Akik videókat küldtek be...

PC Játékok Sorozat - Luxor 3

2010.01.26. 18:30

Júúúj, ennek a bemutatónak már csak azért is örülök, mert az egyik kedvenc alkalmi játékomról készült :) Régebben nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal :) Semmi extra, de unaloműzőnek tökéletes. Olyan varázslatos hangulata van, ami odatapaszt a gép elé annak ellenére, hogy egyfolytában ugyan azt kell csinálni.
Egy kis baki részemről: hiába játszottam napokig ezzel a játékkal, az fel sem tűnt, hogy a menüben van egy bolt részleg XD! Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem :) A bemutató szerintem jó lett, szépen, részletesen elmondtál mindent a játékról. Egyedül az előadásmódodon lehetne változtatni, még ennél is jobb lenne a videó, ha pörgősebben mondanád a szöveget :)
Értékelés: 7/10
Othala

Ez a videó később jelent volna meg, de előre hoztam a megjelenési dátumát, mert a mai videót letörölte a készîtője. Azért kerül be soron kívül, mert nem akartam, hogy ma videó nélkül maradjatok :P

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr361701588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarg3 2010.01.26. 19:20:39

Az intró mostmár oké, a név nem, de az meg gondolom akkor így marad. Majd megszokom.
Ez a bemutató jobb lett, mint a másik, de csak a vágások miatt, mert egyébként elég unalmas. Szerintem az előadásmóddal van a baj, nem elég pörgős. Mondd el ugyanezt a szöveget gyorsan, és ne legyen tíz perces a videó, de legyen élvezhető. Az se lenne baj,ha belevinnél valami extrát, valami egyedit.
Tudom, hogy ez még csak a második videód, ezért nem várom el, hogy tökéletes legyen, de remélem, hogy a következőt már végig bírom nézni anélkül, hogy ki akarnám kapcsolni.
("a bal alsó sarokban nem tudom mi van" <-- az ilyen megjegyzéseket kerüljük)

Továbbra is sok sikert kívánok.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.26. 19:47:01

@Sarg3: Nem ez a második videója, csak ezt tudtam idő előtt betenni.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.01.26. 19:48:16

@Sarg3: Teljesen egyetértek az előző kommentelővel. Még annyit hozzáfűznék, hogy ha lehet próbálj érdekes játékról videótesztet csinálni. Mert ennél az első 1 percben tudtam, hogy miről szól. És 10 perc alatt se tudtam meg új dolgot a játékról. Szóval csak annyit, hogy az előző játék valamivel érdekesebb volt.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.26. 20:06:00

@badfear: Hidd el, hogy ez a játék függővé tesz, és odatapaszt a gép elé :)

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.01.26. 20:26:12

Ezt én is kentem :P
10 percet nehéz össze hozni egy ijen gameről.
A maga modján jó ^^

VB1050 2010.01.26. 20:36:42

Az egészet belesűríthetted volna egyetlen videóba (lesz folytatás)

ARSENAL4EVER 2010.01.26. 21:51:50

Szerintem jó lett, legalábbis nekem tetszett, jó a végén egy kicsit unalmasra sikerült, de ezen kívül egy ilyen játékról ilyen részletesen és üres járat nélkül végig beszélni 10 percet az bravúr, mert én nem tudtam volna folyamatosan egy unalmasnak tűnő játékról ennyit beszélni.A menüben nem töltöttél sok időt, és mindent bemutattál benne, ami érdekes és újdonság.
ÍGY TOVÁBB!!!!!!!!!!Szép volt.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.26. 22:04:55

@ARSENAL4EVER: Már sokadszorra mondom, hogy ez a játék nagyszerű :) Minden, csak nem unalmas. Ha elkezdesz vele játszani, nem birod abbahagyni és megunni :P Annak ellenére sem, hogy ugyanazt kell csinálni :) Sztem azért nem lehet megunni, mert fokozatosan nehezül a játék, és egyre gyorsabban kell teljesiteni a feladatokat.

Mr.Pc Játékok 2010.01.27. 12:43:51

Köszönöm mindenkinek a véleményét!
A nevet lehet,hogy megváltoztatom.(Még nem döntöttem el)

ARSENAL4EVER 2010.01.27. 14:25:04

@Othala: Ha láttad volna azt írtam, hogy unalmasnak tűnő, mert ez a játék nem tartalmazz izgalmakat, ameddig el nem kezded, ezért írtam azt, hogy tűnő.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.27. 15:29:14

@Mr.Pc Játékok: Mindenképpen arra szavazok, hogy változtasd meg a sorozat nevét. Túl könnyen összetéveszthető a Good-Games-el.
@ARSENAL4EVER: Jól van, értem, de egy szón ne vitatkozzunk :D

ARSENAL4EVER 2010.01.27. 15:42:28

@Othala: Ez a részemről nem volt vitatkozás, csak szóltam, mert mert.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.28. 16:43:19

@Mr.Pc Játékok: A francba, véletlenül összekevertelek másvalakivel! XD! Mindegy, ennek ellenére azt mondom, hogy változtasd meg a sorozat nevét, mert a tiédet a PC Játékok Elemzéssel kevertem össze véletlenül.

Mr.Pc Játékok 2010.01.28. 23:07:51

@Othala: Semmi baj,előfordul.
Amúgy megváltoztatom.
süti beállítások módosítása