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.01.24. 12:54:24

Én is támogatom badfear-nak az ötletét, hogy mondjuk egy külön menüpontban lenne a Live adásoknak a helye, mert ha nézek egy videót és közben megy egy Live adás, akkor idegesít az mikor a Chat Box pittyeg (nem tudtam más szót kitalálni a pittyegés helyett :P).

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.24. 13:14:27

@Tomlion: A chatbox hangját le lehet némitani.

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.01.24. 13:48:38

kasjfaksjdv@ ijenkis noname (Káromkodás) mi a (Káromkodás) írod azt h kevésa koment?? csak nézz szét.. -.- Tuti h te 1 kis 6 éves (Káromkodás)verövagy..
A sablon meg még csak teszt ezért hibás. De ha nem teccik meny el...
Ohtala: Sory h ijet írtam.... meg értem ha ban.

Kűlön menu live az jó ;)

reconka (törölt) 2010.01.24. 13:57:36

Nos kezdem.. én vettem észre és én írtam a chatre hogy sajnos hibás ez a template amit használtok.. ha van kedvetek és lehetőségetek rá akkor el is küldhetitek max 5 perces meló..

Utóbbi hónapokban sok minden változott.. vannak profibb produkciók és vannak gyengébbek.. sajnos egyre több ember próbálkozik meg videószerkesztéssel, játékteszteléssel csupán azért, hogy haverjainak megmutassa milyen kemény srác.. Ezek az emberek nem tanulnak a kritikából és tolják a sz@rt blogra.. ami engem kicsit elszomorít, illetve valahol felvidít mert nem tudnak normálisan beszélni, videót vágni rengeteget bakiznak stb.....

A honlap borzasztóan lelassult.. eléggé sokáig tart betölteni az oldalt amikor 2 live adás van + 2 chat hozzá... Arról nem beszélve, hogy legtöbbször nem is megy benne semmi.. csak annyi, hogy adásszünet..
A lassúság nem miattatok van mivel a chatboxot amit használtok elég lassan hívja be...

Nagyot rontott a képen amikor néztem egy live adást.. és azt vettem észre arról szól az egész, hogy 2-3 ember jókat nevet saját hülyeségén, és youtube-os videókat mutogatnak be.. lehet hogy meg lehet ezzel fogni 10-16 éves gyerekeket de akik csinálják a live adásokat adhatnának a minőségre..

Persze lehetetlen megfelelni mindenkinek kedves Othala neked sem fog sikerülni.. jól tudom, hogy közeledik az érettségi és stresszelsz de ilyen bunkó kommentelő mindig is lesznek --> kasjfaksjdv ezekkel nem tudsz mit csinálni csak kibannolod, kiteszed a szűrét..

Egy szó mint száz törekedjünk a tökéletességre,ezt üzenném azoknak az embereknek akik videót akarnak készíteni, vagy készítettek.. mert sok kiváló tehetséges ember van ezen a blogon.

Az alkotó gondolkozás - szóló műfaj. Csoportban az emberek beszélgetnek, véleményt cserélnek, ítélkeznek, kompromisszumokat kötnek, de gondolkozni egyedül gondolkoznak, alkotni egyedül alkotnak.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2010.01.24. 14:05:51

Először is én mondtam, hogy kevés a komment és hogy ezért csökkent-e a látogatottság. Ha ezzel esetleg bárkit megbántottam akkor bocsi. Nem bántásnak szántam csak egy vélemény volt.

Aztán itt van ez a kasjfaksjdv gyerek. Ha nem tettszik az oldal akkor ne nézzed. Ilyen egyszerű a dolog.

A kinézettel nekem semmi bajom. Sőt sztem nem sok blognak van ilyen gyönyörű külseje.

A liveok tényleg lehetnének külön külön helyen.

És még annyit, fűznék, hozzá a témához, hogy reconkának igaza van. Tényleg eléggé felhígult a videózás mostanában. Egyszerűen annyi videós van ma már, hogy a színvonal is lejjebb esett mert az átlag minőség is gyengült. Ez ellen viszont nem lehet mit tenni. Egyszerűen csak nézzétek a jó videósokat. Ennyi! XD

És végűl örülök, hogy a reklámozásokat bünteted Othala. Engem már nagyon idegesítettek. Torrentboyt pedig már bannoltam a saját oldalamról is, ez okok miatt.

Sarg3 2010.01.24. 14:33:34

A Live adások tényleg baromi irritálóak a főoldalon, ezen kívül semmi baj nincs a honlappal.
Nem nagy munka ám nyitni ott fölül egy "live" menüpontot. Lehet, hogy kevesebb lesz a nézettség, de az már az ő dolguk. Mi hadd élvezzük az oldalt úgy, ahogy van, a közepére rakott chatboxok/live adások nélkül.
(Nagyon becsülöm a szerkesztők munkáját, mert nem kapnak semmit azért, hogy rááldoznak időt a honlapra, kár lenne ilyen kis hülyeségekkel rontani az összképen.)

@BenoooXD
Remélem nem sértődsz meg, de a kommented alapján a kasjfaksjdv-gyerek ezerszer értelmesebbnek tűnik nálad (ijen,koment,verö,teccik,meny,ijet,kűlön,stb.)
Szóval, egy jó tanács: előbb tanulj meg helyesen írni, és utána mondd akárkire is hogy 6 éves. Hangod alapján nem annyi vagy, de írás alapján nem néznék ki belőled nyolcat sem :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.01.24. 14:38:31

Nos emberek. A Live topic nagyszerű dolog lenne tényleg, és valószínű össze is hozzuk. A szín vonal tényleg csökkent mostanság. Esetleg azzal tudnánk ez húzni fel, ha átnéznénk a beérkező videókat. Viszont nem az a baj hogy ez nagy munka hanem az hogy ez csak az Én/Othala/LaLee véleménye, és nem tudhatjuk hogy tetszik másnak, aztán mindenkinek adni kell egy lehetőséget. Ha ezzel egyet értetek akkor találjunk ki valamit közösen erre az ötletre alapozva.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2010.01.24. 14:38:46

Szerintem **** szép az oldal és ***** jó is szerintem így jó csak az eddigi videók menü nem jó mert a boritós cucc kicsit fura de szarintem minden ok és annak a hülyének meg mi baja van azt nem tom.
Jah és igen torrentboy=reklám a csetbe

reconka (törölt) 2010.01.24. 15:19:18

Látom néhány ember felveszi amit mondtam... aki nem inge ne vegye magára, direkt nem írok neveket mivel ez az én szubjektiv álláspontomat tükrözi, illetve nincs kedvem egy értelmetlen játékba belemenni, hogy
" na csinálj te is videót..
Nem is tudnál megszólalni lájvvv adásban,
gyereki a hóra B&## megütlek fekszel ..
könnyű kommentezni csinálj reconka videót.."
én csak a probléma gyökereire szeretném rávezetni azokat az embereket akik akarnak, és próbálnak foglalkozni ezzel a honlappal illetve a közösséggel.

Természetesen moderáció kell, mivel láthatjuk, hogy legyen bármilyen tökéletes egy közösség megjönnek a bunkó paraszt emberek akik nem tudják a szabályzatot elolvasni, és nem tudják mi is a netiket (hu.wikipedia.org/wiki/Netikett)

Ha valaki nagyon sír dobjatok ki egy skin választót és mindenki olyan skint állít be amilyet csak akar..

A legjobb lenne ha külön megnyíló postba tennétek a live adásokat kevésbé terhelné az oldalt, mivel csak az várna a livera aki szeretné is nézni.. bár előfordulhat hogy kevesebb néző lesz, de valamit valamiért

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.01.24. 18:00:31

Nekem igazából csak a Live adások, és a reklámok nem tetszenek..Támogatom badfear-t, egy külön topic jó lenne, de tudjuk, hogy macerás megcsinálni, szóval ezt nem úgy értem, hogy "húú azonnal csináljátok meg.." A külső nekem bejön, sokkal jobb, mint az a blog.hu-s alap séma..De igazából azt tényleg nem vágom, hogy ha ugyan olyan a látogatottság, miért ennyivel kevesebb a komment??

@reconka: A LIVE adásokkal kapcsolatban hasonló véleményen vagyok, én is láttam jó pár Live-ot és hasonló dolgok jöttek le..

A rengeteg videóssal is pont ez a véleményem, túl sokan csinálják, és sokan csak úgy heccből, h 2 hónaponta kiad egy teljesen átgondolataln, unalmas, egy szóval szar videót a közönségnek..A bizonyíték arra, hogy mennyien vágtak ebbe bele: Elég ránézni a "Linkek" oldaldobozra.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.01.24. 18:03:44

Szóval jah, nézzétek azokat a videósokat, akikről tudjátok, h nagy eséllyel igényes munkát ad ki a keze alól..

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.01.24. 18:10:59

Sarg3@ Bocsi a írás miat a gyengém de többet tettem le mint a kasjfaksjdv
és nem értelmesebb nálam tudom h menyi idő van egy ijen blogban.De csak nézzd meg az enyémet a LPC nem a legjobb de jóbb mint no name gyereknek ki jobban tud írni mint én. Vagy ott van a HunFX animáciok és effcteket csinálok másoknak ingyen.
Röviden anyi h többet érek attól h nem jó a helyes írásom...

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2010.01.24. 18:23:01

Nemtom ki ez a kasjfaksjdv, de néhány dologban igaza van.
Az oldal teljesen lelassult, és én nem azért jövök ide, h live-ot nézzek, hanem bemutatókat. Nem a live-ok ellen vagyok, csak...Nem is tudom.
Talán nem a nyitóoldalra kéne tenni vagy nemtom...
Ěn le venném. a Rossz Pc Junior azt hittem játék kritikákról szól.Ennyi.

B3D · http://g4mezone.blog.hu/ 2010.01.24. 18:41:15

- Nekem a régi, egyszerű külső sokkal jobban tetszett....egyszerű volt és jól átlátható...nem a sablon miatt lesz kedvelt az oldal szerintem. Sztem ha FreddyD is megváltoztatná a saját oldala kinézetét, azzal ártana a blogjának
- Aztán, nekem az tetszett régen ebben az oldalban, hogy feljöttem ide, egyből láttam, van-e új videó..más nem is volt fenn..csak videók, de most már teli van ilyen chattel, Live adásokkal...meg van hogy ilyen fél képernyőt eltakaró plakátok vannak kinn...mert valaki felvételt hirdet...

Régen csak a videókról szólt az oldal, csak rólunk, azokról akik készítették és akiknek készítették, és a mostani állapotra csak azt tudom mondani, hogy szét lett cseszve....

Sztem valahogy már kommentelni sincs kedve az ide látogatóknak...

Én 1 szavazattal járulok hozzá a régi skin visszaállításához és persze a Live adások nomeg persze a Chat és felvétel-hirdetések megritkításához...

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.24. 20:26:43

Na nekem van rgy nagyon egyszerű ötletem mindnek a megoldására. Tegyünk ki 3 szavazást.

1. szavazás

Legyen chet? -Igen! -Nem!

2. szavazás

Visszaállítsuk a régi dizájnt? -Igen! -Nem!

3. Szavazás

A FŐOLDALON csak videók legyene? -Igen! -Nem!

Ha az utobbira igennel szavaznak akkor javaslom, hogy a LIVE-oknak, tagfelvételeknek, reklámoknak, és minden ami nem videó annak legyen külön topc.

És ha megvolt ez a szavazás akkor már nem szólhat be senki mert győzött a többség ereje.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.24. 20:33:56

@B3D: Azért ez az elmélet nem valami jó. Figyelembe kéne venned, hogy ez az oldal összeköti a videósokat. Mint a Nyugat című újság a költőket írúkat. És ha videókon kívül semmi sincs akkor hogy kommunikálnak? ha valaki valahova csatlakozni akar akkor hová nézzen? Elfogaldom, hogy ezeknek nem a főoldalon a helyük DE az oldalon minden bizonnyal van helyük.

43Csabi43 2010.01.24. 21:00:28

Szerintem azért van kevesebb komment,mert sokan nem tudják,hogy hogyan kell.Azelőtt egyértelműen lehetett látni a hozzászólások számát a vidi alatt,s katt oda és írtak.De ez csak tipp,hogy ezért. Amúgy tetszik az új design.:)

Doubleg 2010.01.24. 21:35:34

Nah szóval," kasjfaksjdv: Ez a blog már nem az ami volt...Teljesen lelassult a sok live- szartól...és csicsás " erre annyit tudok mondani h PONTOSAN igy van, miért? én akkor is néztem ezt a blogot mikor megalakult, eleinte nem nagyon érdekelt hogy , van-e szerkesztő csere. De ami itt megy az egyszerüen MÁS mint ami volt. Ahányszor feljövök (5 perc töltés) mindig látok 3 live adást chatboxal, persze vagy mindegyikbe szünet van, vagy 10éves gyerekek röhögnek és menőnek érzik hogy ők most live-ot csináltak. Nincs bajom a live adással ok, de akkor ne 10évesek csinálják és NE a főoldalon legyen. Nem vágom miért kellet a blog.hu-s sablont lecserélni, most azért mert kiteszel 1 másik háttért meg a fejlécbe angol szöveget irsz menő leszel?

Sarg3 2010.01.24. 21:40:06

Egyébként Othala, elégedetlenkedők mindig voltak, és lesznek is. Sosem fogod tudni olyanra megcsinálni a honlapot, hogy az mindenkinek tetsszen, mert az embereknek más az ízlése. A legokosabb dolog, ha egyszerűen figyelmen kívül hagyod az indoklás nélküli szidalmazó kommenteket. Túl önérzetes vagy.

Live adásoknak külön menüpontot, akinek meg nem tetszik a sablon, az majd megszokja. Ennyit kéne csinálni sértődés helyett.
Mer most meg megy a Barátokközt, hogy a paraszt kasjfaksjdv, hogy képzel ilyeneket írogatni, rohadjon meg akinek semmi sem tetszik, stb..

Doubleg 2010.01.24. 21:57:20

De szerintem az alapvető probléma ott merült fel hogy: Szoktátok olvasni a weblap cimét? ROSSZ-PC-JUNIOROK . Tehát ROSSZ eleinte csak a rossz játékok vicces/kritikás bemutatói kerültek fel, aztán jöttek a jó/rossz és a csak jó játékokat bemutatók. De ezekközé bekerültek aztán a konzol illetve flash játék bemutatók is. Nem tudom mi értelme van 1 alapbol rossz játékokat bemutató oldalra jókat is kirakni, illetve minek a sok konzolos játék illetve a flash szarok. Én és szerintem nem én vagyok az egyedüli aki azt mondja h LEGYEN A RÉGI az oldal.

Doubleg 2010.01.24. 22:01:02

Ezeket a problémákat azzal lehet orvosolni, hogy például megnézitek a videókat mielött kirakjátok, és mielött jönne a válasz h nincs rá időnk tegyétek fel a kérdést: AKKOR MI AZ ÚRISTENÉRT VÁLLALTÁTOK?
Amelyik vidón látjátok hogy Flash,konzol, vagy csak szimplán SZAR arra irtok 1 választ.: Sajnálom de a videót még nem megfelelő szinvonalú ahoz hogy kirakjuk, javits rajta és jó lesz. Ennyi kéne.

McKenny 2010.01.24. 22:42:19

Üdv.

Az oldallal magával nincs gond, de például ha megy egy Live adás, és egy 13 éves gyerek szimpátia szerint kickelgeti az embereket, az kicsit vicces. Természetesen nem RPCJ Live, de mégis kint van a főoldalon, ami érinti a RPCJ blogot is.

Lehet kickelni, ha trágár, ocsmány szavak íródnak le, vagy olyan kérdések hangzanak el, amik nem oda illők, de akkor nem kell beolvasni, hanem szó nélkül kickelni az illetőt.
Milyen lenne, ha egy Real-Barca meccsen a kommentátor beolvasna egy olyan kommentet, hogy "sz*r real\barca" ? Nem kell számon kérni, hogy miért van ekkora pofája, hanem csak letiltani egy bizonyos helyről, és az értelmes hangneműeket válasszal illetni.

Az oldal Designja nekem személy szerint tetszik, de ez lehet csak az én ízlésem. Egy szavazást kéne létrehozni, ami az olvasók véleményére kiváncsi.

A főoldalon meg maradjanak szerintem a videók\hírek, maximum pár reklám, ha live lesz egyes oldalakon, de akkor is kisbetűvel feltűntetni, hogy egy 13 éves gyerek játszik egy 16 éves alsó korhatárral rendelkező játékkal.

Hiányzik: Pár videónál kimaradnak az értékelések, ezt lehet pótolni. Szerintem az értékelés után simán vitába lehet szálni az értékelőkkel ( ;) ), természetesen bizonyos határokon belül, pl: két különböző meglátásból jó viták születhetnek, de nem a "kaki" és a "sztem meg nem kaki" módon.

McKenny voltam :)

B3D · http://g4mezone.blog.hu/ 2010.01.24. 23:01:49

@Doubleg: -Miért ROSSZ PC ha egyszer jó játékokat is bemutatnak?
-Mert bizonyos párhuzamot kellett húznunk a Rossz PC Játékok és a Rossz PC Junior között.

Amúgy a flash játékokat én sem értem...már nem azért, de mi vesz rá egy embert, hogy flash játékokról készítsen videót...az oké, hogy kicsiben kell kezdeni, akkor válaszon egy autós játékot...azokból tök egyszerűen lehet videót készíteni...vagy egy régebbi játékot, mint a gta3....

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.25. 11:33:45

@Killah: Igazad van, ezt a témát még ma megtárgyaljuk.
@ROw2: Az eddigi videók menüponthoz mji a javaslatod? Ok, még nincs kész mert sok ideig tart / meg asszem Killát fogom megbizni vele / de a borítós dolgot hogy értetted?
@reconka: Nyugi, te se húzd fel magad, kellenek olyan emberek is, akik mint külső szemlélők, elmondják a véleményüket. A csinálj jobb videó szöveg csak azokra vonatkozik, akik lehordják a videśokat, tehát nem rád.
@badfear: Igen, igazad van, ki lesznek téve a szavazások. Viszont ha nem vetted volna még észre, a reklámoknak van külön topik :P Egyedül a live-ok másznak bele a főoldalba.
@Sarg3: Én nem megsértődök, hanem megoldásra törekszem. Aért irtam meg ezt a bejegyzést, hogy akinek van vmi gondja, az mondja el, hátha tudok a problémán segiteni. Az oldal sorsát, alakulását a szivemen viselem, ez a dolgom.
@Doubleg: Hiába nézed az elejétől az oldalt / képzeld amúgy én is / de nem vagy tisztában bizonyos dolgokkal: azért Rossz PC Juniorok az oldal cime, mert párhuzmot kellett vonni a Rossz PC játékokkal, hiszen ez az oldal a kistesó. Az elejétől kezdve szerepel a blog leírásában, hogy jó és rossz játékokat egyaránt kiteszünk. Atheil is tett ki PC-s játékokon kivül pl XBoxos vagy egyéb bemutatót. Nézz csak vissza.

A-Lister 2010.01.25. 12:12:32

Igazából én szerettem a régi oldalt is:D lehe cska am egszokás beszél belölem de nekem az tetszett jobban:P de pár hét és ezt is mindenki úgyan úgy fogja szeretni mitn a régit...
Reconka szerintem neked van a legnagyobb igazad a LIVE adások *rt se érnek vannak 3n aztán röhögnek a saját hülyeségükön... 7végén is elkezdtem nézni 1t akkro a gyerek 1dül és magába nevettgélt-.- meg ilyen idegesítő hangokat játszott be és azokon nevettgélt...
MEg hát igen vannak rosszabb videok - azok arra jók hogy megtudjuk különböztetni a jót:D

Doubleg 2010.01.25. 13:30:44

Othala jó igazad van, de Athemil idejében nem voltak még ilyen fos videók mint most. Lehet hogy csak az emberek voltak értelmesebbek, de mint mondtam amin látjátok hogy TÉNYLEG szar azt nem kell kitenni.

boca12 2010.01.25. 13:33:10

Szerintem ez egy nagyon jó játék!!Nekem csak az a bajom vele,hogy amikor egy német katona mellet elmélsz, legtöbbször a katonának mindig gyanús voltam!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.01.25. 14:34:51

Nem értem sokam mért rinyálnak nekem tetszik, hangulatosabb és nekem furcsa módon ha live van, egyből bejön. Ez gép és net kérdése. Habár valahol a Blog.hu tényleg írja hogy, ha túl sok az úgynevezett "widget"-ből az oldalon akkor lassabb net számára lassan tölt be.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.25. 19:04:10

@Doubleg: Ja értem. Akkor szerinted csak olyan videók kerülhetnének ide föl amikről a kommentelők 80%-a az üvölti, hogy: FreddyD kopi! Kopi!

reconka (törölt) 2010.01.25. 20:02:40

Szóval azt láthatjuk, hogy emberek látják, hogy sok sok olyan videó születik ami nem kifejezetten "minőségi"
láthatjuk, hogy live adás vicces, és sokat hülyéskednek, nevetnek az emberek, de sok embernek ez nagyon nem jön be, így legyen egy külön rovatjuk.. Talán a legjobb egy szavazás lenne tényleg....

@badfear: nem copyt szeretnénk látni, sőt a legjobb lenne ha teljesen kreatív és egyedi lenne minden videó.. Azt hiszem mindenki törekszik erre (mármint remélem).

@boca12: eltévedt komment.. :)

pantermanus (törölt) 2010.01.25. 20:05:18

Na jólvan ezért nem fogom megcsinálni a livet mert ugye a"tizenéves vidéki tuskók" azok nem csinálhatnak gondolom jó videókat@Doubleg: " tizenéves hülyegyerekek ne csináljanak livekat hogy röhögjenek milyen kemények..."
mert gondolom nem lehet egy "tizenéves vidéki tuskó" jó videószerkesztő/játékbemutató(a játéktesztelő az más...)
na de bocsánat szóval bajom nincs a bloggal csak a kommentelés (most már az se)

Doubleg 2010.01.25. 21:15:49

badfear. Nem. Nem freddyD stilusu vidik kellenek csak, de amin látod h tényleg nagyon szar azt minek rakod ki?

Doubleg 2010.01.25. 21:19:03

pantermanus. Örülnék ha legalább azt másolnád az idézőjelek közé amit irtam. ki irt ilyen hogy tizenéves vidéki tuskók? Ki mondta hogy nem jó videószerkesztők? Ki mondta hogy nem jó játékbemutatók? Hmm? Hülyeségeket ne irkáljál légyszives. Lehet hogy 1 jó vidókészitőröl live-on kiderül hogy 10éves nyomi aki a saját viccén röhög. Attol még csinálhat jó videokat.

Athemil · http://garrysmod.blog.hu 2010.01.25. 21:22:43

én úgy látom hogy most a blog sokkal jobb kezekben van mint egykoron˘˘

Doubleg 2010.01.26. 14:11:09

@Athemil: Én személy szerint szivesebben látogattam az általad szerkesztett blogra...

Commissar Morak · http://wolfgangsharfke.wordpress.com 2010.01.26. 23:10:37

Üdv!

Személy szerint jómagam csak több videót kérnék. :)
A dizájn nekem olyannyira tetszik, hogy egy látogatótól biztosan elesnétek - személyemben - hogy ha visszatenné valaki a defaultot!

Nos...talán mégis lenne annyi kérésem, hogy kicsit lehetne jobban szűrni a videókat. Szóval amit még Ti - az én szememben megbecsült, régi rókák - is 2, vagy 3 pontosra szavaztok egy próbálkozást, azt nem kellene erőltetni. Esetleg egy "futottak még" kategóriát bevezetni, és a gyenge videókat csak az nézhetné aki kifejezetten ezek után érdeklődik.
Ezt azért írom, mert 12 órás műszakokban mentőzöm, és nagyon nincs időm arra, hogy amikor végre gép elé kerülök, kinyálazzam a sok gyenge alkotás közül azt az 1-2-őt ami miatt megéri megvárni a betöltést.

Ami a fórumtrollokat illeti, azokkal meg vajmi keveset törődjetek. Egyes emberek kifejezetten élvezik ha mások kemény munkáját egyetlen szóval lesajnálhatják...vagy többel. Panaszkodó rinyap**ák (ez jelenthet fiút is) mindig lesznek sajnos. Ezen változtatni Ti nem tudtok, mert ahhoz az ország netezőinek kb 40%-nál ki kellene kötni a Net elérést. ^^

No, kitartást. Egyik kedvenc blogom a Tiétek.
süti beállítások módosítása