Akik videókat küldtek be...

Metrexey Team-Call of Juarez Bound in Blood (Bőszinho)

2010.04.20. 14:25

29 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr791921705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.20. 14:31:00

Neked ez olyan nagy dicsőség hogy meg van a Modern Warfare 2? Az csak egy játék a sok közül még hozzá egy középkategóriás játék. Amúgy meg miért nem mutatja meg mindenki a játék tokját? Engem az is érdekelne. Gondolom letöltötted mi?

« l u c k e Y (törölt) 2010.04.20. 14:57:01

@Rowlend: ha letöltötte akkor meg mi van? azt ne mond nekem te még soha semmit nem töltöttél le. :D

« l u c k e Y (törölt) 2010.04.20. 15:00:37

@« l u c k e Y: Ja és, attól h nem mutatja be a borítót, nem arra utal hogy nincs nem eredeti. Meg minek? www.google.hu <-- játék name cover. Ennyi . :D

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.20. 15:11:18

Igen, bűnös vagyok mer töltöttem le. De játékot nem nagyon mutattam be pláne nem másoltat. És egy kibaszott kép a borítóról az körülbelül annyit ér mintha az étterembe eléd raknak a kajáról egy képet.Ha már a játékot véleményezi akkor a borítót is illene.

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.04.20. 17:06:08

@Rowlend: Rád az igaz,hogy előbb gondolkozzál,és csak utána szólalj meg.Az az MW2-es borító Luckey-é.Nem az enyém.Meg az intrót se én csináltam :)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.20. 17:12:30

@Bőszinho: Miért is? Úgy vélem teljesen jogos az úgymond felháborodásom :)

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.04.20. 17:14:46

Hát,jó igaz.De az nem az én játékom ami az intróban van :D

« l u c k e Y (törölt) 2010.04.20. 19:17:14

@Bőszinho: Most attól h az intróba bekerült egy tizedmásodperce egy kép az mw2ről, már villogás vele .. tök sok értelme van nem? D:

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.21. 10:01:22

@Rowlend: @« l u c k e Y: Ti miről beszéltek?? Milyen MW2? Ez a Call of Juarez Bound in Blood bemutatója volt. Tehát hanyagoljuk az MW2-t. Jah és még annyi, hogy az MW2 marhára nem középkategóriás játék -.-'.

A vidi tetszett. Csak annyi bajom van vele, hogy nagyon RÖVID. Egy 11 perces vidiben, sokkal szebben kifejthetted volna a mondandódat, és nem kellet volna hadarni, mivel nagyon sok helyen alig értettem, hogy mit mondasz mert HADARTÁL mint az állat. Valamint még ami idegesített az a motyogás, nem tudom, hogy éjszaka vetted-e a szinkront, de szerintem baromi idegesítő volt, hogy motyogsz. Nahde ezeket leszámítva tetszett a vidi, szépen elmondtad a mondandódat, és tetszett a szóhasználat. De később figyelj majd a videóid hosszára, valamint a "beszédedre".

Üdv Atilye by PC Játékok Elemzés.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.21. 10:04:46

@Atilye: Jaaa értem már. Az intróban volt egy kép az MW2-ről, és ez a probléma forrása. Rowlend ez neked most miért bántja a lelki világod? Szerintem semmi baj sincs vele. Jah, és egyáltalán nem jogos a felháborodásod. Valamint még az a problémád, hogy nem fényképezte le neked a játék borítóját, és nem mutatta meg... Uff...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.21. 13:41:35

Emberek, nyugalom!
@Rowlend: Lehet hogy nincs kamerája például! Rengeteg videós nem mutatja a borítót. És nem kellene azért felháborodni hogy berakott egy képet egy játékról. ÉS KÁROMKODÁST MELLŐZNI! Figyelmeztettelek, még egy káromkodás, és kitiltást kapsz.

gin3d 2010.04.21. 14:02:44

@Killah: Igazad van nekem pl. olyan kamerám van amivel ki se tudnád venni hogy mi van írva a borítóra... Azt mutogassam?

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.21. 14:40:24

@Atilye: Nem bántja csak ha már Call of juarez akkor legyen már annak az eredeti verziója az introban is. Nem de? Vagy esetleg semmi más.

@Killah: Videót tud felvenni telefon, Fényképező gép is, Sőt webkamera. De ha tényleg nem lenne jó minősége mozgóképben akkor legyen simán lefotózva.
Káromkodás kell a kifejezéshez :) Hány éves vagy hogy ezt nem tudod?

Voodoo. · http://voodoo.blog.hu/ 2010.04.21. 15:22:15

@Atilye: Köszi. :)

A motyogás..az meg nem tom...lámpaláz miatt van :D

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.21. 15:52:18

@Rowlend: Meg lehet azt kulturáltan is fogalmazni, nem kell emlegetni a szexuális együttlétnek bármilyen formáját. A káromkodást nem nézzük jó szemmel, te se örülnél ha hasonlóképp beszélnék veled.

Navajonki 2010.04.21. 16:21:08

@Rowlend: teneked most tényleg az a nagy bajod, hogy az introban van egy fél másodperc MW2? Meg hogy legyen benne az introban a CoJ-ból is... hát persze, csak a te kedvedért majd mindenki külön introt készít minden egyes videójához, rendben?! Csomóan csinálnak hasonló introt, mégis csak itt sír a szád...

@Bőszinho: a Dirt 2 bemutatódhoz képest ez már sokkal jobb volt, habár pár dolgot itt is megemlítenék:
1. az introzenéhez képest még mindig halkan beszélsz.
2. a bemutatód olyan... általános volt, nemigen tértél ki a játék egyéni dolgaira.
3. 6 perces bemutató, ez nyugodtan lehetett volna 10 is, és akkor nem kéne hadarnod, és a játékból is több minden belefért volna.
4. furcsállom, hogy 2 videó után introt váltottál, szerintem a régi teljesen rendbe volt (habár te tudod)
5. a játék hangjait se ártana egy kicsit feljebb csavarni, pláne ha még dicséred is azt.

Nos, ez lényegesen kevesebb hiba, mint az előzőnél, így tovább :)

Navajonki 2010.04.21. 16:22:02

@Bőszinho: jah és
6. még mindog hadarsz/motyogsz.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.21. 16:33:53

@Killah: Én nem akartam senkit se megsérteni a hozzászólásommal csak amikor visszakérdeznek állandóan nem éppen nyugtató érzés áramlik szét bennem. Ezt neked is be kell látnod. Ne próbáld magad ennyire kifejezni mer iszonyat hülyén áll :)

@Dick Assman 25: Nem a modern warfare 2-vel van a bajom. Sőt a középkategóriában egész jó darab. Csak ha már tokokat mutogatunk akkor legyen már köze valamennyire a videóhoz. Amúgy meg idiótaság amit mondasz hiszen te magad is kitérsz a hibákra akkor én miért ne hozhatnám szóba? Sőt nem is hiba inkább csak nem illik a videóhoz. Én is bele tudok ám kötni a leírtakba, Például miért baj az hogy hat perces? Ilyen szintű videó ne legyen tíz perces mer jó hogyha minden tizedik ember nézi végig.

Most lehetséges hogy kapni fogok pár "De én végig néztem" hozzászólást de én nem hiszek nektek :DDD

Navajonki 2010.04.21. 16:42:02

@Rowlend: had mondjak valamit: 3x kellett megnéznem az introt, hogy egyáltalán sejtsem, hol van az az MW2 tok, utána még kb 4x kellett próbálkoznom, hogy pont ott állítsam meg... és te ezen háborodtál fel. Ha ez nem szőrszálhasogatás, akkor nem tudom mi az.
Ha meg jobban megnézed, a 10 perc igenis kell, mert egy csomó mindenre nem maradt ideje.
Az idiotizmusról meg: Amit én említettem hibát, abban tényleg van valami, te meg egy kb 0,2 mp-ig tartó, mondhatjuk villanásnyi kis tokon háborodtál fel úgy, hogy tragikomédiába illenél.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.21. 17:16:00

@Dick Assman 25: Kiegészítenélek azzal, hogy az MW2 az egy nagyonis felsőkategóriás game. Ha szerinted középkategóriás, akkor még nem játszottál vele.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.21. 17:17:13

@Atilye: Jah és szerintem rohadt jól áll Killah-nak ez a hülye kifejezésmód.

Látod Rowlend magad is beláthatnád, hogy minden kis sz@rba belekötsz, csak azért, hogy neked legyen igazad... pff...

Navajonki 2010.04.21. 17:42:16

@Atilye: én egy szót nem szóltam arról, hogy az MW2 milyen kategóriás...

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.21. 17:53:25

@Dick Assman 25: Én nem háborodtam fel azon hogy modern warfare 2 tokja benne van az introban. Én hozzá tettem hogy nem illik a videóhoz.

@Atilye: Játszottam vele És körülbelül egy ugrálóvárral egyenlő. Mindenbe belekötnék? Ha a videóban lévő hibákba belekötöttem volna akkor még mindig írnám, És te magad szólsz hozzá olyanhoz ahol nem kérdeztek plusz nem tudsz felhozni semmi normális érvet csak simán ellentmondasz.

Ja és Killah. Atilye káromkodik :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.04.21. 18:13:49

@Dick Assman 25: Nem is rólad beszéltem.
@Rowlend: Miért nem tudok felhozni normális érveket? Neked vannak érdekes érveid...

Navajonki 2010.04.21. 18:36:09

Rowlend 2010.04.20. 14:31:00
Neked ez olyan nagy dicsőség hogy meg van a Modern Warfare 2? Az csak egy játék a sok közül még hozzá egy középkategóriás játék. Amúgy meg miért nem mutatja meg mindenki a játék tokját? Engem az is érdekelne. Gondolom letöltötted mi?

Rowlend 2010.04.20. 15:11:18
Igen, bűnös vagyok mer töltöttem le. De játékot nem nagyon mutattam be pláne nem másoltat. És egy kibaszott kép a borítóról az körülbelül annyit ér mintha az étterembe eléd raknak a kajáról egy képet.Ha már a játékot véleményezi akkor a borítót is illene.

Ha te így "teszel hozzá", akkor nem akarom tudni milyen, amikor felháborodsz...

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.21. 19:41:02

@Dick Assman 25: Én kérek elnézést, Úgy látszik nem fogalmaztam értelmesen.
Megpróbálom leírni újra. Szóval hozzá tettem hogy a modern warfare 2 tokja minek van a introba de utána már cselesen áttértem egy másik témára hogy miért nem mutatja meg a játék tokját mer érdekelne a véleménye ha már a játékról beszél.

steve777 2010.04.21. 20:23:31

Az csak egy, a játék nem biztos, hogy benne volt XD

@Rowlend: Ha neked a MW2 középkategóriás, akkor nagyon nem tudod, mi a jó, hisz az az év játéka egyik jelöltje volt.

Emigy nekem sincs bajom azzal, hogy az introban ott a Call of Duty, csak túl kevés az az egy...mondjuk lehetne úgy, hogy mindig annak a játéknak lenne ott a doboza, amit bemutatsz. Ha nincs meg eredetiben, akkor kinyomtatod a boritóját és beleteszed egy másik játék dobozába.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.21. 22:21:22

Nah jó, ez az egész átment nagyon dedós szintre. Most komolyan, Rowlend azzal kezdte hogy zavarja hogy "villog" az MW2-vel, meg hogy nem mutatja a játék borítóját. Ezek már gyerekes dolgok, de az még gyerekesebb hogy ebből már majdnem vita lett. Kérnék mindenkit hogy hagyjuk ezt abba, és élvezzük a videót, vagy ne. Engem ez már nem érint, az a lényeg hogy mindenki nyugodjon le, és zárjuk le ezt a vitát. Köszönöm a megértést, további témához kapcsolódó kommentek törölve lesznek, nem szeretném ha azért járnának fel mert "na nézd megint milyen taplók kommentelnek, és piszkálják egymást ok nélkül." És valami Rowlend, ne mond meg hogy mit csináljak, ha ilyen hülyén szeretném magam kifejezni, akkor azt teszem.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.22. 15:20:02

Törölheted a most következő kommentemet de úgyis elfogod olvasni. Szóval engem az zavart hogy a játék tokját nem mutatja meg vagy esetleg nem beszél róla. A modern warfare 2-vel kapcsolatos dolgot hozzátettem hogy MILYEN ÉRDEKESEN MUTAT A VIDEÓBAN.
süti beállítások módosítása