Akik videókat küldtek be...

Pantermanus: GTA San Andreas

2010.04.30. 10:00

Megjegyzés: Szerintem végig lehet nézni, és megéri kirakni ha építő kritikákat kap.

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr801950029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KolyDay 2010.04.30. 10:48:34

nem mondtál el semmit a játékról... kedvenc részem- idézem " akarjátok hogy el mondjam a történetet akkor el mondom " idáig semmi baj de most jön amin ki akadtam " CJ 5 éve...5 éve izé... 5 éve elment a városból mert nem akart többet füvezni
- pedig elég drogosnak látszik és akkor szól tesó hogy menjünk mert anyuka kipurcant és akkor mi megyünk" kb. így mondtad el. ezt így kellene : LEÍROD!!! és fel olvasod és bevágod... csinálj új videót, mert semmit nem mondtál el... se fegyvereket se szereplőket se különleges dolgokat pl: ami a GTA-nak nagyon jó tulajdonsága annyi csít van mint ahány ember alapvető csítek: BAGUVIX KJKSZPJ HESOYAM YECGAA esetleg LFGMHAL

Sajt222 2010.04.30. 11:03:13

hát nem tudom hova tegyem ezt a videót...szétszort voltál nem mutattad be a játékot(bár én nagy fan vagyok ezért ismerem).Legközelebb ha akarsz csinálni cideót szedd össze a gondolataidat mert ahogy az elelyén is mondtad improvizáltál ami meg is látszott mert elég sz*r volt.(Nem tudom mért akar minden 12 éves videót csinálni)

Sajt222 2010.04.30. 11:11:15

jah és nem,nm kérünk második részt :PxD

Navajonki 2010.04.30. 12:26:54

Kezdjük ott, hogy a te koroddal kicsit érdekesen fest az intro (Amiben Alex Mercer barátunk éppencsak félbevág egy emberkét) de hát ez van...

Igazából nem mondom el a legnagyobb hibádat, mert azt te magad elmondtad idézem. "improvizálni fogok". Hát kiderült, hogy ez neked nagyondenagyondenagyon nem megy.

Másfelől az előtörténetet azért ellehet mondani, és hát... ez most bemutató, vagy walkthrough videó akart lenni? Játék legelejétől mutatod, semmi vágás, játékról kb semmit nem mutatsz be, de azt, hogy most mi van éppenséggel a szemünk előtt azt igen. Nem kérünk második részt, egyetlen két dolgot kérünk: Némi önkritikát, és hogy 2x is gondold át, mielőtt belefogsz egy ilyenbe.

Szotyiiiiiii 2010.04.30. 13:22:18

Szerintem nem rossz.Kicsi és ez az első videója.
Pár tipp:Írd le a szöveged majd a vedd fel.Tedd be a vidi alá :)
Így nem lesz benne "Izé....hogy is mondjam....őőőő..." stb.
MINDIG mond el a történetet!Sok mindent lehetett volna mondani a játékról pl.:Fegyók,fontossabb emberek,mellékküldetések,stb.
Nem kell mondani hogy "Most vágtam egyet" mert látszik :D
Most nem jut eszembe több dolog :D
Ja!És szeretnék 2. részt csak jobbat! :D

Reactor 2010.04.30. 13:34:24

És az NEM sotgán vót...hanem egészen más! Gyere rá hogy T! Ezé' járni fog egy pár pofon! :DDDDD

Hát hiába, a GTA San Andreasról most már mindig ohattamas fog eszembejutni :D

Wax. · http://ovgt.blog.hu/ 2010.04.30. 13:37:40

Sztem egész jó vidi lett.Sztem csinálj nyugodtan 2. részt

Sajt222 2010.04.30. 13:41:42

ejj most azért mert 10 éves mért kell adni alá a lovat?>< majd ha megnő csinál normális videót...

zsomoka1998 2010.04.30. 13:58:33

Hát hol is kezdjem inkább ne improvizálj hanem írd le mert vidikben nagyon nem áll jól az "ő, izé hogy is mondjam"
és ha vágsz soha ne jelentsd be
egyébként én kérek új részt

pantermanus (törölt) 2010.04.30. 14:06:19

Köszönöm az összes kommentet és tudom tudom tudom .... EZ EGY KUVASZAR VIDI LETT DE! Összeszedem magam most készül a 2 rész amiben már leírok minden
fontos dolgot hogy ne akadjak el és folytatnám minden szöveg egyszer lett felvéve mert sajnos enyire tellett:D
nah és még valami 12 vagyok tudom és nem azért csináltam hogy menőzzek
erre csak azt tudom mondani ha több embernek nem fog tetszeni a part 2 akk abbahagyom! ahoy!

ARSENAL4EVER 2010.04.30. 14:22:03

HIBÁK:
1.Ezeket a rövidítéseket(küldi stb.) kerüld, mert eléggé rosszul hangzik.
2.Történetet mindig mond el.Nincs ilyen, hogy nem mondod.Max a végét ne, mert az már Spoiler-zés lenne.
3."Hoppá, au ez fájhatott" na az ilyeneket is hanyagold, mert
-nem vicces
-látjuk
-nem fájhatott, mert az a gépben történt.
4.Írd le, hogy mit akarsz mondani, és így nem lesz az, hogy nem tudod, hogy mit mondtál, mit nem mondtál, mert ezek is rosszul hangzanak, hogy "ezt már mondtam, akkor bocsi".
5.Ne olyan játékot mutass be, amit még nem ismertél ki, és nem tudod benne irányítani a biciklit.
6.Ne azt mond, amit látunk, mert nekünk is van szemünk, és még nem hallottam olyanról, hogy valaki vak, de videókat néz.
7.A történetet próbáld mindig részletesen elmondani, hátha ez megtetszik valakinek és elmegy megvenni a játékot.
8.Nézz utána jobban a játékoknak, hogy minél többet tudj róla, és ez által többet tudjál mondani magáról a játékról
9.Poénokat tehetsz bele, és jó is, ha van benne, de az ne ilyen rossz legyen, ami erőltetett és teljesen fölösleges.
10.Ne énekeljél, mert nem hiszem, hogy olyan jó lenne a hangod, hogy hallgatnunk kéne.
Én kérek 2. videót, ami remélem ennél jobb lesz.
Amúgy ha láttok, akkor oda írta Killah a videó alá, hogy építő kritikákat írjatok, hát szerintem nem mindegyik az, sőt inkább csak fikázó a legtöbb.

Reactor 2010.04.30. 14:24:55

Az éneklésről speciel RatyiDániel jutott eszembe :DD Emlékeztek rá?

"Wíííí nagy gyere pizsama!"
"Jaj, vigyázz, kislány vigyázz.."

pantermanus (törölt) 2010.04.30. 14:31:37

Hűűha arsenal4ever nekem ilyet írt, heh én meg még azt hittem földig fikáznak majd
úgy látszik kicsi az önbizalmam

ARSENAL4EVER 2010.04.30. 14:41:39

@pantermanus: Nem akarlak megbántani, de a videód alapján a földig fikázhatnálak, de nem tettem, mert nem tettél olyat, amivel kiérdemelted volna.Amúgy meg 10/1-et kapsz tőlem.Nem 0, hogy ösztönözzön.

2010.04.30. 15:59:17

Nem lett olyan rossz. (szerintem) Több sikert a továbbiakban! ;)

pantermanus (törölt) 2010.04.30. 16:21:54

ő annyi hogy ezt a videót nem folytatom túl nagy a gta nekem még
nah mindegy a kövi vidim 100x jobb lesz igérem

eXertee 2010.04.30. 19:56:27

rettenetesen sokat hibázol, ismételsz, és szerintem elég fiatal vagy ehhez... meg a nyelvtanra figyelj.. pl: "egy mennek mint a hülye, kilehet lőni, 2. a haverjaink úgy mennek mint a őrültek...) és ne mondogasd hogy hol vágtál bele.. felesleges...
nemakartalak megsérteni bocs... de ezekre figyelj. és ha kezdő vagy énis ajánlom hogy írd le amit akarsz:) de ezt már mondták előttem is.

pantermanus (törölt) 2010.04.30. 20:01:34

na hogy sértenél meg idézem a youtubos okos kommentjét baz meg te büd s álat

eXertee 2010.04.30. 20:16:18

nem egészen értem mi a problémád:) én segíteni akartam mit kerülj el, és mire figyelj. de ha ennyire negatív vagy szerintem ez a szakma nem neked való. ugyanis nagyon sokan fogják leszólni a videóidat ok nélkül is.de ahogyérzed :)

pantermanus (törölt) 2010.04.30. 20:42:27

ő kicsit félreérthettél mert engem nem nem sértettél meg
sőt köszönöm a komit
a másik nem nagyon érdekel ha ok nélkül mondják a baromságot

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.05.01. 09:19:45

Attól még hogy első videód, megjegyeznék pár hibát!
1: Szinte semmit nem vágtál a videóban, egy ilyen bemutatónak éppen az lenne a lényege hogy rohad jó és élvezetes (pl. lövöldözős, rendőr üldözős) jelenteket vágsz össze és eközben elmondod az információkat a játékról!
2: A videó (első vidihez képest) csak szerintem a vágásokban volt rossz (ha végtál egyáltalán) mert ez a videó tele volt a bénázásaidból és a játékról alig lehetett vmit megtudni mert csak viszed a küldetéseket (első párat ami nem is izgalmas)!
10/3

2010.05.01. 09:25:01

@ldani: Jó, de szerinted hány éves ez a gyerek???

eXertee 2010.05.01. 09:31:43

@pantermanus: ja semmi:) de aszthittem hogy engem osztottál ki:D

KolyDay 2010.05.01. 09:33:28

@Sajt222: már nem azért mondom sajt de szerintem meg folytatnia kéne mert már csak jobb lesz... te meg lefikázod a kora miatt ha 12 évesen össze hoz egy ilyen videót akkor 13 évesen milyen videót fog csinálni... te meg gondolom 16 éves vagy és ezt csak azért mondtad mert félsz hogy vannak nálad jobbak is mert te is akarsz csinálni videót csak béna vagy...

KolyDay 2010.05.01. 09:40:28

már csak ezt így hozzáteszem hogy nem kéne az első videókat fikázni mert lehet hogy Killah is így kezdte csak mondjuk ő nem 12 évesen

(Killah remélem nem sértettelek meg!!)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.01. 10:23:07

@KolyDay: Hát igen, én 14 vagyok, de szerintem ez nem változtat semmit, ugyanúgy tud jó videót csinálni egy 12 éves is, 14 éves is, 16 éves is stb. Ez csak azon múlik hogy milyen az ember fantáziája, és hogy mennyire ért az ilyen programokhoz. És én természetesen egy béna videóval kezdtem, de azon kívül hogy a játék hangereje túl hangos, más rossz kritikát nem kaptam, és ezért folytattam. És nem sértettél meg, nem is feltételeztem volna hogy ezzel a kommentel az a célod.

Milord 2010.05.01. 15:24:05

Sztem cssinálj 2. videot (igaz kicsit össze szedetebben) mert kiváncsi vagyok a 3 fegyverre ( én 2t találtam a másik is festék szóró). a 2. videó legyen össze szedetebb.

pantermanus (törölt) 2010.05.01. 16:29:07

oké meglessz most készül az irkafirka izébizé :D szóval leírtm mindent egy reloaded részhez

Sajt222 2010.05.02. 09:10:31

@KolyDay:
azt mondtad ha ez ilyen milyen jó lesz 13 évesen...szerintem ez egyáltalán nem jó de ennél már csak jobb lesz 13 évesen.Az meg hogy én igen pont 16 vagyok de nem csinálok videót nem azért van mert szégyellem magam és béna vagyok hanem mert nincs rá időm és meghagyom másoknak.

Navajonki 2010.05.02. 09:24:13

@pantermanus: Akkor a következő videó címe "pantermanus: GTA San Andreas RELOADED" lesz? :P

pantermanus (törölt) 2010.05.03. 20:04:27

@Dick Assman 25: igen... tudom nem kértek több részt, de kérek még egy esélyt mert ennél töbre vagyok képes csak most bele kéne húznom a tanulásba így csak hétvégén tudok videót készíteni és nem azért de engem irritál a hangom :P

nikohun (törölt) 2010.05.28. 14:53:30

@pantermanus: szar ügy. próbáld magasabbra vinni a hangod akkor talán nem lesz olyan nyávogós.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.28. 15:29:54

@nikohun: *sóhaj* Káromkodásért.. nem is mondok semmit, úgy is tudjátok mi jön.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.28. 23:20:18

@Killah: Szerintem ez egy picit túlzás... Ez nem volt káromkodás, mert nem más emberre irányult. Eddig mindig egyet értettem veled, de szerintem enyhén túldramatizálod a dolgot.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.28. 23:30:27

@Atilye: Káromkodás az káromkodás. Megvan írva a szabályzatba hogy 1 nap ban.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.29. 20:46:33

@nikohun: Mivan veled? Egy bann jár káromkodásért. Ezt kaptad meg.

nikohun (törölt) 2010.05.30. 11:09:42

Mi az a bann vagy mi a t*k*m (ugye ez nem számít káromkodásnak??).

nikohun (törölt) 2010.05.30. 11:11:07

találgatok: 3 bann után kicsapsz innen??

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.30. 12:15:59

@nikohun: Nem, a bann az kitiltást jelent. Szóval ha egy nap bannt kapsz akkor egy napig nem tudsz ide kommentelni. (tehát ilyen üzenetet írni). Ha cenzúrázod akkor nem számít annak, szóval a csillagozás jó módszer

nikohun (törölt) 2010.05.31. 13:30:32

@Killah: Kösz hogy szólsz. De én minden nap tudtam ide kommentelni.

nikohun (törölt) 2010.05.31. 13:32:06

Van olyan bann is hogy egy évig tart(most már érdekel a dolog)?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.31. 13:58:15

@nikohun: A nap az 24 órát jelent, szóval lehet hogy úgy jött ki a 24 óra hogy olyankor pont nem ültél gép előtt. Igen, van: napos, hónapos, éves, örökös. A Háttérképet Borsesz csinálta.

nikohun (törölt) 2010.05.31. 17:19:08

Azta! Örökös! Ahoz mit kell csinálni? Csúnyákat kell mondani a szerkesztőkről vagy hackelni? Egyébként itt nem szidnak le hogy ha nem a témáról beszélünk?

nikohun (törölt) 2010.05.31. 17:21:40

Amúgy mindenféle csúnya beszédért jár a bann? Még akkor is hogy ha az nem személyekre irányul?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.07. 13:45:20

@nikohun: Nem, szidnak le. Olvasd el a fórumszabályzatot, és meglátod miért jár bann. És igen MINDEN káromkodásért jár.
Hülye ez a blog.hu, mert én válaszoltam neke másnap, el is küldtem, aztán mégse...

Csapzott Eb 2010.06.26. 21:48:41

Én kicsit nevettem ezen a videon mivel eléggé össze voltál zavarodva (szerintem)és tudom hogy már 100x elmonták de én elmondom 101x hogy szépen foglald össze a mondandód egy A4 es vagy 5ös papiron és ugy már emlékezni fogsz hogy mit montál és mit nem.....
amúgy én szeretnék fojtatást.... sok sikert hozzá :)

bbenjyy · www.moviebarlang.blog.hu 2010.07.05. 14:46:48

Eléggé örültem annak, hogy valaki bemutatta a GTA San Andreast, mivel az egyik kedvenc játékom. Ahhoz képest, hogy ez volt Panthermaus első videója, és hogy végig improvizált egész jó lett, de egy játékbemutató nem a játék első 3 küldetéséről, hanem az egész játékról szól. Néha pedig elég szétszórt volt, és megismételte önmagát. Legközelebb több készülést!
süti beállítások módosítása