Akik videókat küldtek be...

Reactor - Wolfenstein 3-D (1)

2010.03.09. 13:18

Nagyon, de nagyon kevés videó érkezik egy ideje... Gondolom nem poénból hallgattok, de jó lenne, ha megpróbálnátok vhogy időt szánni a videózásra is. Reactornak szerencsére sok videója van, és amíg kevés videó érkezik, az ő bemutatóit fogom kitenni. Persze egyenként.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr851808508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.03.09. 13:44:52

Othala! eggyel több videó biztos hogy lenne az amit én küldtem be neked (immáron 2x) de nem válaszoltál egyetlen üzenetre sem :(
AZért is fontos lenne mert benne vannak a kért borítók képei. Ezt a problémát már korában is kifejtettem de nem válaszoltál a kommentemre

BlackCrow 2010.03.09. 21:04:48

Hát...Ez nem egy a szó szoros értelmében vett játék bemutató volt,hanem csak egy lábjegyzet-szerűség.Félre ne értsetek,nem volt rossz,sőt kifejezeten hasznos infók voltak,de nem erre számítottam.Más nevet kellett volna adni a videónak,nem a bemutatót.
Amúgy az Id-t nem ájdí-nek kell ejteni? (Én legalábbis így tudtam,de nem 100 % :D)

Đft98 2010.03.09. 21:14:06

én már elküldte két vidimet úgyhogy nem érkezik kevés vidi!

Đft98 2010.03.09. 21:15:56

@BlackCrow: ha ennyire okos vagy nézd meg a youtube channel-jét és azt mondta amúgy is hogy ezt ő 0-dik résznek számítaná de egyébként a channeljén kint van mindegyik része

Đft98 2010.03.09. 21:17:01

@BlackCrow: és lehet id-nek is meg ájdí-nek is de ő mind a kettőt mondta ha nem figyltél volna oda!

Reactor 2010.03.10. 00:24:04

Na :) Mivel WarLockkal mi is a Blog.hu-ra készítünk egy oldalt (az extra.hu fizetős lesz), ezért fölregisztráltam.

Othala csak a videó első részét tette föl ide, a teljes játékbemutató 12 videós + bónusz videó (Wolfscheisse), egész egyszerűen nem akarjuk egyesével beillesztgetni ide a videókat, amikor a Youtube úgyis felkínálja a "további videók" fül alatt :)

A 12 részben egyébként szó esik mindenről, még olyan dolgokról is, amiket soha nem is hallottatok volna a Wolfenstein 3-D-ről.

A-Lister 2010.03.10. 15:11:38

Wulensztejn juj ez annyira bántotta a füelemt ez 1 német szó emberek:D
Azaz wolfenstejn:D

Đft98 2010.03.10. 16:07:42

te hlye nem azt mondta hogy wulensztejn hanem wulfönsztájn de egyébként némeül mondta németül így van. az angol az a wolfenstejn (magyarul írtam le hogy értzsd xD)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.03.10. 17:35:47

@Dft98: Keveregsz. Angolul "Wülfönsztájn", németül "Wolfenstejn".

A vidi, hihetetlen jó, imádom, hogy ilyen ki**szott részletesen belemész mindenbe :D

Amúgy csak a nagyokosok kedvéért mondom az ID, az NEM "ájdí" hanem "id". Egyszerűen csak "id". -,- és még okoskodnak.

A-Lister 2010.03.10. 20:44:56

Ott van hát nekem ne akard megmagyarázni az angolt meg a németet midne 2ből perfektől beszélek:D

Reactor 2010.03.11. 03:11:16

Angolul tényleg "vulfünsztájn"-nak kell ejteni, utánanéztem a Thesaurus-on :) Németül csak simán "volfenstein" az ejtése. Amit viszont sokan elrontanak, az a WolfEINSTEIN. Semmi köze Albert Einsteinnek a kastély nevéhez :)

Magyarra fordítva egyébként "farkaskő"-t jelent.

Az id software nevét azért ejtem kisbetűvel, mert ők is azzal írják :) És ami kisbetűvel van, azt úgy is kell ejteni (ugyanez volt a Red Alert 2 videómban a szövetséges "gi" katonákkal).

BlackCrow 2010.03.11. 09:09:55

Képzeld Dft98,ilyen okos vagyok,mert én a videó címére gondoltam,nem arra amit a videó végén mondott Reactor.
Az id-ért pedig bocsi,azt ténylegnem hallottam.
Amúgy tényleg 98-as születésű vagy Dft?
süti beállítások módosítása