Akik videókat küldtek be...

Ébresztőőőőő!!

2010.04.01. 19:33

Emberek, mi a s3gg van? Már április van és eddig kereken 1 (azaz EGY) darab videó érkezett a RPCJr. Oscarra...

Azért azt ne mondja senki, hogy azért mert suliidő van, blabla.. Én is jártam gimibe, tudom, hogy mindenki erre fogta azokat a dolgokat, amiket nem csinált meg, de közben ANNYIT tuti, hogy nem tanult. Legalábbis egyes kommenteket elnézve (helyesírás, stb..) nekem ez jön le. (Nagy tisztelet a kivételnek)

NAGYON remélem, hogy a határidőig összegyűlik annyi videó, hogy minden kategóriában legalább a 3 dobogós helyet megjutalmazhatjuk.

Azért véleményem szerint, ez egy elég nagy volumenű, az egész videós társaságot közrefogó esemény, és szerintem elég szutyok dolog lenne (már elnézést a kifejezésért), ha kényszer első helyezetteket kellene kiosztanunk. 

Szerintem akkor befejezzük a Rossz PC Juniorok üzemeltetését, és mint egy múzeum meg fog maradni.. Így már tényleg nem lenne értelme..

Úgyhogy hajrá!

(Emberek, elolvastam az összes kommentet, és nekem az a véleményem, hogy a veszekedésnek, amit itt lenyomtok, semmi értelme az égvilágon, mert mindenkinek igaza van a saját szemszögéből. Felesleges egymást letámadni, a sérelmekre reagálni, hogy aztán újabb sérelmeket kelljen megmagyarázni. Szerintem mindenki tegyen egy jó nagy pontot az eddigi véleménye mellé, és próbáljon meg inkább a videóra koncentrálni - itt azokra gondoltam, akik szeretnének nevezni. Érthető, hogy igényes munkát szeretnétek összehozni, remélem ez sikerülni is fog, és végül sok videó fog érkezni. Jobban szeretem azt, ha van miből válogatni :D Sok sikert kívánok mindenkinek - Othala)

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr851884998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.03.31. 19:59:37

Szerintem mindenki igényes videót akar összerakni vagy van valami dolga mostanság! xD

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.03.31. 20:02:04

ööö... xD Hát nemtom. Szerintem kicsit túlreagálod. Mert hiszen szerintem mindenki jó videót akar azt nem egy nap alatt dobja össze mikor még lenne rá 40 napja. Szóval ehhez tényleg idő kell. Én még a játék kijátszásánál tartok és az a 40 nap egy videóhoz számomra rohadtsok. Szóval sok az a idő és kicsit sem akarom összecsapni. É szerintem kb mindenki így áll hozzá. Ezért kicsit sem meglepő, hogy még nem is jött be semmi.

« l u c k e Y (törölt) 2010.03.31. 20:11:48

Még kerek 1 hónap van. Hova sietsz? :)
És ha bemeritek zárni a blogot.. húha.. akkor mérges leszek :|

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.03.31. 20:13:11

@« l u c k e Y: Akkor kapkodjátok magatokat, mert LaLee bátyja komolyan gondolja.

Sportszelet 2010.03.31. 20:25:03

eh :D ez azt jelenti, hogy kéne megint videót fabrikálnom xD na sebaj 40 nap alatt csak összetákolok egyet :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.03.31. 20:32:49

@badfear:
Értem én, hogy jó videóhoz idő kell. Viszont, ha úgy összességében lesz kb 5-6 videó és pl. kritikából mondjuk jön 2, és azt kénytelenek leszünk besorolni az első 2 helyre, akkor ez nem verseny. Épp erről lenne szó, hogy úgy kéne rágódni rajta, hogy melyik videó legyen az első, második stb...

@« l u c k e Y:
Még 'kerek' másfél hónap van hátra.

Nem túlreagálás, csak előre szólok inkább, minthogy később legyen ebből valamiféle vita. Ha feleslegesen aggódok emiatt, annak csak örülök, mert akkor sok-sok videó lesz, ha meg jogosan, akkor meg igazam volt és pápá RPCJr. Ha már egy ilyen felhívás sem mozgat meg az átlagnál több embert, akkor felesleges ezzel időt tölteni.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.31. 20:49:19

@-=RockerLaLee=-: LeLee, én értem, hogy mi a problémád! De csak azt tudom elmondani, amit a többiek is: igényes(ebb) munkát akarnak kiadni kezük közül! És az emberek többsége most készíti! Másfél hónap... talán még ez a fél nem is, de az utolsó 1 hónapban hidd el, lesz itt hajrá! Nekem pl. holnap készül el a videóm (ha minden igaz)! Talán beküldöm... majd még kiderül, mit szólnak hozzá! Ha másnak tetszik, lehet nevezem! De az is lehet, hogy addig még csinálok újat, hogy előre ne lássák a videóm mások, csak majd itt! És akkor az nekem is idő még... szóval érted! :D Nyugalom!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.03.31. 20:49:58

@Millenotti: Bocs, napi fail! :D LeLee helyett "Lalee"! :D Sorry! :P

tasi13 2010.03.31. 21:28:42

Nem reagálod túl egy icipicit???

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.03.31. 22:57:21

@tasi13: Szerintem nem teszi, igaza van, majdnem bekövetkezett az hogy nem tudtunk videót kirakni, aztán szerencsére jött Reactor. Semmi értelme ennek az oldalnak, ha csak arra használják egyesek hogy szét szidják egymást. Ezért lett gondolom kis időre szünet, mert a kezdőket mind le szarozták, a többinek meg év vége van...

Sarg3 2010.04.01. 10:56:53

Határidőt ki kéne tolni, rossz videó ne legyen dobogós. Szerintem.

Crash 2010.04.01. 13:49:37

Jajj Lalee
Te írtál olyanokat, hogy "a kommentem felét nem értetted blabla" mintha én is helyesírással teli értelmetlen szövegeket írnék. Pedig gyakorlatilag én nem értem ezt a felhajtást, túlreagálod. Egy közel 2 és fél éves blognál nem kell megijedni, ha néha lappangás van.
Ha kevés a videó, nem kell 4 aktív szerkesztő egyszerre, anno Athemil vezetésénél is gyakran volt olyan, hogy egy hétig ugyanaz a videó volt az utolsó a blogon. Csigavér, nem értem, hogy most ezért miért kell rögtön "bezárni" a blogot. GH verseny is eredménytelen, ha ez is az lesz, ebből lehet okulni, hogy maradjon videómegosztó blog továbbra is, ha látogatók lemennek 60 alá, akkor érdemes megfontolni a blog végét. <-vélemény

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.01. 13:57:40

@-=RockerLaLee=-: Szerintem is egy kicsit túl reagálod, de azért van benne valami. Tavaly például 10-szer annyi videó jött ki, mint most idén. De szerintem Április 10-től már fognak jönni a videók. Ha minden jól megy akkor már holnaptól a jeleneteket feltudom venni. hosszú ideig elfog tartani a videó elkészítése.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.01. 14:19:15

@Millenotti: @Tomlion: Egyébként szerintem ha nyáron csinálnátok a 2. Oscar-t akkor tuti, hogy már az első hónapban sok videó lenne szerintem.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.01. 14:20:08

Bocs, nem a te nevedet akartam Millenotti. :P XD

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.01. 18:53:56

@Crash:
Drága Crash.. Helyesírással teli értelmetlen szöveg? Kommented felét nem értettem? Pontosítanál, miről beszélsz, mert fogalmam nincs róla, komolyan.

A szerkesztők száma nem befolyásolja a videók mennyiségét és fordítva sem. Az egy dolog, hogy Athemilnél mi volt, de jelenleg Othala úgy rendezi a dolgokat (és szerintem ez a jobb megoldás), hogy akármi is történjen, azért naponta / kétnaponta legyen egy új videó. Athemilnél (tudomásom szerint) azért volt ritkán frissítés, mert nem ért rá, stb. nem pedig azért, mert nem volt elég videó.

Ha nem is kell bezárni a blogot, akkor is elég sz@r érzés, hogy próbálunk újítani valamit, feldobni ezt a kis közösséget és elég sokan sz@rnak bele (már bocs). Így kinek van kedve folytatni ezt??

@Tomlion:
MI lesz április 10-én, hogy utána több videó lesz??
Ha nyáron csinálunk 2. oscart, utána ősszel harmadikat stb.., akkor ennyi erővel az összes beérkező videót benevezhetjük és akkor RPCJr. helyett Rossz PC Oscar lenne a blog neve. Plusz baromira nincs kedvem nyáron is külön ezt lebonyolítani, ezért csináltuk most.

@Sarg3:
Durván 2 hónap határidőt adtunk, szerintem, aki ennyi idő alatt nem tud videót csinálni, akkor az 3 hónap alatt sem tudna. Rossz videó miért lenne dobogós? Nem áll szándékomban a 3 leggyengébb videót felrakni a dobogóra (kivétel ha nincs elég videó és kényszerből kell).. nem értelek.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.01. 19:31:09

@Crash: Tudod, próbáljuk színesíteni a blogot. Ha valakinek ez nem tetszik, nyugodtan szedjük a sátorfánkat, és vissza hívjuk Athemilt kaptok nem tudom mennyi videót, és kész. Ha nem tetszik hogy újítani akarunk akkor meg ne nézzed.
@Tomlion: VAGY senki nem küldene mert "Jaj hát nyár van ember, hagyjál már, megyek ide, megyek oda."
@Sarg3: Viccelsz? sokan sokallják a 2 hónapot.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.01. 19:33:41

@Gucs: Figyelj, munkával építesz valamit. Mondjuk tervezel egy ruhát, kirakod a kiállításra, és szart se érdekel. És ha ti nem küldtök videót, akkor mi mért álljunk hozzá másképpen?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.01. 19:42:11

@Gucs:
Az az én blogom, azt csinálok vele, amit én akarok. Nem miattatok csinálom, fogjátok már fel... épp azértm hogy senkinek se kelljen tartoznom semmiféle magyarázattal affelől, hogy miért nincs új bejegyzés vagy videó. Majd lesz, amikor lesz, senki nem hal bele, abba, ha nem lesz.

Másfelől, ez HOGY jön ide? Mi az összefüggés a között, hogy figyelmeztetjük a versenyre jelentkezőket, hogy legalább kezdjék el a videókat készíteni, hogy egyrészt normális verseny lehessen, másrészről ne égjen már a pofánk, hogy egy normális rendezvényt nem lehet normálisan összehozni...

Saint 2010.04.01. 20:20:27

Látom már jelezték, hogy még rengeteg idő van hátra és nem tudom, hogy mi a jobb, ha érkezik 100 értékelhetetlen szar videó amik közül nyertest kéne hirdetni úgy, hogy egyik se érdemelné meg, vagy ha érkezik 2 ami viszont minőségi munka és nem lesz nagy verseny, de megérdemelt lesz a győzelmük. Na, hogy pont ez forduljon elő az nagyon ritka viszont addig is van min gondolkozni és nem azt kell olvasni hogy te jó ég már csak 1,5 hónap van hátra és eddig csak 1 videó jött áááá :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.01. 20:46:43

@Saint:
Ha 2 videó érkezik, akkor abból én speciel elég nehézkesen fogok tudni első, második, illetve harmadik helyzetett összerakni, nem beszélve a többi kategóriáról..
"ha érkezik 2 ami viszont minőségi munka és nem lesz nagy verseny, de megérdemelt lesz a győzelmük".. Biztos bennem van a hiba, de gyűlölöm a rajt-cél-győzelmeket. Nem az a lényeg, hogy érkezik 5 videó ami ratyi, 5 videó ami tuti és az 5 tuti nyer az 5 ratyi meg nem. Szerintem izgalmasabb, ha van egy kis izgalom benne, amikor gondolkozni kell, hogy melyiket is rakjam a 2. helyre, mert nem tudok dönteni.. Erről szólNA ez a verseny is.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.01. 21:06:11

@Gucs:
Nem szerénységből mondom. Csak egyszerűen nem éri meg olyan emberek igényeit lesve videózni, akik még egy 5-betűs nevet sem képesek normálisan leírni. (Tisztelet a kivételnek.)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.01. 21:14:49

sztem mindenki a végére tartogatja a nagy dobásokat :) lesz itt még rengeteg videó, nyugi :) én pl a felénél tartok a felvételeknek, csak azért mert még jobb színvonalat akarok összehozni mint eddig :) hajrá Juniorok és PC-s blogok :)

Saint 2010.04.01. 21:20:08

:D De értem mit mondasz és egyértelműen gáz hogyha még egy ilyen esemény se indítja be a lelkesTELEN (:D) videósokat de szerintem lesz még azért itt jó pár videó, ha meg nem akkor csinálok sok aliast és hangtorzító programokkal készítek neked min. 10 videót csak hogy ne legyen kevés majd ;) :)+

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.01. 22:19:44

@Gucs:
Nem megérdemlés kérdése. Hanem, annak a kérdése, hogy ilyen emberek ne kérjenek számon rajtam semmit.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.01. 23:37:54

@Gucs: Jó munkához idő kell, rosszhoz meg még több. nem hiszem hogy szerénység, én PL. nem a nézőkért csinálom, hanem mert unatkozom, hogyha valakinek sérti a magánéletét/vallását/nemzetét a videó tartalma akkor én azt leveszem, és kész. Felőlem nem nézi senki a blogom akkor is csinálnám mert magamnak csinálom, szóval csak egy példa.

Crash 2010.04.02. 00:29:53

@Killah:
Hajj, de elferdült megint a szál. Mióta mondtam én, hogy nem tetszik, hogy újítani próbáltok, meg hogy ne színesítsétek a blogot? Kommentemben végig azt ecseteltem, hogy nem kell elkeseredni, és "blog vége"-re célozgatni egy ilyen miatt. Athemil meg nem tudom hogy jön a képbe, akkor így fogalmazok: "voltak idők máskor is, amikor kissé passzívan működött a blog, mégsem zárult be máig"
Talán ez a verseny nem jött össze, és az sz@r, és akkor ugye most kihasználva érzitek magatokat, pedig nem kéne..

Képzeljétek be magatokat a többiek helyébe, az emberek feljönnek, hogy "na van-e valami bejegyzés, videó stb" és megnézik a helyzetet, aztán mennek, eddig így volt, ez most váratlan, aztán várják a fejleményt, de nincs kedvük nekiállni videózni, erőltetetésből pedig sose lesz jó videó/kritika, ezt elvileg Lalee tudja a legjobban.
Személyes véleményem szerint a "közönségnek" vonzóbb lenne előbb tudni a nyereményekről, hogy gyakorlatilag miért is fáradozzanak, ma már a "csúcsszuper nyeremények" szlogen nem jön be.

Lalee
Ok, én Othala helyében akkor adagolnám a videókat addig, amíg van, ha elfogytak, akkor szólnék, hogy nem érkezett több videó. Ne ti stresszeljetek emiatt szerintem.

Gondolhattam volna, hogy ellenvéleménynek ez lesz a vége, mellesleg anno GH-n épp köztük voltam, azon kevesek közül, akik tettek fel videót, jut eszembe, Lalee anno elfelejtettél beküldeni FoF-ra, pedig ellenfeled is volt, most akkor hogy is van ez?

Crash 2010.04.02. 00:32:48

@Crash:
"így volt, ez most váratlan.(pont) Ők csak várják a fejleményt..."
csakhogy biztos hogy érthető legyen :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.02. 01:11:29

@Crash:
Jobb lenne előre tudni a nyereményekről, hát persze. Ezt intézem, de kb. ígértek 4-en játékokat, ebből konkrétan 1 ember cselekedett. Erről nem mi tehetünk. Másrészről, nehogy már ez a gépezet is ló módjára csak akkor haladjon, ha cukrot kap. Eddig sem kapott senki semmilyen díjat a videókért. Ezért tartom logikátlannak a dolgot. Ha nincs semmilyen díj akkor csinálnak, ha van verseny de nem tudnak a díjakról, akkor meg nem? WTF?

A Gitárra Fel! versenyre, pedig jelentkeztem való igaz, csak nem tudtam felvenni és felrakni a videót, egyrészt idő, másrészt egyéb okok miatt. Shit happens, majd legközelebb, ha lesz ilyen.

A blogról meg annyit, hogy most a szokottnál is mélyebb mélypontnál van. Mikor volt, hogy Reactor x részes bemutatóit külön napokra helyezve kellett kirakni, hogy mindennap legyen újdonság?Azok, akik "várják a fejleményt, de nincs kedvük nekiállni videózni".. Sajnálom, de ilyen hozzáállással nem sokra fog menni ez a blog sem...

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.02. 07:21:13

@-=RockerLaLee=-: Hogy mindenkinek jó legyen, ma fogom elkezdeni a jelenetek felvételét. Egyébként én se értem, hogy miért nem jönnek a videók ez tényleg egy kicsit fura, mert tavaly ekkor mindennap jöttek a videók. Ennyire azért nem nehéz ez a tanév, hogy valaki hobbiból ne csináljon a hétvégén videókat. Ez tényleg felfoghatatlan. Ha pedig versenyről van szó, akkor pedig nem a nyeremények miatt kéne csinálni a videókat, hanem a móka kedvéért, meg azért, hogy egy külön menüpontba kikerüljön a saját videótok. Ez szerintem nagyobb nyeremény, mint egy ingyenes PC játék megnyerése. Én legalább is ezért fogom a videót csinálni, hogy jót szórakozzak rajta és hogy mindenki láthassa.

Crash 2010.04.02. 09:49:44

@-=RockerLaLee=-:
Szerintem nem kell olyan sokra mennie, ha nem megy, ne erőltessük. Eddig se volt nagyon felpezsdítve az élet, nem olyan ciki ez, mivel ez egy videómegosztó oldal alapjában, az oldal érdekeltségét, minőségét a látogatók száma, és pl szavazatok száma mutatja (egy szavazáson). Nem kapott senki díjat, hát persze, de nem gondoltál bele, ha valaki úgy gondol, hogy most összeállít valami igazán ütős videót, azt majd a RPJ főoldalán akarja viszont látni, egy bejegyzésben, ahol a kommentek az ő videójához érkeznek, nem egy hatalmas konkurenciában. És így van: "Ha nincs semmilyen díj akkor csinálnak, ha van verseny de nem tudnak a díjakról, akkor meg nem" igen, szerintem ez így logikus, ne magadból indulj ki.
Az meg a másik, hogy nem elsővideósokkal jóval le lett korlátozva az egész (a szabály érthető, senki se akar Fattysm2-t viszontlátni :P), de nem meglepő, ha mondjuk egy RPCJ verseny többet mozgat meg, ott az embereknek az a nyeremény, hogy "wow, kikerültem az rpcj főoldalára, meg freddyD elismerte" ezt lehet szeretni/utálni, de ez a helyzet.(szavazós megoldás óta kevesebben csináltak)

Végül annyit, hogy a blog addig él (ha nem zárjátok be), amíg vannak akik éltetik, ez pedig a videókészítők sokasága. Ha ők elfogynak, akkor mégse lehet naponta küldeni, akkor állni fog kicsit. Ha monjuk 1 hónapig nem jelentkezik senki, az már más. Egyébként ez is hatalmas teljesítmény már, ha 1 héten 3 új videó készül, régen semennyi se volt szinte.

És ez az egész objektív, ne engem okollj azért, amit írtam, azt próbálom magyarázmni, hogy miért reagálnak az emberek úgy, ahogy.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.04.02. 15:02:28

@Crash: Nem! Nem! Nem! Nem! Nem! Nem! Nem! Először is nem vagy a helyemben, másodszor pedig az a rosszabb megoldás, amit te felvázoltál. Athemil idejében úgy működött a blog, amit te is mondtál, de szerintem nem volt helyes. A kezdetektől nézem a blogot, és mint néző azt szerettem, amikor minden nap meg tudtam nézni legalább egy videót. Engem nem zavart, hogy rossz volt-e vagy jó, mert ha gyengébb volt a videó, akkor tudtam tanácsokat osztogatni. Most, hogy én kezelem a beérkezett videókat, mindig úgy igyekeztem elintézni a dolgokat, hogy minden napra jusson videó, mert igy a nézők biztosak lehetnek benne, hogy van miért felnézni az oldalra. Ha hosszabb ideig nem lenne új bejegyzés, akkor megunnák, és csak ritkábban néznének fel. Nekem ez a véleményem, legalábbis mint egykori néző én is igy álltam hozzá ehhez a bloghoz.

Crash 2010.04.02. 15:20:39

@Othala:
Jó, nyugi, nem mondtam egy szóval se, hogy mit csinálj :)
Arra céloztam, hogy mi lesz, ha nincs videó, akkor akárhogy is szeretnéd, nem fogod tudni belinkelni. És akkor mi mást tennél, mint hogy közlöd az infót a többiekkel? Akkor ha nem én vagyok a helyedben, te mit tennél?

Crash 2010.04.02. 15:23:14

@Crash: huhh, úgy látszik tényleg nehéz engem megérteni :/

Fishbone 2010.04.02. 16:00:25

Egyébként miért nem nevezhetnek első videós emberek?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.02. 16:42:09

@Fishbone: ez jogos am...lehetne egy olyan kategória h "Első videósok"

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.02. 16:54:45

@Je m'appelle Théo és Fishbone:
Azért nem nevezhetnek elsővideósok, mert ez a verseny nem próbálkozásról meg szárnypróbálgatásról szól, hanem a "tehetség" kihasználásról. Aki úgy érzi jó videót tudna csinálni, az csináljon, küldje be a RPCJuniorra, ki lesz rakva és ha a sok pozitív komment alapján folytatni akarja akkor küldjön ide is egy videót. Ez a verseny nem egy "gyakorlópálya", itt a créme de la créme verseng (elvileg..).

@Gucs:
Dude, üldözési mániád van vagy csak kegyetlen nagy arcod van, hogy mindent magadra veszel, hogy rád céloztam ezzel? Senki nem beszélt rólad, értsd meg. És igen, fel vagyok háborodva, ha valaki rosszul írja le a nevemet. Nincs benne wingdings karakter, HTML-kód, MSN gif, csak egyszerűen 5 betű, amiből 2 nagy, 3 meg kicsi. És amíg én veszem a fáradtságot és más nevét korrekt módon leírom, addig én is teljes joggal elvárhatom, hogy ne lalle meg lele legyek, szerintem ez egy elég szerény kérés.

@Crash:
Az oldal nem addig működik, amíg vannak videósok. Az oldal addig megy, ameddig mi akarjuk és van kedvünk / időnk foglalkozni vele. Ezt ne felejtsd.

@Tomlion: Na végre, egy ember már kapizsgálja miről is lenne szó.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.02. 17:12:50

Huh bakker, hova fajult ez az egész!

Szerintem itt az ideje, hogy ezt a témát lezárjuk! Itt már semmi nem szól az Oscar-ral kapcsolatban, itt már csak a pocskondiázás megy! Ezért pedig kár!

Nem olvastam végig mindegyik kommentet, csak 1-2-be beleolvastam!

@Gucs: Anno te is nekem estél, hogy az nem gucs, hanem Gucs! Erről ennyit!

@-=RockerLaLee=-: Elnézést, én is félreírtam a neved valamelyik nap, véletlenül Lelee-t írtam, de csak egyszerű gépelési hiba volt és ki is javítottam! Más erre nem képes és tényleg idiótaságból írja rosszul! Én sem szeretem, ha valaki rosszul írja le a nevemet (márpedig sokszor megesik)! De szerintem azért ennyire nem kellene felmérgelned magad! Örülj neki, hogy te nem vagy ilyen mulya, és te le tudod írni más nevét!

A elháborodásod okát is értem, de ez van, ezt kell szeretni! Nem lehet a videósokat kötelezni vagy sürgetni! Ha nem akarnak küldeni vagy csinálni, hát ne tegyék! Ha csak 2 hónap alatt tesznek össze 1 videót, akkor legyen 2 hónap! Ha csak az utolsó pillanatban akarja elküldeni, küldje akkor! Ez ne érdekeljen! Csak az, hogy legyen! Nekem anyám szokta elkezdeni már 6 órakor, hogy menjek fürdeni és onnantól 5 percenként folyamatosan nyaggat! Nekem a fürdés minimum 10 órakor van! Mikor ő kiakad, hogy nem fürdök és büdös leszek, annyit mondok: el fogok menni, majd ha lesz rá időm/kedvem/akármim! Az, hogy mikor, az ne érdekelje! El fogok menni! Ha reggel úgy kelek, hogy nem fürödtem (ez nem szokott megtörténni :D), akkor veszekedhet! De addig ne! Ezt ajánlom neked is!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.02. 17:14:30

@Millenotti: Nah, nem tudok írni már én sem! Ez iylen fertőző? :D

Múltkor úgy írtam le VÉLETLEN: LeLee

És nem elháborodásod, hanem "felháborodásod"! :D

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.02. 17:23:44

@Millenotti:
Áh, már rég elmúlt az az idő, hogy felmérgeltem magam rajta. Manapság már igazából nem tud érdekelni, hogy valaki nem tud leírni 5 betűt, ez van, beletörődtem...

Mindenestre örömmel vettem tudomásul, hogy jött pár bemutató és felajánlás is. Csak így tovább!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.02. 17:38:34

@Gucs: Pofátlanság? én sem szeretem ezt használni, de rád valahogy illik.
@Millenotti: Ezzel most teljesen egyet értek.
A blog a nézőkért/videósokért van. Ha azok szarnak a dolgokba, nekünk szerkesztőknek sem kell semmit csinálnunk. Ha nem kap valaki videót, az nem a mi hibánk. Mi feladatunk csak a blog üzemeltetése, ami nagyszerűen megy Othala rendszerével, az új külsővel, de pl. a chatbox is egy újítás lett volna, erre mire használtátok ki? Reklám, névlopás, egymás oltása. Mindenki fel lehet háborodva mindenen, hisz más hibája feltűnőbb. Lehet hogy nem tűnt fel de több intézkedést csináltunk hogy ez az egész tetsszen nektek, dolgoztunk azért hogy ez a blog ne tűnjön el, és fejlődjön. Volt felszólítás hogy nincs videó, ez már a második. És ez sem sértő szerintem, akinek igen az menjen és sírjon sarokban, vagy arcosodjon, jobb nem lesz.
@Crash: Nem éreztem magam kihasználva, örültem annak az 5 videónak is, én sajnos a videó kártyám elromlása miatt nem tudtam videót feltölteni.
Még valami: az biztos hogy bárki bármit mond, az nem érdekel, a jó tanácsokat várjuk, aki meg csak káromkodni akar annak szívesen adok bann-t. Ez egy internetes közösség, lehet hogy mi is követünk el hibákat, de mi is emberek vagyunk, és mivel ez egy KÖZÖSSÉG, nem egymást kéne leugatnunk. Ez most szól egyaránt nézőknek, és szerkesztőknek, magamnak is. Most persze jöhettek hogy én meg mit szólok be Gucs-nak?! Hát annyi hogy nem kedvelhetek én sem mindenkit. És Gucs mostanság tényleg visszafoghatja magát, szerintem ezzel sokan egyet értenek.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.02. 18:24:39

@-=RockerLaLee=-: látod...csak elindul a buli...ha megtalálnám az eredeti dobozát akk küldenék egy SEGA Worldwide Soccer játékot is,de sztem felemésztette a múlt, vagy egy másik lemez... :S

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.02. 18:42:31

@Gucs: Lehet hogy feltűnt hogy nem egy blogról lettél bannolva. Szeretsz kötekedni, és nem tudsz belenyugodni dolgokba, mindenkinek mondod a saját igazad, a másét leszarod, és mindent jobban tudsz, más hibáid észreveszed, és lám se nagy képű nem vagy, se pofátlan. Lám én vagyok a kis Copy-s? Csak éppen te másoltad le Borsesz blogját, max más a neve. "A neten nagyon sok nagyszájú gyerek van (...) viszont vannak olyanok, akik mindig visszabeszélnek és nagyon nem értenek a szóból(...) az illető még nagyképű is, mindig magának akar igazat, nem tud megérteni dolgokat és rohadtul nem ért a szép szóból" Ezt a blogodról idéztem, és ezzel jellemzed magad. Aztán van egy ilyen mondatod is: "Nem tudom mit szeretnek benne, én még egyetlen egy számot nem hallottam tőlük (hál'istennek)," Legalább tudnád mit fikázol. Jelen esetben a Tokio Hotelról van szó, és több csúnya szóval támadtad őket. Istenem én sem szeretem őket, akkor nem foglalkozom velük, de legalább tudom mire mondom azt hogy nem tetszik.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.02. 19:06:41

@Killah: A szívemből szóltál! Ma MEGINT kis veszekedésbe kerültem Guccsal és én is épp azt mondtam neki, hogy már nem egy blogról ki lett utálva! És kiakadt ezen, hogy ő sehonnan nincs kiutálva! Na de akkor nem csak én gondolom így! :S

Crash 2010.04.02. 19:40:33

@Killah:
Akkor szeretném végre egyértelművé tenni magam, mert itt már mindenki benyomása mindenféle kommentelőrétegbe elkönyvelt..

Először kezdjük ott, hogy a chatbox-os véleménynek teljes mértékben van alapja, és ebben teljesen igazad van, azok az emberek, akik azt szemetelik, trollkodnak, valóban nem érdemelik meg a fáradtságot. Soha nem védtem az ilyeneket, dehát az oldal hírnevével együtt velejár sajnos. Amikor egy fáradt munkához ilyen 12 év alatti szintű hozzászólások jönnek, na az is elkeserítő tud lenni.
|De szerintem ez más.| Itt azért kezdődött a balhé, mert eddig 1 videót küldtek be egy pályázatra, ezt a részét szerintem nem úgy kéne venni. Kiderülhet, hogy a népesség (vagy ahogy nevezzük) nem vevő ilyesmire, kétszer bebizonyosult. De attól még senki nem fogja kevésbé szeretni aa oldalt. Az a gond ezzel, hogy 'számonkérő' az egész, ha mondjuk te nem készítettél videót/képet az egyik rpcj versenyre, volt lelkiismeret furdalásod?
Egyébként ez a szituáció pont olyan, mint a ROFLNET-en a partiarcok rovat volt, akkor most mindenki szégyelje el magát, aki nem küldött képet..
az volt a vége, hogy megszűnt, mert senki nem küldött képet, de a roflnet ment tovább, és senki nem haragudott senkire.
Most itt van ez is, nem vált be. (nem szeretek így fogalmazni, mert még nincs is vége a versenynek, és még jó is lehet a vége)
De ne szenvedjetek emiatt szerintem, ott a hiba, ha valamelyikőtök be akarja zárni az oldalt, vagy csak gondolkodik rajta.
És természetesen mivel mi sem, ti sem vagytok elkötelezve semmire, tehát senki sem róhatja meg a szerkesztőkön, ha kilép.

De mindegy, 1 hónap múlva úgyis mindenki nevetni fog ezen a "balhén"
Még annyit mondanék, hogy nekem is van egy "apró" Hitman blogom, nem reklámozásból, csak példaként. Kb 100-an látogatják naponta, és senki se kommentel, kicsit olyan kihaltnak tűnik, pedig fel van tuningolva képekkel, oldallinkekkel, kinézet se olyan rossz szerintem. Az a célja, hogy minden fontos Hitman-el kapcsolatos dolog kikerüljön oda, + saját véleménnyel, pl aki nagyon érdekelt a IOInteractive körül forgó nyüzsgésről, az látogassa bátran. Én annak örülök, hogy nézegetik, és informálódnak, meg esetleg szavaznak. De ha most kihirdetnék egy olyasvalamit, amire fáradozniuk kellene, és ugye annyit nekik se ér meg, akkor az valószínű kudarccal végződne, és akkor lenne okom neheztelni rájuk, ezért nem teszem :).

Egyébként ha valaki félreértette volna, nem gondolom egy szerkesztőről se, hogy béna, vagy rossz munkát végez, csak mert itt már mindent kiszűrtek a szövegemből :/

LaLee-nak még annyit mondanék, hogy igaz, hogy addig csinálod a blogod, amíg akarod, épp ezért a saját blogodat meguntad, bármikor bezárhatod, csak rajtad áll, de biztos vagy benne, hogy ezt Juniort is csak úgy "bezárhatod"? Nem gyanaz a helyzet, te meg ezt ne feledd. Az megint más, ha megszűnik létezni az oldal és a többi szerk.-et se érdekli.

Killah még annyit a Gitárra Fel-ről, hogy az a videó kifejezetten réginek számít már ahhoz képest, ahol most tartok GH-ban :D Azt én is sajnálom hogy nem sikerült a verseny erőteljesebbre, sajnos egy ModernWarfare2-ért megszázszorozódott volna a tömeg, de látod csak versenyért csak 5-en voltunk. Így szokott lenni máshol is, csak egy cégnek könnyebb ajándékokat választgatni, mint egy ingyenes oldalnak.

uff, megint leterhelem a szerver kapacitását a regénnyel
peace

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.04.02. 19:41:31

@Killah: @Millenotti: ilyesmi volt Bug News-on is.Belém kötött pedig csak a véleményemet mondtam el.

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.04.02. 19:43:45

@roach: bocs a duplázásért elsőre nem rakta ki.Bocsi

Crash 2010.04.02. 19:43:51

*épp ezért HA a saját blogodat
(sose sikerül első nekifutásra xP)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.02. 20:15:21

@Crash: Nos igen, igazad van, az élet tele van balhéval, de szerintem ez a bejegyzés inkább ösztönző akart lenni, ha nem is sikerült annak. És pl. ott van a Killahokorsegei blogom, amit naponta ha 20-an megnéznek, gyakran annyian sem, de még viszem tovább, és csinálom a videóim annak a 30 embernek aki Youtube-on követ. Ez a baj hogy szerintem itt senkinek semmi baja a másikkal, csak így elfajultak a dolgok. Nah Emberkék videóra fel, és sok szerencsét hozzá! És mondjuk ez nagy baj hogy mindenki a nyereményért hajt, megérteném ha fizetni kéne nekem 200ft-t mondjuk hogy látogathasd az oldalt, hogy nyereményért játszatok, de ha csak el kell játszani egy számot, szóval játszani kell hogy játszhass (lol) akkor nem értem mire ez az érdektelenség.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.03. 14:05:31

@Gucs: Tegyek róla, hogy legyél bannolva, legalább 1 blogról? XD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.04.03. 14:35:27

@Millenotti: @Gucs: nyugi legyen már. Nem veszitek észre hogy csak ti veszekedtek itt? Fejezzétek már be, oszt vitassátok meg E-mail-en vagy MSN-en...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 14:41:33

@Gucs: Nah jó. Szóval, nem hinném hogy nagy a szám, !SOHA! nem dicsekedtem a tagságommal, és tessék már is megint kiderült pár dolog veled kapcsolatban: 1. A magad igazát fújod, és nem érdekel mások véleménye. 2. más hibáit veszed észre mikor itt KETTEN sőt tudok még két embert akik egyet értenek abban hogy neked picit nagy a pofid. Ha tudsz mondani 1 EMBERT (persze rajtad kívül) aki szerint nagyképű vagyok, vagy dicsekedtem a tagságommal, akkor oké, bevallom hogy nagyképű vagyok, és bocsánatot fogok kérni. És gáz ha már nem is emlékszel a saját véleményedre. Tudod kutakodtam a kommentjeid között, meg a blogodon szétnéztem. Lehet hogy sok a vélemény kifejtős blog, de az hogy komplett még a nevet is leakartad másolni (Borsesz.blog.hu -> Gucs.blog.hu) már gáz. Kis saját ötletet mégis csak vittél bele, és a Mi véleményünk nevet kapta. Aztán reklámoztad a blogodat, meg küldözgetted oda az embereket a blogra, hogy magyarázzák már meg a srácnak hogy mekkora idióta. A saját blogodon nem tudsz rendet tartani, meg egy 10 év körüli, internet kölyökkel leállsz folyton vulgáris csatákat vívni. Amúgy is, nem pofázok hanem írok. Tűnjön már fel hogy nem egy isten vagy hanem egy ember a sok közül. És nem nem ismerek magamra, mondtam már, szerezz egy embert aki szerint az vagyok. Tehetek róla hogy egyszerre 3 blogról is bannolva légy ha nagyon akarod...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 14:43:04

@Borsesz: Mondjuk ez is igaz. francba az egésszel.
@Killah: Én vagyok a hülye hogy szóra méltatom, de tényleg hova süllyed az ember.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.03. 15:29:04

@Gucs: Na itt tegyél pontot a végére, mert innentől csak égeted magad! Killah-nak totál igaza van! Soha nem dicsekedett vele, én sem olvastam még sehol ilyesmi írását! És én is mondtam már neked, hogy te vagy az, akit minden blogon veszekedés és zűrzavar övez! Mindenkit osztasz állandóan, de mégis mindig te jössz ki rosszul és mégis mindig oda jutunk, hogy kinéznek mindenhonnan TÉGED! Nem engem, nem Killah-t, nem xy-t, nem valakit, nem akárkit, CSAK TÉGED! Hol reklámoztad? Hát próbáltad drága blogod linkjét szépen elrejteni, de az én blogom chat-jébe is becsempészted! És amiket leírtál blogodon a hardcore kölykökhöz, azt mind-mind én mondtam! Na akkor mikor nem kopizol? És olcsó oltás ilyennel visszavágni, hogy "nagy ember lehetsz" vagy "nyomozol vagy mi" dolgokkal! Idéznék tőled: "Mi közöd hozzá, hogy én mit csinálok." Igazad van, az ég világon semmi közünk hozzá, hogy mit teszel... EGÉSZEN ADDIG, AMÍG NEM VELÜNK TESZED! De mivel velünk teszed, hozzánk dumálod a hülyeségeidet, így igenis sok közünk van hozzá!

PONT!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 15:39:06

@Millenotti: Köszönöm szépen az egyetértést, és akkor zárjuk le az egészet, nagyon elsodródtunk a témától. Ha Gucs szeretne valamit akkor mondja annak aki meghallgatja, engem ugyan nem érdekel. Innen nem fogok reagálni semmilyen kommentjére, de ha továbbra is káromkodik lesz okom arra, hogy bannoljam.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 15:50:32

@Gucs: Azt mondtam hogy nem reagálok (jobb is lenne) de megint csak a magad igazát fújod, megint te vagy akinek igaza van, megint te vagy az isten, megint tiéd az utolsó szó, és megint káromkodtál. Mivel senki nem kíváncsi a véleményedre, és tényleg pontot akarok erre rakni kapsz egy bann-t csak hogy felébredj. Attól hogy azt mondasz amit akarsz, én tudom moderálni.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.03. 15:56:23

@Gucs: Jólvan bakker, akkor nem a chatre írtad, de akkor is reklámoztad, az egyik poszt kommenjei között! Lényegtelen, akkor is reklám!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.04.03. 16:00:09

@Millenotti: @Killah: @Gucs: Hát komolyan mondom már a röhögőgörcs fog el hogy mennyi hülyeségen tudtok összeveszni...elég legyen már...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.03. 16:04:34

@Borsesz: Hát komolyan mondom már a röhögőgörcs fog el hogy mi nem veszekszünk, csak Gucs próbál veszekedést szítani! Mi csak visszaszólunk neki! Tűnjön már fel neki, hogy ő itt egy senki és az életben nem mindig minden úgy van, ahogy ő azt elképzeli! Most bannolva lett, nem tolja a hülyeségeit, vége is van!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 16:16:12

@Borsesz: Amúgy jó nevetést, de már tényleg bannolva van, és végeztünk.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.04.03. 16:33:44

Most az én blogomra jött tolni a baromságait! -.-' Hát nem szuper?

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.04.03. 17:29:16

@Gucs:
Gucs. Nem szoktam ilyet mondani, főleg nem interneten keresztül, úgyhogy örülhetsz mert Te vagy az első akinek ilyet mondok. Előre is elnézést mindenkitől.

Gucs, örökre bannolva leszel innen és baszd meg anyádat *.*
(visszaanyázós üzeneteket a rockerlalee@vipmail.hu-ra. ^^)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.03. 18:28:01

@-=RockerLaLee=-: LaLee! egy rossz szót nem szólok(nem merek szólni) ezután :D we love you :D

Crash 2010.04.03. 23:47:44

Gucsnéni cshőőő :D
süti beállítások módosítása