Akik videókat küldtek be...

Közeleg az idő...

2010.05.07. 21:35

 Nos emberek,

hamarosan elérkezik a várva várt (?) május 15-e, vagyis a Rossz PC Juniorok Oscar beküldési idejének vége. 

Május 15., szombat, menet:


VIDEÓT, tehát KRITIKÁT és BEMUTATÓT május 15, délelőtt 10:00-ig lehet még beküldeni.

  • 15-én, azaz szombaton kikerül a főoldalra az Oscar lapja, ahonnan elérhető lesz kategóriánként az összes videó, blog, stb...

 

  • A két azon kategóriáról, amiről TI döntötök - azaz a közönségdíjas videó és a legjobb blog kategória - a délelőtt folyamán lesz kitéve a szavazás. A közönségdíjas videó szavazása az Oscar lapon lesz, míg a blogé értelemszerűen a blog oldalán.
     
  • Az este folyamán (7-8 óra magasságában) egy live-adás keretében történik a díjátadó. Először egy gyors áttekintés, vélemények, stb.. az Oscarról, ezek után a különböző kategóriák jelöltjeit soroljuk fel, majd hirdetjük ki az első 3 helyezettet. Majd - akárcsak a valós Oscar díjátadón - a Skype konfiba behívjuk az első helyezettet, hogy mondjon pár szót (.. és köszönöm anyukámnak), illetve, hogy meg is tudja, hogy mit nyert :P
     
  • A kategóriák 3 győztes videói természetesen a következő napon kikerülnek a RPCJ Oscar Dicsőségcsarknokába, ahol mindig elérhetők lesznek, illetve a következő napon szintén Skype-on velem (-=LaLee=-) elintézzük a tárgyi nyereményekkel kapcsolatos dolgokat (címek, stb..)
      

Az átadóra természetesen MINDEN nevező részvételére számítunk, illetve a lehető legtöbb RPCJr. olvasót szeretnénk köreinkben tudni aznap.


Aki még nem küldte el a videóját, az siessen, alig egy hét van már csak hátra, hajrá srácok!  

Sok sikert a továbbiakban is!

RPCJr. Team - Othala, Killah, LaLee

(a változtatás jogát fenntartjuk, utoljára módosítva: 2010. május 7.  21:35)

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr111982684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.05.08. 10:06:05

Szerintem ne livestream-ot használjatok majd ott 50 néző lehet maximum és szerintem hamar megtelne. :D

Benyo513 2010.05.09. 20:15:34

@badfear: Emlékszel, hogy túl nagy volt a közönség a szilveszteri liveon? Képzeld el, hogy itt mi lesz :D.

Benyo513 2010.05.09. 20:18:08

Hmmm... Nem küldte el :S. (HA ezek után sem jelent meg inkább leírom újból.) @badfear: Emlékszel, hogy mi volt a szilveszteri liveon? Nem is tudta mindenki nézni. Képzeld el, hogy itt mi lesz :D.

2010.05.09. 21:57:38

húha...én nem biztos, hogy hazaérek a live-ra :S osztálykiránduláson leszünk :S
plusz a szar netem lehet hogy nem fogja majd a live-ot vetíteni :'(

2010.05.10. 09:15:27

@Katamori: Nem is hiszem, hogy a te videóid érnének valamit is... És a sz'r az csúnya szó!

2010.05.10. 15:46:26

@VIDEACITY5: így alakult :P mást nem mondok, mert nem szeretném pont itt illetni csúnya szavakkal a felmenőidet...

tisztában vagyok azzal, hogy nem lett jó, de most erre tellett...
ja és különben lebuktál, hogy nem is láttad, mert csak egy videót küldtem be xP

@-=RockerLaLee=-: köszi

2010.05.10. 16:44:46

@-=RockerLaLee=-: Nekem is van, de ne vitázzunk.
@Katamori: Én láttam a profilodat, a videóidat is, de nem akarok veszekedni. Sok szerencsét!

2010.05.10. 16:50:19

@Katamori: Ja, és a felmenői szövegedet inkább Killahnak mondd, ne nekem, mert én nem vagyok ennek a blognak a szerkesztője. :P

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.05.10. 16:57:00

@VIDEACITY5:
RedlyDanielnek és Ohattamasnak is vannak, tényleg ne vitázzunk ezen.

ARSENAL4EVER 2010.05.10. 17:49:41

@VIDEACITY5: Te beszélsz?Ez mérföldekkel jobb videó, mint a tiéd.Nekem sem tetszett túlzottan, de nem volt annyira rossz.Egy kis fejlődés kellés akkor jó videós lehet.

2010.05.10. 18:34:59

@ARSENAL4EVER: Nem mondtam, hogy rossz. És nekem az az első videóm volt. De mindegy, nem akarok vitázni, ahogy mondtam. Amúgy melyik videóról beszélsz? Mert itt nincs videó, csak bejegyzés. De ha Katamoriéról beszélsz, akkor elmondanám, hogy neki több videója van, mint nekem, de mindegy. Amúgy ha már az mindegy, hogy neked van-e videód, vagy nincs, akkor már az is, hogy nekem jó-e a videóm, vagy nem. De ahogy mondtad: Egy kis fejlődés kell, és jó videós lehetek...

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.05.10. 21:36:02

A live adást majd késöbb is meg lehet nézni? mert én nem leszek akkor itthon!

2010.05.11. 15:59:09

@VIDEACITY5: csak azt hittem, te is trollkodva szidsz, mint sokan anno a Youtube-on, azért lettem pipa egy kicsit... de mivel te nem, ezért külön is bocsi

2010.05.12. 12:52:02

@Katamori: Nem szídlak, de Killah lecsaphat rád csúnya beszéd miatt. Gondoltam, ezt nem akarod. De ok. ;)

2010.05.12. 19:00:42

@Killah: az nekem is jól fog jönni, ugyanis itt lenni itt tudok majd, de a netem igencsak hátrányosan szar... :/

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2010.05.12. 20:17:28

Ezer bocs előre is mindenkitől, de csak most olvasom ezt a Live adásos dolgot, és sajnos nem tudok ott lenni, egyrészt, mert egész hétvégén nem leszek gépközelben (mint általában), másrészt meg a netem annyira lassú, hogy nem is tudnám nézni a Live adást, szóval majd utólag informálódok!
süti beállítások módosítása