Akik videókat küldtek be...

Gamecsászár Játékbemutatók - Freeware játékok

2010.01.31. 17:38

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr501698436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

choker12 2010.01.31. 17:49:34

najó csak ide irtam hogy első legyek :D

reconka (törölt) 2010.02.01. 09:48:28

amikor megnéztem a fallabdát azt mondtam jéézusom jézzusom
egyszerűen nem hiszem el hogy a játékom ide bekerül.. egyrészt mert talán az első játékom volt anno amit elkezdtem csinálni egy kis programozói tudással.. Annyira régi a játék, hogy nem volt ismerős a betöltő képernyő meg a menük sem.. :)

ne feledjétek hogy 2003-as játék lehettem.. öhm 18 éves :) de régen volt istenem.. Amúgy rengeteg hiba van benne, és eléggé korlátozott volt a tudásom..

PJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.02.01. 18:17:27

@reconka: Ne már, te csináltad?!
Ilyet.
Nekem teccett, igazából kissebb koromban játszogattam vele, most csak úgy elővettem.

reconka (törölt) 2010.02.02. 17:45:47

igen én csináltam.. bár sok hiba van benne tényleg sok elírás stb amit nem vettem észre anno :) .. sokkal szigorubb lettem volna ha én bírálom el a játékomat :)

rég volt.. anno még szoftvereket is fordítottam, először a honositmuhely-nek csináltam.. megkerestek engem más oldaltól és így került ki ide-oda... más világ volt az :)
süti beállítások módosítása