Akik videókat küldtek be...

Pc Játékok Értékelése: Free Running (3)

2010.04.11. 14:22

 

 


 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr271909646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stelike 2010.04.11. 16:30:49

Nem nagyon tudom értékelni a videót, mert semmit nem hallottam és a felénél kikapcsoltam.. szóval 0/0 legközelebb húzd fel a mikrofon hangját

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.04.11. 17:36:47

NEKEM VALAMI KICSIT FURCSA VOLT! VAGY ÉN VAGYOK SÜKET VAGY TÉNYLEG KÉTSZER MUTATKOZTÁL BE! HA MEGTUDHATNÁM MI A BÜDÖS ANYÁMKÍNJÁÉRT???????????????

BlackCrow 2010.04.11. 17:39:30

Nemtom,miért kellett kétszer elmondani,hogy ez az első videód.
Aztán meg ez,hogy:"Ez itt a lakhelyünk,mondjuk úgy,hát mondjuk itt is lakunk".Hát gratula ezért a mondat össetételért.
Mi az,hogy ez a menők sportja,meg izom is kell hozzá?Parkour,vagy mi?
Meg mikor magyarázod az alap mozdulatoknál a videót...hát ez siralmas...Egész végig az megy,hogy ez van,ezért "elnézést kérek"...Ez olyan,mintha csinálok egy videót és így kezdem:"Ez egy fos,szar videó lesz,ezért elnzést kérek".
A hanggal pedig alapban gáz van.2.0-ás hangfalam van,és maxon volt,és így sem hallottam semmit,csak a dünnyögésedet.
És itt abba is hagytam a videó nézést.Azt hiszem,Neked baromira nem kéne videót csinálnod,mert az fix,hogy pozitív értékelést nem kapsz.
Nem értem,hogy a 12 éves gyereknek miért kell bemutató videót csinálnia.Csak azért mert össze tudja vágni a jeleneteket?Miért nem lehet várni mondjuk olyan 16-18 éves korig,amikor már valami alap felfogása lesz,és TAPASZTALATA játékok terén.(Az,ha végigvitedd a Postalt,az nem az.)
1/10,fölöseges volt...

BEN 2010.04.11. 19:25:23

@BlackCrow: Tudod mit. Fontolgattam már a fejemben ezt hogy pár évig nem csinálok többé videót.:
1. mert te is így gondolod.
2. mert már régi a gépem és szaggat felvevés közben
3. mivel szaggat nem birok normális videót csinálni és persze új játékokról se birok
4. mivel nemsokára kapok új gépet ezért ki szeretném használni
Na, de köszi , hogy megírtad mert akkor most már véglegesen elbírtam dönteni.

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.04.11. 19:41:38

Ja, én még nem is értékeltem a videót! Mivel ez az első vidid 2/10!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.11. 20:30:37

haver...ne erőltessük ami nem megy...én sem vagyok profi...de ez tényleg...tényleg rossz volt...1/10

ARSENAL4EVER 2010.04.11. 21:38:42

Azért ennyire nem volt rossz.Nagyon unalmas volt, és hallható, hogy együtt vetted föl a szinkront meg a játékot is.Ha külön vennéd föl szerintem sokkal jobb lehetne ennél.A másik nagyon nagy hibád, hogy nem vágsz.Semmit sem szinte.Sokkal több kell egy videóba, mert különben monotonná válik.Én valahogy végig szenvedtem tegnap ezt a 30 percet, de szörnyű volt.Ezen próbálj meg javítani.Csinálj még pár videót, és ha sokkal többet vágsz, és külön veszed föl a szinkront, amit előre leírtál, és megszerveztél a fejedbe.A pontozással nem volt gond.Azt még elfelejtettem, hogy nem kell 2szer köszönni, nem kell többször mondani, hogy első videód, nem kell sokszor elmondanod, hogy az elején nagyon béna voltam, de most már megtudom csinálni.Szerintem mi is rájövünk, hogy egy játékkal minél többet játszol, egyre jobban fog menni.Ezen kívül sokkal hangosabban kell beszélned, vagy csak hangosabban kell felvenned a szinkront, mert alig lehet hallani.Ti meg, ahelyett, hogy segítenétek, azt mondjátok, hogy fejezze be.Ha a 6-ik videója is ugyanilyen pocsék, akkor kell befejezni.Addig még javulhat sokat.Remélem javulni fogsz, és tudsz majd jó videókat csinálni.És segítsetek neki minél többet, hogy ti hogy csináljátok, mi a tapasztalatotok a videózással stb.
Tőlem viszont sajnos 0-át kapsz.Egyszerűen nem adhatok többet.De azért hajrá!!!!!

« l u c k e Y (törölt) 2010.04.11. 21:40:55

Ajánlanám, hogy mielőtt belevágsz egy videóba, nézz rengeteg bemutatót, kritikát, hogy áttudd venni a tapasztalatot.

ARSENAL4EVER 2010.04.11. 21:40:55

@ARSENAL4EVER: "Csinálj még pár videót, és ha sokkal többet vágsz, és külön veszed föl a szinkront, amit előre leírtál, és megszerveztél a fejedbe."sokkal jobb videót fogsz összehozni ennél.Hidd el.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.12. 07:54:00

@« l u c k e Y: Neked is ezt tudom ajánlani mer neked se megy túl jól.

Én először azt hittem nem is megy alatta beszéd de most már látom hogy ment elvileg. Hát figyelj szerintem egyenlőre hagyd ezt a videó dolgot mer tényleg látszik hogy fingod sincs róla.

BEN 2010.04.12. 13:07:43

@ARSENAL4EVER: na legalább te biztatsz.
A hibáimat kibírnám javítani, de most nem fog menni. Ősszel csinálok új vidit, mert most mondjuk úgy hogy egy videó értékeléséhez fos a gépem.
Mert egyszerűen próbáltam felvenni a jelenetet addig semmi gond. De amikor próbálom szinkronizálni egyszerűen beszaggat a kép a NERO Visionon.
De köszi hogy leírtad miben kell változtatnom addig is pihenek csinálok egy intrót vagy valami.

pantermanus (törölt) 2010.04.12. 13:23:30

kühm ajánlanám hogy a mikrofonod füles legyen mert amit én hallottam az vagy halk volt vagy hangos artikulálj és figyelj a hangsújozásra vágj többet mesélj a játékról stb ennyit tudok mondani segítség képp remélem használ. 2/10

BEN 2010.04.12. 13:53:24

@pantermanus: kösz. Megfogadom a tanácsod.

BEN 2010.04.12. 13:59:35

Igazából amikor csináltam az első videót akkor szoltak a hang miatt. De a 2.-ban már szerintem jó lett a hang.

KolyDay 2010.04.12. 17:30:55

a végén mi volt a poén ??

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.04.12. 17:50:24

Mára elég volt az első epizód... is. Holnap, vagy az után megnézem a többit. A hangod kissé Korponai-os (ha nem ismered, szégyelld össze magad). Viszont azon jót nevettem, hogy leesett a klaviatúra (ha az esett le, a hangokból következtettem... nem a te hangodból...). ============================================================================

-MINDENKINEK-

Azért mutatkozik be kétszer, és azért mondja 2x, hogy "Első videóm", mert előbb felvette a játékot, aztán úgy gondolt, a vidi elé berakja a borítót (a játékét). És ekkor felötlött benne az ötlet, hogy ott is bemutatkozik. Igazam van, vagy igazam van?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.12. 17:51:43

@BEN: A Nero Vision helyett inkább próbálkozz a Movie Makerrel ha alap szerkesztőt akarsz. A MM-nél nem szaggat a kép (bár minimális késése van)

BEN 2010.04.12. 20:17:32

@lifeguard: igen igazad van

@Je m'appelle Théo: azt próbáltam de valahogy a Nero fogott meg

reconka (törölt) 2010.04.13. 16:58:55

@BEN: helyes döntés

ez a videó nem lett az "igazi" és még enyhe voltam és nőies

WarLock0722 2010.04.13. 21:04:03

Francba, pont 2-3 hónapja találtam rá erre a játékra.És nem megy Windows 7 alatt. Nah.

BEN 2010.04.13. 21:12:08

@WarLock0722: akkor ajánlom neked a Mirror's Edge-t

WarLock0722 2010.04.14. 16:38:00

@BEN: Ja azt már megjelenése után 1 héttel kivittem 2 szer :)

Sarg3 2010.04.18. 10:17:31

Ránéztem a sorozat címére, és nem indítottam el a videót. Hová tűnt a kreativitás, emberek? Nem gáz ilyen nevet adni?
süti beállítások módosítása