Akik videókat küldtek be...

PC Játékok Sorozat - Rainbow Six: Lockdown

2010.02.09. 16:00

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr391701574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.02.09. 17:13:24

ezt már nem bírom ki kritika nélkül...

hát én most játszok ezzel a zseniális kommandós játékkal, és máris lenyűgözött. A Rainbow Six könyv alapján eszméletlen jó sorozatot hoztak össze a kedves készítők. Elképesztő, hogy milyen múltja van ennek a játéknak. Szerintem mindenkinek érdemes utánanéznie :D

-Nem tom ti hogy vagytok vele de szerintem a kedves videókészítő, tegnap valami hatalmas buliban lehetett, mert olyan másnapos hangja van, mintha egész este leitta volna magát XD
Próbálj életvidámabb lenni :D

-Amikor éppen az első pályán voltál, valami elég furcsa mondat ütötte meg a fülem..."A fegyverünkön TÁVCSŐ is van, és már használom is"...hát kérlekszépen, annyi igaz hogy lehet a fegyverre távcsövet szerelni, de te nem szereltél azon a bizonyos pályán. Az a bizonyos "távcső" a célkereszt :D

-én piszkosul sajnáltam az elején, hogy nem beszéltél a kiadóról és a fejlesztőről. Ez a kettő, nagyon fontos a játék bemutatásához. Annak még + örülhettem volna hogy beszélsz Tom Clancy-ről, és a zseniális könyveiből, ami a játék forrása :)

-Amikor a kijelzőképernyőt mutatod be, akkor légyszíves közelíts rá, mert így fingja sincs senkinek hogy miről beszélsz :D

Nos ez nem sok hiba, de ezek eléggé erontották a videót :(
Javíts ezeken és akkor jó lesz :)

Amúgy mellesleg megnéztem a blogod...háááááát...lehet kövezni fog pár ember de nagyon hajaz a stílus, meg úgy az egész a Rossz Pc Játékokra...már a mga a cím is, a design, az új intród és még sorolhatnám...nem tom én nagyon így vettem észre...próbálj egyedi lenni :)

Üdv: Borsesz

ARSENAL4EVER 2010.02.09. 17:24:15

Szerintem a hangod próbáld meg külön föl venni, mert akkor a vágásoknál nem lesz nagy hang különbség.Amúgy amit leírt @Borsesz: azzal egyetértek.

43Csabi43 2010.02.10. 14:41:20

Szerintem jó lett.:)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.02.11. 23:30:00

De örülök, most mindenki össze fogja keverni a PC Játékok Elemzéssel, a PC Játékok Sorozatot... :S

VB1050 2010.02.12. 14:02:49

@Atilye: Meg a Good-Games-t a Good Pc Games sorozattal
süti beállítások módosítása