Akik videókat küldtek be...

F.E.A.R. 2 Reborn videóteszt

2010.02.24. 10:00

Lejjebb Frissítettem a gitárra fel bejegyzést! Írjátok le a nehézséget is amin neveztek! - Killah

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr161761565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hogthar 2010.02.24. 19:22:28

Hello

Abszolút nem kötekedésből írom mi elött annak vennéd, én régebben utánajártam a Fear sztoriknak és lenne egykét kiegészítésem.
A Fear 1. részét megalkotó fejlesztő csapata kiadód váltott de a név maradt a régi kiadónál, így Fear extraction point és a Perseus mondate - eket másik fejlesztő csapat csinálta, majd a régi fejlesztő csapatnak sikerült visszaszereznie a Fear nevet és kiadták a Fear 2 őt ami abszolút nem veszi figyelembe a kiegészítőben történteket.
Nos az alap sztori az volt hogy Almának volt 2 gyereke az egyik te voltál a másik Fettel és neked kellett ugyebár megölnöd, majd végül Alma téged is elpusztított.
A 2. rész pont arról szól, hogy Alma egy új társat keres magának akivel fent tudja tartani a sereget és megfelelő(nem mesterséges mint az előző részekben)utódot tud reprodukálni a sejtjeiből:D
A mostani kiegészítő pár pályája meg azt mondja el, hogy Fettel lelke tovább élt ezek után és az energiájával hatalmába kerítette a te karakteredet, és a vége arról szól hogy Fettel újraéled a Klón katona testében.
Ennek ellenére jogos a felháborodás,ez a pár pálya abszolút nem éri meg a pénz ami kikérnek érte.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.02.24. 19:28:18

@Hogthar: Ezt én is tudom de nem lövök le minden poént egy tesztben.

A-Lister 2010.02.24. 22:46:00

Milyen 1 óra:D
Én 37perc alatt vittem végigXD igaz azt a 37percet nagyon élveztem:D a FEAR 2 meg nem is tudom hányszor toltam végig hihetettlen jó a 2 sztorija ez meg csak ugy van:P lehet ezzel akarnak építeni a FEAR 3ra:D

KoI10 2010.02.25. 23:00:39

nemtom...de pl lámpás poét, a tükrőt, az elektromos képelz eléggé de NAGYONIS hajar a sajnos má befejezett JoPcJatékokRoszzModra sorozatbol.....
szal nem akarom a kopy gyanut de akkoris már elnézést kérek a gyanuitásért.:D

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.02.26. 07:33:04

@KoI10: MIIIIIIIIIII???? Megfogalmaznád újra magad mert nem értem mit szeretnél xD
süti beállítások módosítása