Akik videókat küldtek be...

Bug News 9.rész GTA Vice City

2010.01.28. 10:32

A másik videó "művelődés" céljából kerül ki :P

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr1001694607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McKenny 2010.01.28. 13:08:51

Üdv. :D Újra egy jó videót hoztál össze.
Mondjuk kár, hogy sok olyan bugot mutattál be, ami azért jön létre, mert leteszi a tálcára az ember a játékot, pl.: Láthatatlan motor, repülő autó, stb. Haverral mindig azzal szórakoztunk, hogy nyomtunk alt tabot, aztán megint, és legviccesebb bugokat hoztuk ki a vc-ből :D

Ekibit 2010.01.28. 13:14:44

Én egyszer egy olyan bugot találtam amit azóta se tudtam újra előidézni(először is tudni kell hogy a föld lapos az égbolt pedig szilárd és arra vannak rátapasztva a felhők ezt mindenki tudja és aki mást állít hülye)ugyanis egyszer unalmamban repkedtem össze-vissza egy tankkal(LOL) és nekimentem az égboltnak amit át is szakítottam.(stadion fölött)Ezután ott álltam egy láthatatlan kupolán amiről lepattannak a golyók és csak úgy tudtam lejutni hogy felrobbantottam magam(érdekes módon a mentők fel tudtak menni értem és le is tudtak vinni)

RolandD 2010.01.28. 17:10:37

am jó lett a videó "Réjnsz" XD
a szokásos jó videó... :P és az a repülő furgon nem lehet egy easter egg? vagy vmi ?? de xD a viszajövő üveg XDD és a futó bolond XD meg a rendőrők játszótéren xDD szal grat a jó vidiért csak így tovább ;)

Mr.Pc Játékok 2010.01.28. 23:12:20

Nagyon jó lett.
Érdekes,mik fordulnak elő a játékban. XD
süti beállítások módosítása