Akik videókat küldtek be...

Libertate Studio - Csnakos: Euro Truck Simulator

2010.03.04. 12:00

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr841798375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PerverzRemete 2010.03.04. 12:23:29

Látszik,hogy játék közben vetted fel a videót. Am annyira nem rossz,csak legközelebb előbb vedd fel a játékot utánna a szöveget. Am első komment x)

Libertate Studio - Csnakos 2010.03.04. 13:52:20

az elején csináltam csak így, utána van egy vágás és ott külön van felvéve

xsad60 2010.03.04. 14:05:15

Ez volt az első vidink, de persze csinálunk még jó sokat. Aki esetleg úgy érzi, hogy akar videókat csinálni, és tudna is, várjuk jelentkezését a honlapunkon(URL a videó végén) vagy emailben: libertatestudio@postafiok.hu, xfire: kisssanyi, csnakos, MSN: xsad60@hotmail.com

Omy 2010.03.04. 15:20:23

am tudtátok h 4. az 576-os toplistán????

ARSENAL4EVER 2010.03.04. 15:42:38

Nem volt rossz.A játék viszont nekem elsőre tetszik.Úgyhogy megveszem(letöltöm).

Keksztermesztő Károly 2010.03.04. 17:15:35

ez egy jópofa játék :)
játszottam is (de kicsit bugos volt patchelésig), szerintem jó játék
(stílus kedvelőinek kötelező )

PerverzRemete 2010.03.04. 17:22:41

▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▒▓▓▓▓▓▓░░░▓
▒▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓ DOH!
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▓

DjBigman 2010.03.04. 17:26:05

lol!

Hát nem a legprofibb de lesz jobb is.

Viszont kamionba nem benzin való, hanem gázolaj.

Libertate Studio - Csnakos 2010.03.04. 18:23:24

@DjBigman: jaja utólag eszembe jutott
@Lasereye: én is szeretem csak ha sokat játszok vele egy huzamban hamar megunom
@ARSENAL4EVER: amúgy meg is veheted mer nem drága, 576-nál is viszonylag olcsó

iSamyR 2010.03.04. 21:45:17

hello!

tudom, mit beszélek én, aki még nem is csinált videót, de volt benne egy bár akkora baromság és hülyeség...
1. kiakadtál azon h 3 ugyanolyan kamion van, előszőr is nem ugyanolyan mert más tudásuk van, de ezt te is észrevetted mégsem javítottad ki magad
2. az index, ez egy olyan játék ahol törekednek az élethűségre egészséges körülmények között, és ebbe simán benne van az index, én szoktam használni is őket mert úgy teljes, ja és jut eszembe, ha használod, akkor beengednek az autók...
3. unalmas, már bocs de ez egy ilyen játék illetve foglalkozás, jó oké, biztos vhogy meg lehetett volna jobbra csinálni, de azért kiakadni, hogy az elsőt se volt türelmed megcsinálni...
4. visszatérve a szabályokra, jogos h kapsz bűntetést meg minden, jobb lenne ha csak akkor ha elkapnak a zsaruk, de így is jobb, mint ha nem lenne semmi...

húú, most tökre rosszul érzem magam, hogy agyonszídtalak...jó volt azért, én még egy ilyet se tudtam összedobni, szal még mindig jobb vagy mint én ;D
azért remélem megbocsátasz h így elmondtam a véleményem...

Navajonki 2010.03.06. 11:51:14

a videó alapján úgy látom ez gyak. 1 az 1-ben 18 WoS csak "júrópba". a tankolások/cégek/stb-nél a jelzések is dettó ugyanazok, furi...
Am most akkor a piroslámpán áthaladásért jár bünti? Mer WoS majdnem legújabb tagjában ezt utáltam meg piszkosul. Ott 1 piroslámpán ha csak 2 centivel túlhaladsz 5 rugó bünti amint elhaladsz egy rendőrautó mellett. Erre még jön az, hogy sok helyen 10 méterenként van zsinórba 4 lámpa, ami mindig piros lesz mire odaérsz.. bah!
Hard truck: 18 WoS bezzeg jó volt, nem volt túlbonyolítva a kresz, meg mondjuk csak akkor kaptál vmiért büntit, ha a zsernyákok is meglátták amit csinálsz (illetve ha el tudtak kapni :P)

Libertate Studio - Csnakos 2010.03.06. 13:52:13

@iSamyR: 1: tudom hogy különböző a tudásuk, de vegyék már a fáradtságot szerintem hogy megrajzolnak többet is
2: igen, én is szoktam használni, amúgy nem vettem észre ilyesmit hogy elengednének autók még ez után se
3: volt türelmem megcsinálni az 1-t nem arról beszéltem, csak 600-dik után már unalmas, mondtam is hogy eleinte még tök jó meg minden csak 2 város között kell menni folyton mire tudsz menni máshova (na jó 3, de ha jól akarsz keresni 2 között fogsz menni)
4: jogos hogy van büntetés meg ilyenek, de ha mondjuk azt mondom hogy nem fizetem be nyenyenye kapjatok el ha tudtok, hát ilyet nem mondhatok mer ígyis-úgyis befogja velem fizettetni akaratom ellenére és ez nem tetszik nekem

semmi gond hogy elmondtad ezeket, mondom hogy 1. vidim szóval még rengeteget kell "csiszolnom magamon"...

@Dick Assman 25: én a 18 WoS-t jobban szeretem mer ott több utak vannak, több szállítmány, hangulatosabb is... de amúgy 2. része lesz ennek a vidinek és ott akkor kitérek ezekre külön

pantermanus (törölt) 2010.03.07. 19:24:34

egész jó vidi lett csa anyi hogy kicsit halk voltál de semmi több,azon kívül,hogy olyan volt mintha lefikáztad volna a játékot
süti beállítások módosítása