Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Elemzés: Call of Duty: Modern Warfare2 ep1

2010.03.01. 14:07

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr601787344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.01. 14:33:12

Mo$qUiTo hozza a szokásos teljesítményét. Szerintem hibátlan egy elemzés. :) Gratulálni tudok csak.

ARSENAL4EVER 2010.03.01. 17:48:12

Én sem tudok belekötni.Egyszerűen jó volt.Bár ez nem csinált nekem kedvet a gameplay.10ből 6-ot kapsz.

PerverzRemete 2010.03.01. 18:34:00

Szokásos gameplay...Más ember 10 percbe simán beletudja rakni az SP-t és az MP-t is. Jah am meg az MW2 MP-je egy rakás szar..Mindig a legszarabb hostokat szedi ki ráadásul teli van csalókkal emiatt szinte élvezhetetlen. A sok paraszt meg nem bír egy normális anti-cheat systemet létrehozni. Mióta megvettem csak a bosszúságot hozza nekem.

Saint 2010.03.01. 19:03:40

Szerintem kicsit meglett spoilerezve de amúgy jó :D Az MP viszont nem az Mw2ben szar hanem a CoDokban úgy általában, nagy CoDos vagyok de még egy ilyen franchise nincs ahol ennyi nyomorék csaló van, ezzel nem lehet mit kezdeni nyomorékok voltak, vannak és lesznek ettől még a multi színvonala szokásosan élvezhető (javaslott a lan az idegbaj elkerülése végett :D)

PerverzRemete 2010.03.01. 19:16:06

Én is nagy CoD-os vagyok,de akkoris valamit anti-cheat programot nyugodtan csinálhatnának... Nemtudom most nem akarnak néhány napot elvesztegetni az éleükből,hogy jobbá tegyék azoknak az embereknek a kedvét akik megvették? Hát külföldi blogon olvastam hogy a csaló gyereknek még félnie sem kell ha eredetiben csal mert magasról tesznek az egészre. később meg vergődni fognak hogy miért megy ennyire lefele a vásárlási indexük..hát ezért. de a STEAM is nyugodtan kitalálhatna valamit, mert nem hiszem hogy igy fennt fog maradni az a nagy anti cheater hirnevük. meg am az MP teli van mindenféle buggal meg mindennel. van hogy a gyereket 2 méterről telibe lövöm shotival megsebesül de nem hal meg aztán lekésel és vidáman mondja hogy hülye low meg ilyenek. meg a szokásos GL túlélés..

mekcsiken 2010.03.01. 19:38:22

Épp most készítem a bemutatót a Mw 2 ről de remélem nem baj.
A videó nemrossz remélem még lessz néhány.Csak így tovább.;D

A Multi szerintem meg istenkirály végre nem az a s*ar punkbuster van.
Ízlések és pofonok.A single jó volt csak rövid.

tasi13 2010.03.01. 20:19:26

jó lett de én ugy hallottam meg olvastam hogy Makarov az nem a jobb keze volt hanem a fia.De lehet hogy neked van igazad.Nem tom

AssassinHun · http://www.gam3zon3.tk/ 2010.03.01. 21:06:15

@tasi13: Nem, a fia az volt akit már ki kellet nyírni a CoD 4-ben.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.02. 11:04:55

Hát igen, ez az a sorozat ami tipikus a ti korosztályotoknak való... 10-13,14.
Amúgy ez a játék egy nulla, Egyjátékos még játszható de a multiplayer valami borzalmas, de már egészen a cod2 óta az. Nem véletlen tértem át a jó kis Battlefieldre :) nincs tele tudatlan kölkökkel hanem egy jóval érettebb korosztály játszik, bár nem régiben az új Battlefieldet bemutatta valaki, azt nem is értem mit akar :D mondjuk SG fórumon jól kinevettük :)

Ez a videó jó, hiba nem nagyon van benne, csak ami mindig is volt

PerverzRemete 2010.03.02. 14:51:44

@Rowlend: Megszólalt az öreg bácsi... Viszont abban igazad van hogy a BF valamennyivel jobb. De 10 millió emberből még mindig 7 millió venné meg a Cod-ot mint inkább a BF-t.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.03.02. 14:57:00

Nem értem, miért szarozza le sok ember a cod2 óta kijött codok multiját..Ezeknél igényesebb, részletesebb, és jobb multit szinte lehetetlen csinálni..Jó, az IWNet valóban egy borzalmas platform, de az egészet gyakorlatilag a konzolokról fektették át PC-re..Mert Xbox-on PS-en stb. már a cod4-ben is ilyen volt a multi..Ezért fos a random host választás, meg a többi..De maga a játékmenet szerintem nagyon jó, és mindig is azt mondtam, hogy aki szidja, h "áá túl jó killstreak reward-ek" meg "Mindenki campel", vagy "tele van csíter búzával az egész", csak azt tudom rá mondani, hogy tanuljon meg játszani..@PerverzRemete: Azokat a 10 percben minden videókat hívják teszteknek..Ember gyorsan elmagyarázza, h mi hol merre, és jól van..Tudod ez egy elemzés, és kb. 10 részes lesz..Amúgy szerintem a cod4-ben lévő PunkBuster se ér sokkal többet, mint az itteni szar..@Rowlend: Amúgy sztem ezt a korosztály dolgot hagyjuk, nem hiszem h a CoD4-et 20 millió 10-14 éves vette meg csak..Amúgy ez alatt a "tudatlan kölkök" kifejezés alatt mit értettél? Mert valahogy ez nem tudom mi akar lenni...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.03.02. 15:08:33

Még a multiról néhány dolog:
Néhány alkalommal én is éreztem már azt, hogy ebbe a játékba túl sok mindent akartak egyszerre belezsúfolni. Pl. amikor benn van a pályán 3 Harrier, közbe lehívnak 8 predator-t, meg 14 UAV köröz felettünk, miközben éppen belelövök egy gyerekbe shotgun-al, aki Painkiller-el jön nekem ,és meg se érzi a lövésemet, de sokkal többször van az, hogy rohadtul élvezem a játékot..Végre nincs az, mint cod4-be, hogy bemegyek egy szerverre, és nem tom, h most Hardcore-e vagy sem, amit én utálok. Nincs olyan, h bent vagyunk 50-en egy kicsi mapon, és akkor öldöklünk mint az atom. Külön öröm az a körülbelül 50 féle fegyver, amik végre nem ugyanolyanok. Sok játékos azért szidta az MW2-t, mert a fegyverek között nagy különbségek vannak, de én azt mondom, hogy ez helyén való. Mert itt végre ha belelövök egy gyerekbe egy 7.62-es AK47-el, akkor két golyó, és konyec..Míg egy 5.56-os M4-ből kilőtt sorozat nem mindig elég az ellen leterítéséhez..Ugyan akkor az M4 sokkal pontosabb ,mint az AK..És ezt most sorolhatnám napestig..Végül pedig azért szeretem ezt a multit, mert nagyon sok színű. Változatosabb pályák, több fegyver, több killstreak reward, kb. 5000 challenge, prestige mód, stb..Szóval akárki akármit mond, szerintem ez a teljesítmény, amit ebbe a multiba fektettek, dicséretre méltó..Az összes negatívuma ellenére is..

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.03.02. 15:09:32

@ARSENAL4EVER: Félre értettél nem kedvcsináló vidi volt, hanem ELSŐ RÉSZ, tehát kedvcsináló. kb. 10 rész lesz..

Déwisz 2010.03.02. 15:12:04

Hello szerintem nagyon jó elemzés lett gratula :D
Nekem is megvan a játék és nagyon várom a többi vidit mert nagyonsok érdekesség van benne :D

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.03.02. 16:12:00

@Mo$qUiTo: Azért te se tudod ám mi a teszt meg a kritika. Az a véleményekről szól nem , hogy bármit is bemutassunk. Az elemzéseid azoknak való akiknek van idejük, hogy videókra szánják az idejüket. A tesztek meg azoknak akik a játékról szeretnének véleményt hallani nem pedig egy mindent töviröl hegyire elmagyarázó gameplay-t. :S

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.02. 17:39:44

Húhú, tudtam hogy ez lesz :D Most jön a statisztika... Több oka is van hogy a coddal többen játszanak. Például az hogy a 20+ korosztály ritkábban játszik, azok már inkább buliznak meg ilyesmi 30,40esek játszák többet a BFet és szerintetek hány 30,40 évesnek jut eszébe játszani? A tudatlan kölyök kifejezést arra értettem akik azért mennek fel játszani hogy felbasszák mások agyát, visítoznak a mikrofonba mint akit hátulról... A legidegesítőbb még is az hogy ha megölöd őket akkor te vagy a csaló és ki is dobnak. Ez elég gyakori szintén a codokban. Codról még annyit hogy jönnek ezzel a "taktikus játékmenettel" ami nem értem hol taktikus, az hogy egy akkora pályán mint kb, a Quakeben volt és ott kell kommandózni, nanemá!
Természetesen a Quaket ezzel nem szarozni akartam, mer ott olyan a játékmenet is, itt meg a taktika abból áll hogy fut mindenki összevissza a maga feje után és lődöz meg ugrál. gratulálok hozzá

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.02. 17:40:38

Miért nem látszik pár betű? csak ha kijelölöm akkor látszik

ARSENAL4EVER 2010.03.02. 18:54:12

@Mo$qUiTo: "Félre értettél nem kedvcsináló vidi volt, hanem ELSŐ RÉSZ, tehát kedvcsináló. kb. 10 rész lesz..."
Mi van???Nem kedvcsináló vidi volt, de kedvcsináló, mert első rész???XD
Vagy nem tudsz fogalmazni, vagy valamit félre írtál.Mindenesetre , ha 10 videót csinálsz ebből az elég szar, mert szerintem fölösleges egy játékról 100percet beszélni.Ráadásul minden fordulatot ezzel kilősz, amin már nem fogok meglepődni miközben játszok.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.03.02. 20:38:30

"Bár ez nem csinált nekem kedvet a gameplay.10ből 6-ot kapsz."<---Erre értettem. Nem kedvcsináló gameplay, hanem első rész.Ami nálam mindig ilyen gameplay-es..Itt még gyakorlatilag nem beszélek semmi konkrétról..Másrészt meg ez még mindig elemzés, ahol még mindig töb videó készül egy játékról..Ezt mondhatnád Reactor-nak is, aki egy no-name game-ről is képes 10 videót csinálni..@badfear:
Viszont én az ilyen egy videóba minden faját se nevezném bemutatónak...@Rowlend:Am olyan setít elmék mindig is voltak, vannak és lesznek..Ismerősöm nagy BF-es, ha jól tudom, több részével is játszik, és ő már panaszkodott az ilyenekre. 19 éves xD Amúgy ha Search and Destroy-t, vagy Demolition-t játszol, valóban taktikázni kell..Én ezt nem a TDM-re, vagy az FFA-ra értettem..Amúgy nem tudom, mindezt miért írom le, amikor nekem is az esetek 70%-ban van fontosabb, mint a gép előtt rohadni, meg mindig is leszartam azokat, akik ordibáltak, nooboztak anyáztak stb..

PerverzRemete 2010.03.02. 20:49:07

Amugy észrevettétek hogy nem is kommentet irunk hanem tömegesen "MSN"-ezünk :DD

pjoco 2010.03.03. 01:18:58

De most azért miért kell leszarozni a játékot mert multiban sok a csaló!? Fogod magad és a steam-ben belehet szépen jelenteni a hackereket! :D Ennyi!

dizib 2010.03.08. 16:28:54

muuuhahahahaaaaaaa CoD RuleZ.
süti beállítások módosítása