Akik videókat küldtek be...

Command and Conquer 4 bemutató

2010.04.02. 09:12

Kezdem azzal, hogy a szinkronizálás tetszett. Bár Abydossal az volt a gond, hogy nagyon leharapta a mondatainak végét. Mazsikával viszont semmi gond nem volt választékosan, és igényesen beszéltetek mindketten, és nagyon tisztán lehetett hallani hangotok. A videó jól nézett ki (HD minőség nekem mindig bejön). A gond viszont a sok üresjárat volt. Hiába 10 perces a videó, ha csak 5 perc benne a szinkron. Máskor inkább beszéljétek tele az egészet. A másik, hogy minden részére kitértetek a játéknak, de egyikről sem beszéltetek 2 mondatnál többet. Összességében igényes bemutató amiben sajnos csak felületesen  meséltetek a játékról, és néha perceket unatkoztam, hogy szólaljatok már meg.
By Badfear
7.5/10

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr341858056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.02. 11:13:01

ezt miért nem nevezted az Oscarra? sztem egész jó videó :)

Stelike 2010.04.02. 11:31:53

Na ez a videót élveztem :D 9/10

jerryD 2010.04.02. 11:37:27

Amúgy mivel veszitek fel a videókat?

jerryD 2010.04.02. 11:39:55

Amúgy hogyhogy ketten beszéltek benne?

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2010.04.02. 12:01:12

Szerintem is bekerülhetett volna az Oscar-ra. Remélem a következő videót már az Oscar-ra nevezitek. Bár itt gondom volt s sok üresjárattal. Én nem tudok angolul, mert németes vagyok ezért a játékban lévő párbeszédeket egyáltalán nem értettem. Mondhattátok volna, hogy mit mondanak. De tartalmas a videó ez egy + pont.

Egyébként jó videó. 7/10 mert sok volt az üresjárat(főleg az elején).
Még egy + pont, hogy nem Othala az egyetlen nő aki játékokat is bemutat.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.04.02. 14:31:21

@Tomlion: Felesleges azt irni, h bekerülhetett volna az Oscarra, mert ha készit másik videót, bármelyikkel nevezhet :)

ARSENAL4EVER 2010.04.02. 14:33:35

A hibák.
1.Nekem a beszéd furcsa volt, mintha alig kaptál volna levegőt néha.A csajod hangjával nem volt gondom.
2.A 10 perces videóban legalább 4 percig nem beszéltek, és 6 perc kevés egy ilyen játék bemutatására.10 már elég lett volna, mert most azt érzem, hogy nem tudtam meg eleget a játékról, így utána kell néznem.
A videó nekem összességében tetszett, de voltak benne hibák, ezért 6-ot kaptok a 10-ből.

Ekibit 2010.04.02. 15:04:08

Nagyon jó videó csak kicsit sok benne az üres járat. 8/10

Dem]E[ntO 2010.04.02. 17:12:46

ezt gondolom felolvastátok ezzel semmi gond csak eléggé robot módjára beszéltetek.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.04.02. 22:45:09

Örülök, hogy kikerült :)

1. Azért nem regeltük az Oscárra, mert első videó és ez benne van a szabályzatban, hogy ne első videósok nevezzenek. Ez van, szívesen ment volna oda is :)

2. A videót én Xfire programmal vettem fel. Mivel igyekeztem a legjobb minőséget kicsikarni, ezért ez sajnos a grafika rovására ment.

3. Az első verzióban csak én beszéltem, és borzalmas voltam. Mazsi felajánlotta segít nekem az újraszinkronizálásban, és én megkérdeztem tőle, van e kedve neki is szinkronizálni.

4. Az üres járat úgy látom itt probléma, de én ilyennek terveztem. Persze elhiszem, hogy ez nem a legjobb módszer, ha esetleg valami véletlen folytán még egy videót kreálnék, ezt a kritikát megfogadnám. Így viszont a kedvenc játék sorozatom videóbemutatóját megtiszteltem azzal, hogy nem pofázok bele :)

5. Bemutatni szerettem volna felületesen, mélységeibe belemenni úgy sem tudtam volna. Vagy így, vagy mindent elmondok róla, de az egy 1 órás videó :) Amúgy a blogomon a teljes bemutató megtalálható, aki még kíváncsi valamire, egy több oldalas bemutatót talál ott :D

6. "1.Nekem a beszéd furcsa volt, mintha alig kaptál volna levegőt néha." Mert lehet így is volt :D Nem vagyok színész se rádiós :)

7. @gamekiller: Az a helyzet, hogy ennél emberibb hangot én már nem bírok kiadni, lehet robot vagyok :D Amúgy olvastuk, igen.

Szóval én elégedett vagyok a videóval, mazsi sokat segített nekem a szinkronnal, összességében olyan lett és pont olyan amilyennek szerettem volna, az egyetlen problémám, hogy a Youtube elcsúsztatta a hangot, és nem értem miért, pedig többször is bekonvertáltam és újra felvettem a kérdéses jelenetet...

A rosszpcjunior.blognak meg köszönöm, hogy publikálta, nektem meg, hogy megnéztétek és véleményeztétek :) Üdv nektek!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.03. 16:14:58

Nekem is tetszett, jobb ha olvassátok, mert pl. én gyakran azt se tudom mit mondjak, vagy teljesen belebotlok a mondatba. Szerintem nem olyan monoton a hangotok, és még jobban kiszínezi ez a felváltva beszélés. És a UAV-t azt "Júávé"-nek kell ejteni(vagy mi a szösz, nehéz így leírni).

bNNz 2010.10.05. 18:19:40

Jó volt a videó, nekem is nagyon tetszett.
süti beállítások módosítása