Akik videókat küldtek be...

Bőszinho's Games Series-Bad Company 2 Pc Beta

2010.02.23. 20:00

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr151754594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.02.23. 20:19:56

A Mikrofonod rettenetes :S De a videó egész tűrhető lett, magam is kipróbáltam a bétát, és csakis pozitívumokat tudok mondani :D Mindenkinek ajánlom, kegyetlen jó game

AssassinHun · http://www.gam3zon3.tk/ 2010.02.23. 20:21:02

Szerintem ez egy jó bemutató lett, grat. A következő videódban azért, kicsit jobban kitérhetnél a szempontokra, mert például a grafikát bemutattad annyival, hogy megmutattál egy robbanást, meg, hogy nem lehet felugrani a hordóra xD

Amúgy szerintem már ne vegyetek bétakulcsot, ha jól tudom 25-én lezárul a béta ;)

Omy 2010.02.23. 20:31:54

eggész jó lett, bár ezt már mondtam egyszer...(blogod)
am bárki beküldhet vidiket? (célzok itt magamra)

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.02.23. 20:47:24

Tetszik a bemutató. A játék meg haláli. Beülök egy tankba és megyek át falon fán semmi sincs utamba amit nem rombolhatok szét. Ma havernál ki is próbáltam király játék. Minden kasztnál ki lehet a pályát használni. Szerintem érdemes megvenni jó fajta. főleg multiplayeren azok az epikus csaták: felettem repül egy tanklövedék, ki akarnak szedni Reconnal , lyukat lövök a falakba és onnan lövöm le az ellenséget, az egész erdőt, falut letarolják meccs végére. Pokolian jó, várom március ötödikét... Ja és vegyél egy új mikrofont vagy csinálj vele valamit nagyon sistereg de attól függetlenül nagyon jó.

Libertate Studio - Csnakos 2010.02.24. 10:16:57

a mikrofon tényleg recsegett az idegesítő volt, de amúgy tényleg jó game és annak semmi köze nincs az RC helihez, az UAV helikopter, olyasmi mint a Predator repülőgép, az is távirányítású... Igazából az a célja egy ilyen helikopternek hogy feltérképezze a területet és megjelölje a célpontokat és én azzal nagyon elszoktam lenni :p ha tudod használni akkor nem fogják leszedni :D :D

meg a helikoptert nem mutattad be, nekem az a másik kedvencem, de nem lőni hanem vezetni szeretem, a Blackhawk-ot is meg a simát is amit mutattál hogy leszeded. Jah és a mini tank neve APC

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.02.24. 15:53:07

Köszi a srácok a pozitívumokat.Igen,tom,hogy pár dolgot kihagytam,ezért bocs.A recsegést meg nem tudom,hogy kéne megoldanom.Majd nem teszem közel a számhoz.Most mit várjak el egy 1000Ft-os mikitől xD

Explosive 2010.02.24. 17:07:50

Nekem nem tetszett annyira a videó.

1.: A mikrofonod nagyon recseg.
2.: Két és fél perces intro csak időhúzás és unalom.
3.: Az beállításokat nem kell részletezni hogy be lehet állítani a grafikát meg hogy hogyan irányítsál, mert elég természetes ha egy játékban van ilyen ez is csak + 1 perc időhúzás.
3.: MCOM = terrorista láda?
4.: Ha picit is odafigyelnél a játékra tudnád hogy a támadóknak nincs időkorlátjuk csak ticketjeik. Ha azok elfogynak a támadók vesztenek. Ha meghal egy támadó az minusz 1 ticket, ha újraélesztenek egy sérült támadót akkor az +1 ticket. Ha az aktuális vonalban levő két mcomot elpusztítják a támadók akkor resetelődnek a ticketjeik. Minden vonalra 100 ticket jut.
5.: Tank kicsinyített mása.(ahogy az előttem irták) APC - armoured personnel carrier, pácélozott személyszállító jármű.
6.: A mesterlövész kaszt nem mesterlövész hanem recon másnéven felderítő és nem csak mesterlövészkedésre használják hanem ha géppuskát vagy shotgunt visz magával akkor a c4-eseivel a háttérben is végez feladatokat (felrobbant egypár ellenséges épületet, vagy az mcomot).
7.: Az RC helis cucc amit előttem már részleteztek

Eezektől függetlenül a vidi elmegy.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.02.24. 17:08:26

Jah,bocs a dupla postért,de aki akar,felnézhet a blogomra: boszinhosgamesseries.blog.hu

Omy 2010.02.24. 17:49:44

nah ha már apc-nél vagyunk, az kb. olyan halmaz,mint pl. a "személy gépjármű". ha pontosak akarunk lenni, akkor az egy M3-as Bradley.

Horrible Game 2010.02.24. 20:07:42

Tökéletes játék! Hihetetlen jó!

Akabuto HUN 2010.02.25. 15:48:31

Hát csak néhány jó tanács ne legyen a bevezető videód hosszabb mint 1 perc és szerintem béta gameket ne tesztelj fölösleges mivel hogy béta csak 1 pályát tuc mutatni és állta lábban a béták rengeteg bugot is takarnak maguk mögött szóval legközelebb ilyet ne.Legközelebb valami jobb minőségű mikrofont használj és érdekes hogy menüt ennyire csodáltad számomra egy tök egyszerű menü semmi extra.És mellesleg ez nem egy RPG hogy kasztok legyenek inkább class. A játékkal nincs bajóm csak annyi hogy ugyan az mint az első része egy kicsit más multival meg egy ujj egyjátékos modal szóval nem vagyok elájulva de a legtöbb PC s meg értem mivel ők nem gameltek az első részel.Ha ezeket betartod akkor sokall jobb videót fogsz csinálni bocs a kritikáért de csak ebből tanulsz a kedves jaj de jókból nem.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.02.25. 16:13:08

@Akabuto HUN: Kösz az építő kritikát. :)Horrible Game kommentjére inkább nem válszolok -.-

Horrible Game 2010.02.25. 18:04:40

Elnézést kérek de az a legnagyobb baja hogy nem tudtam végignézni! 2 oka van

1. Nagyon recsegett a mikrofon

2. 2:47 bevezető egyszerűen felesleges..

Horrible Game 2010.02.25. 18:05:40

@Bőszinho: ez van.... egyébként hányadik videód?

Horrible Game 2010.02.25. 22:18:09

akkor elnézést ugyan nem "mentség" de építő kritika kell

bocs

Horrible Game 2010.02.25. 22:19:10

az intró zenéje mi volt?

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.02.26. 13:42:47

@Horrible Game: Semmi baj,és igazad van.Amúgy meg a zene: Hammerfall-Any Means Necessary

DjBigman 2010.02.26. 21:12:34

2000 Ft??

Lol!

Ingyen szereztem legális helyről, egyébként Márc 5 és jösz a teljes :D
Szünetünk lesz, szóval beszerzés nem lesz gond :D

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.02.27. 08:50:36

@DjBigman: Azért 2k Ft mivel már minden helyről elfogyott,és a Cd Galaxison meg 2000 ft-ért árulják,és h ott megveszed,azt a 2kft-ot levonják a teljes játék árából.Vagy ez az 576-on van,nem tom már :D Amúgy meg 2-án jön.

Horrible Game 2010.03.02. 17:20:14

@DjBigman: Na én tegnap előtt végigvittem a BFBC2-t nagyon jóra sikerült!
Nekem volt 2 beta kulcsom mind 2 ingyen, legálisan!
süti beállítások módosítása