Akik videókat küldtek be...

luckeY bemutatja: FIFA 10

2010.04.13. 10:19

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr711896664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.13. 14:07:14

2001 óta FIFAzom és sztem közel sem ez volt a legjobb...a panelek sztem tavaly ugyanígy néztek ki....a les meg...elrúgom a labdát...a játékosom lesen van,de ha visszamegy lesről normál helyzetbe és úgy kapja akkor nem inti be sokszor a helyzetet...imádom ezt a sorozatot, de hogy utolérje a PES-t ahoz ez kevés.
Am a videó...nem rossz...mivel ismerem a FIFA-t így nem sok újat tudtál mutatni vele. Illetve...mi az h relaxálós zene? a FIFA-ban inkább pörgősek vannak.

« l u c k e Y (törölt) 2010.04.13. 15:19:07

@Je m'appelle Théo: Cáfolom. Rengeteg lassú zene van benne, és... PES szerintem lósz*rt nem ér. :) És kössz.

ARSENAL4EVER 2010.04.13. 16:17:10

Hibák.
1.Sokat tökölsz a menüben, ami nagyon unalmassá teszi a videót.
2.Mi az, hogy legjobb vereség?Nem inkább legrosszabb vereség?
3.Már a fifa 07-től kezdve ilyen a bevonulás, ilyenek a gólörömök.
4.Ez mi a répa retek?Ha ez vicc akart lenni, akkor valami baj van, mert nem volt az.<-Rossz, erőltetett poénokat hagyd ki.
5.Az nem Bl meccs volt.Ha néel focit tudhatnád, hogy az Seria A.
6.Ez szerintem a hiba, hogy lesnél nem téved a bíró.
3/10-et kapsz tőlem
A fifa 10.
Szerintem újból egy rossz játékot kaptunk.Bár én játszok vele, mert a Pessel(patch) most problémáim vannak.Már 07-től ilyen a grafika és nem mondanám ezt jónak, sőt szerintem nagy kalap sz@r( a pesnek 100x jobb grafikája van+ a játékmente is sokkal jobb, és sokkal jobban hasonlít egy focis játékhoz.pl leviszik a játékosod hord ágyon, ha megsérül stb.)A játékmenet lassú és nem változatos.A védőkkel többször eljátszhatod ugyan azt a cselt, amit a Pesbe egyszer megcsinálsz, már figyelnek a védők, hogy ugyanúgy ne verd át őket.Ennél csak jobb Fifa volt.A 2002-es World Cup és a 2001-től 2003-ig minden egyes rész nagyon jó volt.Ezekbe a játékokba poénokat is tettek(pl.öngólt lősz a játékosod meglövi a kapufát és tökön találja magát stb.), de mág a 2006-os World cup sem volt rossz.A 2008-as EB viszont már nem tetszett.Szerintem elszúrták.

ViktorJuve 2010.04.13. 16:17:17

Sztem a FIFA99 volt a legjobb. A mostaniaknak nincs az a játékélményük. A 06-tól visszafele mind marhajó szerintem. És a 07-től folyamatosan benne van néhány bug amit nem javítottak ki...

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.13. 17:19:50

Én életembe egyetlen Fifa játékkal játszottam az nem más volt mint a Fifa 98. Azóta ha focizni támad kedvem akkor telefonálok és lemegyek pályára :)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.13. 18:06:51

@ARSENAL4EVER: @ViktorJuve: @Rowlend: a srácoknak igaza van...az idősebb FIFA-k voltak a legjobbak...nekem pl a 2003-as a kedvencem :)

VB1050 2010.04.13. 18:21:22

Alig várom, hogy ARSENAL4EVER az én videómat is lehúzza. :D

VB1050 2010.04.13. 18:22:00

@VB1050: mármint ami nemsokára kint lesz

pantermanus (törölt) 2010.04.13. 19:15:48

PES forever jók a cselek az MI a grafika (már a 05 nek is jobb volt a grafikája mint a fifa 07 nek) átlátható gombkioszás egy szóval szinte tökéletes

ARSENAL4EVER 2010.04.13. 20:03:21

@pantermanus: Ráadásul nem kell megtanulni külön billentyűzet kombinációkat, hogy jól tudjunk cselezni.
Emlékszek 98-as fifa vicces volt.A gól után vonatoztak, vagy lég gitároztak ilyeneket csináltak.Röhögtem is rajtuk.Ráadásul lehetett mű esni, amit nem értek mért vettek ki a játék későbbi szakaszaiból.A Pesben ilyen is van.Nekem a külön kedvencem a 98-as, vagy 99-es nem emlékszem melyik volt az, meg a 2001-essel is is sokat játszottam, ahol egy gombot nyomtam cselként, és végig vittem a pályát, majd beadtam és beollózta, vagy csuka fejessel be fejelte.És egyszer úgy lőttem gólt, hogy megrúgtak.A másik rossz dolog, hogy nem lehet már kigáncsolni a kapust.És ha felidegesít egyszer-kétszer oda lépnék ki.Igaz,hogy kapásból piros, de jó.
@VB1050: Akkor nem húzom le, ha jó lesz.

A-Lister 2010.04.13. 20:34:36

Gyerekek ez a fifa 10 ez akkora rakás bug halmaz hogy visszakéne küldeni a zEAnek azt játszanak vele ők...
A legjobb a 06t meg a 07t volt...a 02vel meg a 04l naponta játszottam anno 1-2órát tutiXD de ezek a 09 meg a 10 20perc alatt agyilag ugy felvággggg hogy az Uninstall kerülget...

43Csabi43 2010.04.13. 21:02:13

Szerintem jó lett,a menüben eltöltött idő nem volt vészesen hosszú.8/10p.

Navajonki 2010.04.13. 23:07:25

Öcsibogyó... te itt nagy tévedésbe vagy, mert a PCRE a fife nem kapott sehol még 7 pontot se.. amiről te beszéltél az a konzolos verzió.. bezony!
PC-re a FIFA egy nagy szar már jóideje, kommentár hiába magyar értelmetlen nem 1 helyen, és 0 átélés. fizikára csak annyit mondok, h én játékosaim homlokkal hátrafejelik.. ezt csináld meg!
az automata játékosváltás mindig a legrosszabbkor jön. Leszerelsz egy csatárt, a gép szépen átvált, és amíg tökölsz, hogy most mi merre mennyi, addigra már megint a csatárnál a lasztesz! Kapusok is képesek produkálni magukat, semmi gombot nem nyomok és szinte félpályára kijön a labdáért.. aztán meg ha megszerzi az ellen a labdát, akkor meg nem ér vissza és góóóóóóól! -.-
Menedzser mód egy kicsit sok sztem.. hahó Fifa manager is van ám!

Szó mi szó, az én szememben ez inkább afféle nyali az EA felé mintsem bemutató

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.14. 08:30:07

Ti most komolyan egy kockaszimulátorról veszekedtek? Én már alapból azt el ítélem hogy hogyan lehet ilyenekkel játszani. Ki kell menni a friss levegőre gyerekek...

WarLock0722 2010.04.14. 16:38:38

@ViktorJuve: Így van. A 99 utánozhattatlanúl jó volt.

rEmy 2010.04.15. 16:39:58

Ízlések és pofonok...a Fifa 10 jobb lenne mint a PES 10? Hát...
A Fifa 10-ben igen sok a bug, ami a játékmenetbe szól bele. Nem tudom ki látta (valószínűleg mindenki)a freddyD által feltett Fifa 10-es bugot. Én is találkoztam vele...online..ugyanolyan gólt lőttem. Igen dühítő tud lenni ha ilyen gólt kapsz.A PES-ben is elő-elő fordulna bugok de ezek főként csak látványban jelentkezik. A nagy fifások tudhatják, hogy a 09-ben a "kapufa bug" is jelen volt. Aki nem nagy fifás annak mondom, hogy olykor átment a kapufán a labda és úgy lett gól. Az még milyen idegesítő tud lenni. Az EA annyit csinál a PC-s (hangsúlyozom PC-s) Fifával, hogy X éve megcsináltak egy motort és néha javítanak a grafikán. Ugyanaz minden már legalább 3-4 éve. Meg...volt a 3D-s fű. Most őszintén. Nagyobb vele a játékélmény. Van futballpálya ahol ilyen nagy a meccsen a fű?!

Nem tudom...Nálam idén a PES nyert. Amúgy a videó tűrhető...Vannak hibái, de melyiknek nincsenek? 10/6,5

@ARSENAL4EVER: Halkan megjegyzem...a PES 10-ben lehet műesni. :) (L1 + L2 + R1) Ráadásul ha ordít róla, hogy kamu akkor sárágát kapsz.

rEmy 2010.04.15. 16:42:05

Bocs a "Nagyobb vele a játékélmény?" mondat végén ? van.

ARSENAL4EVER 2010.04.15. 17:49:06

@rEmy: Azt kimondta, hogy a Pesben nem lehet mű esni???A fifában vették ki ezt, amit nem értettem, pedig 99ben még volt.Amúgy a Pesben nagyon nehéz jól csinálni, nekem eddig egyszer sem sikerült, pedig az egyik haverommal játszottam, és nem vette ő sem észre, hogy ez mű esés volt.Te tudod, hogy kel jól?

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.15. 18:30:05

@ARSENAL4EVER: elég jó időzítés kell hozzá...akkor lehet jól összehozni ha a kapus kezd rádőlni a labdára, vagy a védő elkezdi a becsúszást...össze lehet hozni,de baromi nehéz :D

ARSENAL4EVER 2010.04.15. 19:40:49

@Je m'appelle Théo: Azt észre vettem, hogy nehéz, még nem is sikerült nekem.Egyszer pont akkor csináltam, amikor becsúszott az ellenfél, de úgy 1cm volt a játékosom lába és az ellenfél játékosa között, de a bíró valahogy észre vette.:D

pantermanus (törölt) 2010.04.16. 14:50:46

én valahogy összehoztam a pes 04 be (azon játszottam előszőr) pedig tudomásom szerint nem volt benne lehet hogy bug volt...

rEmy 2010.04.16. 15:55:01

@ARSENAL4EVER: tudom h lehet.....azt mondom! igazából én még csak sárgákat kaptam, de tudom h az időzítés a fontos.
süti beállítások módosítása