Akik videókat küldtek be...

Pc Bemutatók - Medal Of Honor: Allied Assault Breakthrough

2010.03.05. 09:04

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr591799007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PerverzRemete 2010.03.05. 12:45:12

▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓
▒▓▓▓▓▓▓░░░▓
▒▓░░░░▓░░░░▓
▓░░░░░░▓░▓░▓
▓░░░░░░▓░░░▓
▓░░▓░░░▓▓▓▓
▒▓░░░░▓▒▒▒▒▓ DOH!
▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓
▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▓
▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▓▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
▒▓▒▒▒▒▒▒▒▓
▒▒▓▒▒▒▒▒▓

PerverzRemete 2010.03.05. 12:48:46

Kicsit sokat fikázod a játékot...kiváncsi lennék te milyen játékot dobnál össze. Szarul is játszol. :D

KolyDay 2010.03.05. 13:23:34

de kis köcsög vagy ez egy 10/1 munka Freddyd copy ha választanom kéne egy darab szar meg te közötted akkor a darab szart választan igazad van @PerverzRemete: nagyon sokat fikázza

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.03.05. 14:52:43

@PerverzRemete: Nem fikázás képpen mondtam azokat.:)
@KolyDayXX: Copyztam? Akkor "ELNÉZÉST KÉREK!" nem direkt volt.

Tallinthos 2010.03.05. 17:14:13

bocs csak megjegyzésként:
Mi az hogy csak Tunéziás pálya? végigjátszottad?
Mert van szicíliai és római kampány is.

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.03.05. 19:52:22

Tudom.Ez hülyén fog hangzani de én így neveztem el,mivel van pl.:Tunéziás hadjárat. Azon belül van modnjuk 12 pálya és abban benne van a szicília és romai pálya is.

Horrible Game 2010.03.05. 22:24:06

Fikázod fikázod! Azt nem veszed figylembe h. 2002-es game. Egyébként szerintem gondold át a videó előtt hogy mit mondasz mert sok az ÖÖÖÖöööÖÖÖÖÖ

Lac@ 2010.03.05. 23:20:53

@Horrible Game:2003as
@KolyDayXX: előre szólt is hogy copynak fog hangzani,de nem szándékos
hogy kell ebben csalni?próbáltam már,de nem tudom hogy hova kell beírni
(nem szoktam csalni,de ez eléggé nehéz)

Lac@ 2010.03.05. 23:36:53

am sztem jobb volt mint 1 db szar.én inkább ezt választanám

TJC43 · http://www.pcbk.blog.hu 2010.03.05. 23:50:21

Köszönöm a kritikát mindekitől aki eddig írt kommentet(akár jó,akár rossz).

@Horrible Game: Tudom hogy 2003-as a játék.Nem fikázni akartam csak megmutattam hogy mi a van a játékban.Meg majd leírom egy papírra hogy mit fogok mondani.(kössz):D)

@Lac@: 1.kössz,örülök ha tetszett. 2.Én sem szoktam csak most a videó kedvéért csaltam,és egy kicsit hosszú lesz leírni.Huh,...Nah 1.Ezt a kódot: moh_Breakthrough.exe" +set cheats 1 +set ui_console 1 +set thereisnomonkey 1 másold be a célba(Játék/tulajdonságok/cél.Ott mindent a "MoH/"-ig törölj ki)
alkalmazás.Majd a játékban a beállításoknál(amit én úgy neveztem grafikai beállítások :P)állítsd be a "consol"-t hogy működjön.És akkor elméletileg a "0"-ás gombbal előjön a cheat ablak.

Santi-san 2010.03.07. 09:17:31

Az intróval csinálj vlamit mert uncsi inkább ien rövidebb jeleneteket de többet és pörgősebb legyen. :)

PerverzRemete 2010.03.07. 10:00:06

░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.03.07. 10:43:30

Rövid a játék... DE OTT A MULTIPLAYER. Azon több időt lehet tölteni.(Lásd Fallout 3 ahol nincs multi de kiegészítőkkel nagyon sok időbe tart kijátszani.) Meg sokat fikázod a játékot. Másrészt magyarítás van a játékhoz. Meg neked nem FPS-t kéne bemutatnod hanem stratégiait ,mert látom otthagysz 5 embert és azok lőnek téged így ne csodálkozz hogy lelőnek/lemegy az életed. És mi van ha meglövöd a tetejét és nem esik szét? A készítők nem erre akarták fektetni a hangsúlyt. Meg ellenség helyett a sziklát lövöd. Meg kinek van ideje erre hogy észrevegye: a rácson átmegy a gránát? És az a katona nem gyerek , főleg ha egy bazookát elbír. Lapáttal és a hajóval mi a baj, 2003-ban nem volt még Gta IV-s grafika. Meg csalni se jó ezért utálod meg a játékot így nem élvezetes és nem hosszú. És te mért akarod a kocsi ablakát betörni, erre sem akarták a készítők a hangsúlyt fektetni. Meg azért annak a katonának nincs olyan AI-ja mint egy L4D-ben szereplő embernek. Azért teremnek újra mert direkt úgy csinálták hogy csalás nélkül ne menj oda. Azért robban akkor fel az akna ha ellépsz róla mert akkor oldja ki magát. Az a gránát meg egy gyertyás dobozba van ha jól látom. Már bocs de ez a videó nekem nem tetszett. 10/3. Most mindenki azzal jön majd hogy csnálj jobbat. De van pár tippem. Először próbáld meg a stratégia játékokat majd aztán fogj bele a FPS kategóriába.

PerverzRemete 2010.03.07. 12:07:48

csak most néztem végig...:D

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.08. 12:14:28

8 évesen inkább beszélni kéne megtanulni nem videót készíteni. A kort csak tippeltem

BlackCrow 2010.03.08. 14:55:17

"A menüje egy második világháborús szobában van"HEEEEE?
Milyen az a 2. VH-s szoba?:DVan benne rakétavető,meg MP40,és egy náci?:D
Nem egy iroda?:D
Minek kell majdnem egy teljes percig azt mutatni,hogy a homokviharban "mindenki lehagy minket","és hogy belemegy a szemükbe a homok"?
Unalmas.
Most nem azért,de ha be van nyomva a cheat,és ott egy katona,aki lő Rád,meg rohan,az miért is gáz?nem azért lett tervezve a játéba az a katona,hogy lőjön Rád,és rohanjon?
Szókincs fejlődés is jöhetne,mert majdnem belefejeltem a monitoromba,mikor hetedszerre hallottam,hogy "ezzel találtam magam szembe'"

Összegezve,nem volt jó.Az egész egy gameplay volt kódokkal.Én is szoktam csalni,kíváncsiságból,vagy mert nehéz a játék,de ez így,videókban,nagyon ratyi szerintem.Nem hiszem,hogy Neked kéne hasonló videókat csinálni igazából,bocsi.

reconka (törölt) 2010.03.09. 23:28:05

Nos hangodbol itelve nem hiszem hogy kepes voltal akkoriban jataszani ezzel a jatekkal.. amikor megjelent picivel idosebb voltam mint te most. :)

Medal of honor sorozatrol csak annyit hogy talan a legutolso kiegje lett teljesen elcseszve.. mivel keves loszer es medikit allt rendelkezesre.. sajnos nem is uaz a csapat keszitette aki eredetileg csinalata az alap jatekot. (az alap jatek egy fantasztikus remekmu hozzateszem)

az hogy a kocsi nem loheto szet, es nem torik ki az ablaka szerintem nem volt baj.. maga a feeling ami megfogta az embereket ami mostani jatekokbol hianyzik sajnos.

A videodban sok improvizalas volt ami nem feltetlenul rossz csak kicsit lehuzza a video ertekelest...

Keves dolgot mutattal be, amit bemutattal abba is rengeteg hiba volt..
pl katona aki ujra respawnol.. gondolom ha most triggerekrol beszelek akkor nem fogsz semmit sem erteni.. :D

szoval moha-ban rengeteg elore scriptelt jelenet volt, es ha nem mentel bele egy triggerbe nem indult el egy folyamat akkor azok ott alltak egyhelybe.

Nem akarom az elozo hszekbol idezni de sajnos sok igazsagot leirnak.
Rengeteget kell fejlodnod .. de sok sikert

Kucman 2010.03.23. 05:51:06

tényleg elég Fredyd koppintás szaga van
süti beállítások módosítása