Akik videókat küldtek be...

LordR Játékbemutató: Nba Live 07

2010.05.11. 10:00

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr761989642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.05.11. 11:27:00

Nos:
Az elején az az intró szerű valami túl hosszú.
Néhány kiabálásnál meg lehet süketülni, ezeket kerüld el.
A borítónál túl sokat beszélsz.
Én valamikor nem hallottalak a játék miatt.
Kissé monoton volt a videó.
Nem találtam benne több hibát. Várom a második részt. Sok sikert hozzá!

boca12 2010.05.14. 15:55:00

Ez a játék nekem is megvan!Nagy Nba és Magyar NB1 fan vagyok nekem ez Xbox-on és PC-n van.:D
süti beállítások módosítása