Akik videókat küldtek be...

Metrexey studio's: Portal

2010.01.26. 10:23

TÖRÖLT VIDEÓ

Ejha :)
Kis piszkálódás:  Left 4 Dead [= left for ded, nem DÍD, tanuljátok már meg :)]  illetve Godsmack [= Gádszmekk).  A Portal-nak hogy ne lenne zenéje? Még saját Soundtrack CD-t is adtak ki. Rendben, tény, hogy elég nehezen észrevehetők a zenék (amik ha pontos akarok lenni, akkor 'drone ambient' műfajhoz tartoznak), viszont nem értem, hogy ha még nem is lennének benne zenék, akkor hogyan kaphat rá 10 pontot? Egy játékban alap, hogy kell zene, anélkül nem az igazi. A történetbe nem kötök bele lehet, hogy rosszul tudom én is, viszont a felolvasás nem kellett volna, plusz a "nem értem, nem is érdekel" hozzáállás.. érdekes. A mikrofon még éppen elfogadható volt, viszont volt benne néhány elég hangos zizzenés, ami kicsit zavaró volt.

Értékelés:  2  /  5
-= LaLee =-
 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr471690792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.26. 14:54:33

Szerintem nem kéne olyan dolgot fikázni amit azért nem értesz mert lusta voltál odafigyelni. A Portal lényege pont a titokzatosság. És, hogy nem nyomják a pofádba, hogy mivan hanem egyes feliratokból meg az eseményekből kell rájönni, hogy mivan. De ez nagyon nem volt szép.

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.01.26. 15:03:03

Hát röviden jó tanács... Probáj szinesiteni, ne ijen össze-vissza legyen az egész és ne vilogjon a kép. Badfear jól mondja.
Tehát csinálj még vagy 5 videot és nézz sok ellemzést.
Probáj hangositani a sony-vegas ban ez egyszerü ott van h volume.
Kb enyi...

(Sory a helyesírás ért . )

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.26. 15:24:17

Mennem kellett ezért még hozzáfűzök pár dolgot az előző kommentemhez. Leírtam elöbb ezt a "bakid" de még van pár dolog. Az elején a felvezető. Ezt nem kell megemlíteni, hogy ez egy felvezető. És a végén se, hogy ez volt a felvezető. Ez olyan mint ha a könyvben az első fejezet a prológus és így kezdődne. "na a könyv elejét egy prológussal kezdeném." És a fejezet végén, hogy "na ez volt a prológus." Meg szerintem, hogy az egész videó pontozgatásból áll az szerintem kicsit se jó ötlet de ti tudjátok. Csak nem birom ezt a "na legyek jó szívű?" dumát. Max a videó végére. Sajnálom, hogy így kiakadok de ezt nem birom. Ha nem nagyon profi a videó nem zavar. Ha kicsit túlértékeled mert neked nagyon tetszik az sem zavar soha. De mikor valaki a lustasága, tudatlansága (még sorolhatnám) miatt fikázik valamit azon aztán kiakadok. És mikor 3-szor is azt mondod hogy szar ott nagyon ideges lettem. Akkor mondd azt, hogy "hát én nem értettem de másoknak biztosan bejön..." valamit. Aztán még lehet örülni, hogy jószívű vagy? Máskor kérlek gondolj egyet mielött ilyen hatalmas hülyeséget mondasz. Létszives.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.26. 15:26:11

Ja és a MI-t nem pontoztad mert nem láttál benne. Zenét nem hallottál de az 10 pont? akkor most mivan? (WTF)

reconka (törölt) 2010.01.26. 15:38:54

Ha egy mondatban kéne jellemezni ezt a filmet akkor azt mondanám: " ez szörnyű volt "

Pirate · http://piratevideostudio.blog.hu/ 2010.01.26. 15:49:17

Ha nincs benne mesterséges inteligencia ( bár én nem tudom nem játszottam vele) akkor miért akarod pontozni?

Torrentboy · http://shadowminer.info/ 2010.01.26. 15:51:13

:D nem tudok többet írni és igazak a kommentek úgy látom még is csak csinálnom kell nekem is videókat hogy ne pusztoljon el minden agysejtetek :D

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.01.26. 16:15:51

Van a játékban MI! Ha nem lenne akkor hiába ugrálnál a tornyok elé nem lőnének rád. Sok bug van benne? Hogy a rákba? A történet: A nő akivel vagy egy teszt alany. Vele kell teszteket végre hajtani, amikben egy kedves női hang segít, és egy tortát ígér, ha végeztünk. Ahogy halad a játék, néhány bekamerázatlan zugban találunk hasonló feliratokat: "The cake is a lie" (a torta egy hazugság). Amikor egy mozgó platformon megyünk az utolsó teszt után egy nagy torta jelzi hogy jó irányba megyünk, és közbe a kedves női hang dicsér. Aztán a platform egy égetőbe visz ahonnan el kell menekülnünk, majd eljutni a főmasinához, és legyőzni. a játék úgy ér véget hogy a detonáció után kinn találjuk magunkat az épületből.

józsie · http://jozsie.blog.hu/ 2010.01.26. 16:32:07

Valóban ez a videó nem sikerült a legjobban, szerintem kicsit kevés időt szántál ennek az elkészítésére...
Sok szerencsét a következőkhöz :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.26. 17:38:15

Ez nagyon ejha. Játszottam én is a Portallal, de nem vittem végig. Annyit azonban le tudtam szűrni, hogy van MI. Ha nem lenne, tényleg csak egy üres pályán mozognál az akadályokat kerülgetve. Viszont ha nem tűnt volna még fel, vannak benne aranyos hangú robotocskák, akik folyton azt kérdezik, hogy merre vagyunk + ha észrevesznek, akkor lézershow-val jutalmaznak.

Ray96 2010.01.26. 18:19:08

Az a legjobb hogy nekem azt írja ki hogy ez a videó már nem elérhető

józsie · http://jozsie.blog.hu/ 2010.01.26. 18:22:39

Valóban törölve lett...
úgy néz ki túl erősek voltak a kritikák :S

playground · http://magazinok.hotdog.hu/comicworld 2010.01.26. 21:28:50

@józsie:
El mondom, hogy miért törölte...
Mert ez egy szá-nal-mas (Othala, ne tilts le)...
Amiért senkinek nem tetszett a videó, ezért letörölte és ennyi.
Valószinüleg újra nevet változtat és új címet csinál...
Talán el is költözik szégyenében egy nyugis kis falucskába...
Ez történt... :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.26. 22:02:38

@playground: Ha azt akarod, hogy ne tiltsalak ki, akkor viselkedj úgy!
süti beállítások módosítása