Akik videókat küldtek be...

MHK TV:Mass Effect 2

2010.04.27. 10:00

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr11945960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2010.04.27. 14:00:41

Hát...ez elég gyenge volt...

Nem tudom hogy ti hiányszor játszottatok az első résszel (vagy a másodikkal), de feltételezem nem sokszor, mivel Tali nevét is elég érdekesen ejtettétek ki.

De itt jön a fő probléma: Egész végig azt hangoztatjátok hogy mennyire nem változott a játék, főleg a harcrendszer.
Nos, magatokat is meghazuttoltátok, mivel ott vannak az új mini játékok... nah és a képességpontok elosztása is megváltozott, már nincsen inventory, sokkal nagyobb lett az univerzum, a Mako helyett bolgyó szkennelés van és amit a harcrendszerről montatok az nálam végképp kiverte a biztositékot... Komolyan, játszottatok ti az első résszel?
Az oké hogy bekerült a játékba egy marha feltünő dolog amit ti ugy látszik észre sem vettetek,hogy a különböző testrészekre való lövésnél, különböző sérülések vannak. Ha meglőjjök egy Geth lábát, az elszáll...nah meg a headshot... Jah és azt is kihagytátok hogy már nem melegedik túl a fegyver, hanem ammo van...

De most nem fogom ezeket mind leírni, ez a videó így egy 0 mivel semmi érdemlegeset nem mondtatok el a játékról, amit meg elmondtatok az vagy baromság, vagy spoiler... Jah és hogy Insanity fokozaton LEHETETLEN a játék? Tényleg nagyon nehéz, de én 5x végigjátszottam ezen a fokozaton, szal még se olyan lehetetlen...

Hello! (Ez nem MHK TV ellen irányult, csak tudjátok hogy ezzel a videóval messze nem végeztetek jó munkát!)

Omy 2010.04.27. 15:37:25

@penge96: de ebbe az is benne van,h Wolfi is csinált már erről vidit, és amellett ez...háá...eltörpül.
én azt nem értem ,h a vége az mire volt jó??????

Navajonki 2010.04.27. 16:09:59

Mint örökös Mass Effect fan, különösen kritikus szemmel nézem ezt a videót, (Ahogy a többi Mass Effect bemutatót is)
Végig az az érzésem van, hogy azt hiszitek tudjátok miről beszéltek, közbe meg hatalmas baromságokat mondotok. A játék "nem sokat változott" csak minden fórumon ment a harc, mert egyik fele az embereknek azt mondta ezt rohadtul kiherélték, másik fele szerint csak kidobták a fölös elemeket. A lényeg: a játék rohadtul megváltozott!
inventory, Mako kivétele, fegyverek és mellékküldetések leredukálása, páncélzatoknak is már csak vizuális jelentősége van jóformán.
és ami kicsapta a biztosítékot: Talit tail-nek nevezni... TALI, megjegyezted? És csak megemlítem, hogy minden régi csapattag visszaköszön, csak nem mind lép be újra hozzánk. szó eshetett volna még a fejlődési, és harcrendszer átalakulásáról (kevesebb skill, effektívebb szintlépés, illetve automatikus HP visszatöltődés) is. Mit ne mondjak, ez egy borzalom!

penge96 2010.04.27. 17:28:46

@Dick Assman 25: Én is ezt mondtam!
@Omy: Fail mivel ekkor eszembe se jutott Wolfi videója, amúgy a technikát leszámítva attól sem dobtam el az agyam...

2010.04.27. 17:37:51

Na, emberek. A videó elején azt mondták, hogy semmilyen korosztálynak nem ajánlják. Akkor nem is kell megnézni. Ja, és miért káromkodtok, ha nem is vicces???

Dante Stiglitz 2010.04.27. 18:36:19

Köszönöm a fantasztikusan őszinte, ócsároló, savazós, szarozós kommenteket. Ha láttuk volna Wolfi videóját ez előtt akkor biztos nem így kezdünk bele. Sőt visszanézve elég szar, igaz. Nem mondom hogy csinálj jobbat ahoz hogy ezt le ócsárold, mert eléletileg szbad országban élünk. De azt amit az Oscarra tartogatunk az tényleg jobb lesz. Ha a meg tudjuk oldani azt a kis problémát akkor hamarosan kész lesz.

penge96 2010.04.27. 18:37:48

Senki nem ócsárólt, szarozott titeket!

Navajonki 2010.04.27. 19:18:32

@Dante Stiglitz: helló, jó helyre írtál? :P

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.04.27. 19:41:17

@Dante Stiglitz: Figyelj, Nekem tetszett a videó de ajánlom hogy a játék végig vitele után olvasgassatok a neten és mindketten ismerjétek ki a játékot mer az egyikőtök nagyon nem tud semmit. Tényleg csak a tudatlanság volt hiba, Egy ilyen videót élvezettel nézek :)

Navajonki 2010.04.27. 19:52:32

@Rowlend: Ez a kérdezz-felelek szerintem afféle szokás, bár h egyikük se ismerte különösebben a játékot az igaz...

Omy 2010.04.27. 20:04:30

@penge96: bocs, nekem ez jött le...
@Dante Stiglitz: én nem ócsároltam, a vége kivételével jó volt...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.27. 20:22:19

@Dick Assman 25: Igen mivel a videót Dante és Vergil csinálta, és ő Dante, aki a videóban is van.
@Dante Stiglitz: Káromkodást legyél szíves hanyagold, és ezek építő kritikák, és nem lehordások.
@Rowlend: A lényege hogy egyikük kérdez a másik válaszol, van több ilyen videó is, pl. -=RockerLaLee=- és $a$ egyik közös videója.
@penge96: Egy ilyen játékot nem lehet jól bemutatni, szerintem egy 40 videós sorozattól se dobnád el az agyad ami csak a Mass Effect-et mutatja be. A másik dolog meg az hogy szerintem ezeket a játékokat mindenki ismeri (GTA sorozat, Mass Effect) már nagyon elment a videózás abba az irányba hogy mutassunk be populáris játékokat. Pedig az egész pont abból indult hogy FreddyD olyan játékokat mutat be amiket kerüljünk, és nem túl ismertek.

Dante Stiglitz 2010.04.27. 20:23:46

Sokáig nem esett le hogy itt mit kurtunk el a végében de akkor le esett hogy a női nemiszerves bekiabálás nem tetszett xD

@Dick Assman 25: Én igenis ismertem a játékot, sőt elmondok mindent rólla ha kell, de a vidit elkurtuk, és csak később esett le hogy mennyire is...

Ha láttam volna ezek a videók előtt Wolfi műveit akkor lehet nem dobjuk így össze.

Dante Stiglitz 2010.04.27. 20:34:06

Basszus, hamarosan kirakják az utolsó vidinket amit eszméletlenül elkurtunk. Uramisten :( Mit Kapok én itt majd holnap vagy azután... Inkább azt a videót blokkolni kellene xD

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.27. 20:35:07

@Dante Stiglitz: Utolsó figyelmeztetés: hanyagold a trágár szavakat.

McKenny 2010.04.30. 01:24:16

@Killah:
1, Ha Wolfinak sikerült tökéletesen bemutatni a Mass Effect-et, akkor miért ne lehetne egy ilyen játékot jól bemutatni?

2, Nem RockerLalee-val kéne összekötni a kérdezz-felelek-es videókat, hanem fixtv, és pcgurutv-vel :P Amiket az egész ország elismer :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.04.30. 13:09:31

@McKenny:
1. nincs tökéletes videó.
2. csak egy példa volt, mondhattam volna mást is igazából nem is érdekel.
3. nem ismerheti el az egész ország ha nagy részének háza sincs, nem hogy TV-je vagy Számítógépe.

McKenny 2010.05.01. 16:54:35

@Killah:
Hm... Ügyesen kiforgatod az ember szavát, ügyész lesz belőled, vagy politikus, de ami biztos, magyar vagy :)

1, Elnézést kérek, hogy a tökéletes szót használtam, remélem ha valaki kiejti a "tökéletes" szót a száján, ráförmedhetek. :) Helyesbítek: Hibátlan
Remélem ebbe már nem fogsz belekötni..

2, Ha nem érdekelne, akkor nem írtad volna le a kommentet, és nem reagálnál az én kommentemre.

3, Az egész ország nem ismerheti? A putrikban is van tv, fixtv-t meg lehetett fogni ingyen. Magyarországon már minden második ember internetezik.. Egyébként 16-17 év alatt biztosan sokan látták, mivel én kb. 94-ben vettem meg az első Pc Guru-mat, és már abban is mutattak be hasonló dolgoakat.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.01. 17:33:57

@McKenny: egyszerűen LaLee videója jutott az eszembe, mert éppen a videókat pakolgattam a blogra mielőtt válaszoltam.Amúgy meg nem szoktam nézni az ilyen PC gurus, meg hasonló értékeléseket, ők is csak emberekés mivel minden ember különbözik, általában más a véleményem. Ezért nem szoktam pontozni sem, hisz a másiknak más a véleménye úgy is. Aztán LaLee meg szintén elismert ember, nem egy PC Guru-s szinten, de mégis az.
süti beállítások módosítása