Akik videókat küldtek be...

Reactor - Wolfenstein 3-D (2)

2010.03.13. 11:36

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr791822523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.13. 14:56:18

Hát én most alaposan leépültem! Csak nézek ki a fejemből...

1) Nem értem, hogy miért mutatod be ennyire részletesen mindent! Az elején! 60000x a borítóról dumálsz, aztán végigmész mind a 35 oldalon stb. Ezzel mi a célod! ASzt hiszed, bárkit is izgat? :S Bár valakit biztos, engem is, de nem 20 percen keresztül! Az előző videóval együtt olyan 16-17 percre jön ki! Mi a **szomért? :S

2) Hát van olyan érzésem, hogy nem jutottál túl messzire a játékban, ha már a legelső szint második ellensége, egy kutya is túl járt az eszeden és kikerült! Mi lesz majd akkor, amikor Hitler 1000-rel száguld feléd és soroz az MP40-nel? Én már tudom: meghalsz! Vagy el sem jutsz addig! :P

3) Angolból hanyas vagy? Mióta kell "Halfs"-nak kiejteni a "Health"-et? :D Jobb lenne úgy, hogy "Helʃ" (a "ʃ" jel nem S, hanem fonetikai írásjel, kiejtése: az "F" és az "Sz" betű keveréke - a gyengébbek kedvéért XD)

Nah, bocs a néhol kissé durva hangvételért! XD

BlackCrow 2010.03.13. 15:54:34

Most tényleg ne haragudjál meg,de ha a "történelem órának vége van",akkor mi a rákért,mutogatod a manual book-ot (vagy mi a frász volt az)?
Épp Te mondtad a videó elején,hogy következzen a játék bemutató,erre 7 percnél kezded a 10-ből...
"Megszökés a Wolfenstein kastélyból" az is volt valami :D
Az ilyen szövegek sem kellenének bele,hogy "Jaj,megharaptál?",mert szerintem nagyon dedósan hangzik.
10/5

dizib 2010.03.13. 19:43:44

szerintem marha joo kritika, csak nem értem hogy minek kirakni mindet... Nincs más anyag? egyenként kifogod rakni mind a 11 videót. Akit érdekel úgyis továbbnézi youtubeon. Ez így lehuuzza a blogot. A kritika mesteri, és nem véletlenül ilyen részletes... csak nézd végig az összes videót.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.03.13. 20:19:45

@Millenotti: @BlackCrow: Fiúk, fiúk, fiúk.... Ti most az egyik legnagyobb videóssal kötekszetek... Ha nektek "azegyvideóbanelmondokmindentagameröloszjóva" típusú vidik jönnek be akkor nézzétek Ratyi Dani-t.

Azért mutatja be ilyen részletesen a game-t, mert igazi oldschool videós, akárcsak mi a PCJE-ben. Teljes mértékben kivesézi a játékokat.

Azon meg, hogy "majd ha jön Hitler egy MP40-el Meghóósz" jót nevettem. Csak nézd végig a játékról készült 11 vidit, és utána Pofázz. Teljesen végig viszi a játékot, méghozzá majdnem minden pályát 100%-ra teljesít.

Az angolt pedih jól ejtette, te ejtenéd rosszul. Szóval fiúk mielőtt beszéltek művelődjetek kicsit.

U.I.: Nézzétek meg mind a 11 vidit a game-röl.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.13. 20:56:05

@Atilye: Félreértesz! Én nem kötekedek vele! Elismerem, mint videóst! És azt sem mondtam, hogy 9 perc alatt darálja le a játékot, mert ahhoz hosszú játék! De kérem... 17 perc egy nyamvadt menüvel és körítéssel? Az rengeteg! 1-2 helyen már ismétel is! És totálisan lényegtelen dolgokat is belevisz, amiket nem kellene, akármilyen remekül kivesézett videó is...

Ha végigvitte, akkor gratula neki, mert ez még nekem sikerült, bár utoljára kb. 6-7 éve toltam vele, még a régi P3-as Win95-tel ellátott, 128 MB-tal megáldott csotrimon! :P Csak furcsálltam, hogy rögtön a legelején a leggyengébb ellenfél KÉTSZER is megsebezte! De ha végigviszi, hát végigviszi! Ennyi!

Hát sorry van, nem jól mondta! Lehet, hogy a többi kifogásolásodban igazad van, de ebbe nincs, már bocs! Nem úgy kell ejteni! Csak próbáld meg valami beszélő programon! Nem úgy fogja ejteni, ebben biztos lehetsz!

Szóval mégegyszer: NEM KÖTEKEDEK, CSAK ELMONDTAM A SAJÁT VÉLEMÉNYEM! Ehhez jogom van! Ha ez neked nem tetszik... ne tetszen! Én is elfogadtam az én videómra alkotott véleményed! Ha így gondolod, gondold így!

Ui: meg is nézem, mert nem tudtam, hogy ennyi sok van belőle! És most már érdekel is, hogy mi sül ki belőle!

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.03.13. 23:15:20

@dizib: Igen, az összes részt ki fogom tenni egyenként, mert NINCS NAGYON MÁS! Ha a kedves videósainknak több ideje lenne, akkor Reactor videói egyben kerülnének ki és nem külön-külön. A blog színvonalát az húzná le jobban, ha 2 videó között 3-4, sőt 5 nap szünet lenne. Nagyon rossz most a helyzet, már az is csoda, hogy ennek ellenére épphogy ki tudok tenni napi egy videót. Az is nehezíti a munkát, hogy sok az új videós, akiknek még van mit fejlődni. Egypár beküldött videót ki se tudok tenni, mert át kell őket dolgozni. Ha Reactor videói helyett a gyenge bemutatókat (sőt vmelyik "elkezdem az elejéről és mondom amit láttok kategória) tenném ki, akkor meg fogadjunk, hogy az lenne a bajod...

@Millenotti: Hehh, ebben egyetértek veled. Reactor videói túl hosszúak. Ennyi erővel feltehetné a játék teljes végigjátszását leszinkronizálva, bemutatásra meg szánhatna max. 5 részt. Ettől függetlenül Reactor szerintem jó videós, csak nem kéne ennyire belemerülnie a részletekbe.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.14. 08:07:14

@Othala: Látom, te érted, hogy mire gondolok! Mintha csak én mondtam volna... :D

Utólag megnéztem az összes többi rész, fél 12-re be is fejeztem (9 óra után kezdtem nézni)! Jó videók! Kifejezetten jók! De ez nem bemutató! Ez gameplay! Bemutatta, ahogy végig"szalad" a 6 epizódon! De megmondom őszintén, nekem a gameplay ellenére nagyon tetszettek! De ez az első 2 rész... az már akkor is nagy túlzás! Ilyet nem szabad művelni egy Wolfenstein 3D-vel... nem bemutatni az ÉÉÉNNN legelső és egyben legkedveltebb játékomat... XD De ettől függetlenül minden elismerésem az övé, én képtelen lennék ennyire hosszú videót csinálni! Nagyon kemény! :O

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.03.14. 09:04:28

Mér baj ha hosszú és sok videó van? Legalább nem unatkoztok. Mellékesen meg nincs rátok erőszakolva hogy nézzétek meg a videóit, senki se mondta. És szerintem akit igazán érdekel ez a játékos téma az megnézi, Én már kinőttem ebből de ennek ellenére imádom a videóit mer nem a legújabb call of dutyt mutatja be meg a gta-t vagy tudom is én mi megy most nálatok hanem abból az időből amikor még a játékok többet értek a mai konténernyi játéknál

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.03.14. 09:25:28

@Rowlend: A kezdetektől szoktam nézni Reactor videóit. Az elején nem volt gondom a sok részes bemutatóival pontosan azért, amit te is mondtál. Később azonban kezdett fárasztó lenni, hogy ennyit beszél egy játékról. Ha egy végigjátszás lenne, akkor semmi bajom nem lenne vele, mert szeretem nézni a videóit. Bemutatónak viszont sok.

@Millenotti: Hát, akkor lelőtted a poént, mert 2-3 naponta Reactor Wolfenstein videói fognak megjelenni. Arra a napra vagy nem lesz mit nézned vagy újból megnézed az összes videóját XD!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.14. 11:06:24

@Rowlend: Elárulom neked, hogy én is régi játékokkal foglalkozom! Egészen pontosan DOS-os játékokkal! Bár még nagyon kezdő szinten, utólag visszanézve, bizony még olykor nekem sem tetszik a művem, bár eddig össz-vissz 1 játékot mutattam be, + ahhoz egy kiegészítő! :D

@Othala: Megmondom őszintén, utóbbi napokban nem is nagyon jártam erre! :S Volt éppen elég gondom és lusta voltam itt videókat nézegetni! :D De vagy 3 napja láttam, hogy van F1-es bemutató és mivel én is F1-es vagyok, megnéztem! Azóta megint ideszoktam! :D

Szotyiiiiiii 2010.03.14. 11:43:54

Nagyon jó lett a videó!!!! :D

dizib 2010.03.14. 16:03:58

@Othala: Okés neharagudj nem voltam tisztába a nyersanyag hiánnyal :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.03.14. 16:35:46

@Millenotti: Helyes, én magam is Forma-1 rajongó vagyok :P

@dizib: Sajnos most ez a helyzet :( Remélem azért minél hamarabb összeszedik magukat a videósok és több lesz a beküldött bemutató. Nyáron bezzeg rengeteg volt a beadvány... Annyira sok volt, hogy egy videó kitevésére több mint 1 hónapot kellett várni. Most meg szinte azonnal ki tudom tenni (ezt kihasználva készithetne vki videót XD).

BlackCrow 2010.03.14. 16:53:35

A KRITIKÁT én sem kötekedésnek szántam,és azt hiszem,hogy itt nem válik be az a szabály,hogy ha nem tetszik,ne nézd,mert én úgy gondolom,hogy ha valaki videót csinált,lehet az bármennyire rossz/jó,az megérdemli,hogy véleményt mondjanak,és ne csak rosszat,vagy jót.

haveeer 2010.03.14. 17:05:19

@Othala: Azért olyan kevés a videó mert sulivan és sokan nem érnek rá nekem is nem sokára lesz majd tavaszi szünet fel...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.03.14. 17:20:51

@Laja (HT): Tusom, hogy az iskola és a kevés szabadidő a ludas. Én jövő héten érettségizek, szóval az én helyzetem sem jobb... Ettől függetlenül reménykedek benne, hogy a kevés szabadidő ellenére hamarosan be fog indulni a videózási láz :P

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.14. 18:17:14

@Othala: Így igaz, érettségik hamarosan lemennek, minnyá tavaszi szünet, stb... hamarosan lesz itt videó bőven! :D

A-Lister 2010.03.15. 00:32:17

Wulfensztejn annyira erotikusan hangzik mondjuk ugy hogy bassza a fülem-.-
WOLFENSEJN ez a neve...mert 1 néemt érted német WOLF nem wulf még te is elmondod hogy WOLF aztán végig WULFozol iylen nincs...amugy jó csak 20perca semmiért mnet el:D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.03.15. 10:50:06

@A-Lister: Egy előző videójában amikor a Return to Castla Wolfenstein-t mutatja be, ki is tér rá, hogy mind a kettő kiejtés helyes, úgyhogy ezzel ne zaklassák a kommentekben.

És valóban angolul Wulfönsztájn németül egyszerűen csak wolfenstejn. :)

@Millenotti: Okés, figy és senkivel sem szeretnék ezen a blogon haragban lenni, úgyhogy szerintem hagyjuk ezt az egészet. Nekem tetszik, hogy ilyen részletes, neked nem. Ezcan ezt kő szeretni nem vagyunk egyformák. Úgyhogy békejobbotnyújtok :D

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.15. 14:26:09

@Atilye: Jobb karom most be van gipszelve... de vedd úgy, hogy én is odanyújtottam! XD

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.15. 14:32:33

Amúgy a Vezérlőpultban található kis alkalmazással angolul Wolfensztájn-nak mondja, ahogy Reactor is mondta! Egy netes német szövegfelolvasó meg úgy mondja: Wolfenstájn! Na de mindegy, zárjuk le a témát! :D

BlackCrow 2010.03.15. 15:52:37

@Millenotti:
Egyet értek.Nem a játék neve a lényeg,hanem maga a játék :)

pantermanus (törölt) 2010.03.16. 01:40:17

azért a videóhiányhoz lesz még egy két szavam...

(de azért kiábrándító hogy a gammerköreink(személyes kedvenc társaságom)öszeülnek inkább egy sz@ros live ra ,hogy baromkodjanak meg káromkodjanak
bezzeg még régen emlékszem milyen jó volt itt kommentelni)

Szotyiiiiiii 2010.03.16. 20:22:16

Pantermanus.Igazad van de a válság még ide is kihat sajnos! :D
Kevesebb beküldött videó,több live stb. :D
De Reactorra szerencsére nem hat ki a válság és csak ő meg Senshi maradt meg nekünk!Szerencsére mind2en értik a dolgukat :D
süti beállítások módosítása