Akik videókat küldtek be...

MHK TV: Dungeons & Dragons Online

2010.04.23. 10:00

Megjegyzés: A csapatnak már több videója van (amik ki is kerülnek a közel jövőben) amik már jóval kidolgozottabbak.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr1001937759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.23. 10:08:28

Nekem tetszett a videó. De egy hibát felrónék méghozzá az lenne hogy ne a World of warcrafthoz hasonlítsátok a játékot hanem csak simán meséljétek el hogy mi a jó ebben az RPGben. Igazi kedvcsináló, gratula :)

McKenny 2010.04.23. 11:16:43

1, A D&D-nek a története/történelme alapból orbitális, de azért azt sem szabadna elfelejtenetek, hogy a World of Warcraft alapja, és a ~15 könyv, kissebb képregény, stb ami körülírja jóval szerteágazóbb.

2, A rúzst felejtsétek már el... A "Rouge"-t kell rúzsnak ejteni... a "Rogue" Még mindig R(ó)úg.

3, Ez a "pc guru" style tényleg csak profiknak áll jól, akik nem egy napot készülnek a videóval.

4, Teljes mértékben a wow-val hasonlítjátok össze a játékot, pedig egy D&D, ami tényleg legendás, nem érhet fel odáig...

5, Amíg cracked szerveren játszottatok a wow-val, addig a valódi játékélmény nem is jöhetett át.

Végezetül, lehetett volna "D&D vs. WoW" címet adni a videónak, mert csak összehasonlítgattatok, de mivel annyi téves információ van a mondandótokban, ezért megértem, hogy nem azt a címet adtátok neki.
Végig úgy mutattátok be, mint a PcGurusok, de annyira felkészületlenek voltatok, hogy véletlen sem nevezhetnénk ezt minőséginek.

Remélem nem vettétek sértésnek ezt a kritikát, nem is olyan hangnemben írtam.

Sok szerencsét a többi videóhoz :)

Hogi:) 2010.04.23. 16:09:08

nekem is ugyan az a véleményem mint McKenny-nek...

gin3d 2010.04.23. 19:23:44

El kell hogy mondjam:
Nekem nem tetszett... Mégpedig mert f*szozás volt stb...
Mi is épp most forgatjuk le a Battlefield Bad Company 2 tesztünket ami hasonló lesz de megmondom őszintén ilyet egyátalán nem szeretnék csinálni.

4/10 mert jószivű vagyok. Ja és énszerintem az MMO-kat ki kéne hagyni ebből a bemutatósdi műfajból vagy ha mégis akkor változatos legyen azok a bejátstzások...

gin3d 2010.04.23. 19:24:46

@gin3d: Hoppá ez exkluzívan csak itt :)

Reactor 2010.04.24. 00:24:50

Nekem elsősorban az volt a bajom hogy túl "szakmai" a szöveg...ez olyasmi, amit én mindig igyekszem elkerülni a videóimba.

warrior, targetolni, RÚZS, warlock, spell, mana, insta, mage, NPC...

Már nem azért mondom, de aki nem játszik ilyen játékokkal, az egy szót se fog érteni az egészből. A warrior az harcos, esetleg kalandor, a "targetolás" az célzás, warlock az lehet boszorkánymester, spell az varázslat, mana az varázserő, a mage az mágus...mindennek van szép magyar megfelelője. Konkrétan ez a legkomolyabb baj a videóval, a történetről meg a szereplőkről meg nem mondtatok el semmit...

Dante Stiglitz 2010.04.24. 08:07:21

Nos olvastam itt a kommenteket a videónkal kapcsoltaban és azt kell mondjam néhány emberrel teljesen egyet értek. Ez az első videónk, próbálkozásnak is rossz tudom. Amikor kész volt a vidi minden jónak tünt csak miután felkerült a netre 1-2 nap múlva vettük észre hogy mennyire elkurtuk. Úgy döntöttünk nem töröljük le mert így kapunk savazós vagy éppen építő jellegű kritikákat :)

UI: A Bad Company 2-es vidi is szar lett xD De a következő munkánk amit benevezünk az RPCJ Oscarra igényesen összeállított videó lesz. Ezt garantálom :)

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.24. 08:15:40

@Dante Stiglitz: Nekem a Mass Effect 2ről szóló videótok tetszik nagyon. Szépen elmondjátok mi más az első részhez képest és nem spoilereztek ami nagyon fontos. Ez tényleg nem a legjobb de ennek ellenére végig tudtam nézni nem úgy mint jó pár videót ezen az oldalon.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.04.24. 08:41:07

@gin3d: Abba lehetne hagyni ez a "jószívű vagyok" dumát mert hülyén hangzik, és senkit se érdekel. Ha valami felvételin mondják ezt és felvesznek akkor oké, de hogy csak úgy ideállsz pontozni ahhoz ezt a dumát ne nagyon használjátok. Mert senkinek se fog az leesni, hogy: "de kedves, ilyen embert se láttam még aki ilyen jószívű és egyel több pontot adott"

Most senkibe se akarok belekötni csak anyisszor hallom ezt és mindig olyan hülyén hangzik.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.24. 12:40:27

D&D sima asztali szerepjátékként is volt,nem igaz?

McKenny 2010.04.24. 16:46:19

@Je m'appelle Théo:
Természetesen, és az asztali szerepjátékok között ez volt a legjobb, legszórakoztatóbb.

@Reactor:
Előszőr nekem fel sem tűnt, mivel hozzá vagyok szokva a "szakszavakhoz", de egy olyan néző, aki még nem játszott rpg-vel, annak kicsit furcsa lehet.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.04.24. 21:53:16

@McKenny: én anno a ShadowRun-t próbáltam volna ki, csak társaság nem volt hozzá.

Reactor 2010.04.25. 01:36:17

Ha kalandjáték, akkor Steve Jackson - Ian Livingstone könyvei :))) Abszolút favorit, ahogy RatyiDániel mondaná :) Halál Labirintus, Varázsló kriptája, Szamuráj kardja, Rémület útvesztője, Halál seregei, Démonlovagok, A Pusztító...iszonyú jó könyvek.

(a Vértengerek meg az Országút Harcosa viszont egy hordó fos)
süti beállítások módosítása