Akik videókat küldtek be...

Call of Duty - Roads to Victory by omy

2010.04.09. 14:19

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr561874863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gin3d 2010.04.09. 16:43:03

Nem lett rossz teszt ameddig láttam utánna írok néhány szempontot mit kéne javítani :)
Egy kérdés:
Ha beküldök egy videót az mennyi időre rá kerül ki?

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.09. 16:56:04

Hm. Egész jó a videó. Tetszett hogy végig tudtál beszélni és hogy volt miről. Egy hibát tudnék felhozni ami tényleg csak az én finnyás ízlésem miatt, Az az lenne hogy picit színesebbé tehetnéd a videót és ezt képletesen értem. Szóval csak beszélsz és megy a videó persze ezzel nincs is semmi gond de mégis egyhangú. De ennek ellenére élvezettel néztem.

gin3d 2010.04.09. 16:58:03

Na szóval végignéztem és nem sok negatívumot de találtam a videódban:
Elsőként kiemelném ami nem idegesítő de zavaró az az hogy rendkívül halkan vagy ha nem is halkan akkor érthetetlenül beszélsz. Lehet ez csak engem zavar de csinálj vele valamit és akkor rendben van :)
Következő: Vagy nem tudtál felvenni elég jelenetet (Ebben az esetben szánj rá több időt!) vagy nem találtál elég gameplay videót a neten... Nekem mindegy de ezzel is kellene valamit csinálnod mert én inkább csak a szöveget hallgattam mert ismétlődtek. Másik azért az irányítást említhetted volna mert szerintem borzalom lehet PSP-n FPS-t játszani, már az én X360-on is elég nehézkes de PSP-n...
Hát. Ezek voltak amiket kiemelnék így mivel már az összes videódat láttam és az 1. számú hiba mindenhol előfordul ezért én 8/10-et adnék a te videódra mert látszik hogy végigjátszottad és kiismerted a játékot! Az archív jelenetek a játékban és a történelmi rész csak pozitívan hatott a videodra! Sok sikert továbbá remélem csak jobb videóid lesznek!
Üdv-GIn3D

Omy 2010.04.09. 18:46:52

kösz a kommenteket, az irányítással tulajdonképpen semmi bajom nem volt, ezért nem beszéltem róla(annyira megszoktam,h már PC nem tudok FPSezni...-XD)
ui.:jah, a hangon dolgozom......egyszer csak összejönXD

gin3d 2010.04.09. 18:52:29

Ahan értem amúgy tényleg nagyon jó a videód grat hozzá! Én is most próbálkozok az elsővel már feltöltés alatt csak egy normális blogot kéne összehoznom...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.09. 22:32:24

@gin3d: Attól függ, ha sok a videó akkor később, ha kevés hamarabb. Egy hétnél kevesebb nem lesz.

Crash 2010.04.09. 23:06:40

Őszintén szólva az a véleményem, hogy ez szakmailag és objektíven tök jó bemutató, rendesen összetett, személyesen csak az a gondom, hogy egyszerűen irritálni tud, amikor a szinkront elfojtott hangon éjjel veszik föl :S Ezt leszámítva grat a videóhoz.

killzone2[Maximum Games http://maximumgames.hu] · http://maximumgames.hu 2010.04.11. 11:14:09

Én csak annyit mondanék,hogy kevesebbszer őőőő-z. Én is folyamatosan javítok ezen. Egy idő után látszott (hallatszott),hogy volt egy mi a francot is mondjak még faktor. Persze az is látszott,hogy sok mindent meg akartál osztani velünk ebben a szűkös 10 percben. Egész jól sikerült szerintem.

BEN 2010.04.11. 19:49:36

Szerintem jó értékelés lett.
Annyi hibát találtam ahogy előttem is leírták, hogy kicsit a történelmi résznél néhol összefojt a hangod, de ez érthető.Ja és amikor mutattad be a fegyvereket akkor az zavart engem hogy a képüket nem raktad ki. De ez semmiség szóval szerintem:
9/10
süti beállítások módosítása