Akik videókat küldtek be...

RPCJ Oscar - MHK TV: Metro 2033

2010.05.12. 10:00

A kevés videó miatt az Oscar-os videók is késéssel kerülnek ki, és nem haladék nélkül.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr941989647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bugport 2010.05.12. 14:19:08

Nagyon állat videó lett . :)
Nekem bejön az új osztályzási rendszer .
De most komolyan tényleg ilyen tetves nagy a játék gépigénye ??? ( mármint a maximum )?

Bugport 2010.05.12. 14:21:38

Upsz bocs nem néztem hogy az az optimális gépigény :D

Wyrus 2010.05.12. 14:51:39

A hang az SZ*R miért nem tudjátok 1 hangerővel felvenni valahol alig hallani máshol meg üvölt!Ez direkt ilyen?!

Dante Stiglitz 2010.05.12. 15:38:08

A hang felvevő a maximumon volt. De a következő videónál már minden bizonnyal nem lesz ilyen probléma :)

Marq 2010.05.12. 17:05:54

Használjatok SoundForge-ot. Vagy valami másik hangszerkesztőt. Mindegy hogy milyen silányul veszi fel a hangotokat a mikrofon, azzal normalizálni tudjátok, és emelni is a hangerőn ha kell. Legközelebb így azért ne rakjátok fel, mert hihetetlenül halk egy két helyen a videó, és rá 2 másodpercre meg ordít a zene. De maga a videó rendben van.:)

dizib 2010.05.12. 17:22:25

Ahh nekem bejött a játék ;)

pitbul007 2010.06.05. 12:47:45

Tom későn írok de átsiklottam a videó felett..
Miaz hogy a grafika a legerősebb pont ? A hangulatot alig említettétek meg, iszonyatosan jó a játék hangulata sztem, nagyon nem a játékba illő zenét raktatok alá, a sebzéz rendszer meg, egy berettával ( nem jól írom de nem zavar ) sebez pl.: 15% fejbe lövök valakit meg hal de hogy belelövök a kislábujjába attól nem fog meghalni már nemazé. Én nem éreztem a videón hogy a játékban vagyok amikor $A$ vidóját néztem azt éreztem hogy benne vagyok a játékba nagyon beleillő zenét rakott alá már a videójának nagyon jó volt a hangulata ezek után én beleszerettem a játéba (kár hogy elég tré gépünk van). Nekem ez a véleményme a vidórol.
süti beállítások módosítása