Akik videókat küldtek be...

Egy nem túl jó PC-s játék: Air Drop

2010.05.24. 09:59

A készítő akcentusát hallgatva utánanéztem YouTube-on, és az vettem észre, hogy  Szlovákiából való (akárcsak én - sajnos), úgyhogy az akcentusa ezzel magyarázható. Errefelé van egy pár nyelvjárás.
 

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr582021490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARSENAL4EVER 2010.05.24. 11:18:43

Egy Nesquikes játéktól mit vársz???Hogy kapsz egy hiper-szuper Cod7-es grafikát?Hát nem.Egy ilyen játékot lefikázni.Ráadásul pont a te korosztályodat(4-6 éves) célozta meg.Persze majd 1-2 éves gyereknek, nem? Ezen kívül jó lett volna a videó, de rossz játékot mutattál be, ráadásul káromkodsz benne, ami teljesen fölösleges, főleg úgy, hogy még csak kis kölök vagy, de te már káromkodsz, amikor azt sem tudod mit jelent.
10/3

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.24. 12:23:56

@ARSENAL4EVER: Igen gratulálok! Biztosan 5-6 éves a srác... Állandóan ez a vagdalózás, és a másba belekötögetés...

A vidi jó is lehetett volna ha nem ez Nequikes játékot választasz. Amúgy a beszéd tetszett egész összeszedett volt.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.24. 12:26:10

@ARSENAL4EVER: Igen gratulálok! Biztosan 5-6 éves a srác... Gondolkodj mieőtt kommentet írsz, légyszíves, mert így csak magadat járatod le.

A vidiben tetszett, hogy összeszedetten beszéltél, de a játékválasztás az pocsék.

darktom98 2010.05.24. 13:22:52

Hát sok ide ez a 3 pont. 1/5

ARSENAL4EVER 2010.05.24. 14:07:14

@Atilye: Költői túlzás volt csak.Nem kell egyből nekem esni.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.24. 14:15:12

nem ide tartozik, de a Metrexey blog ugyfest törlődött

Rapi74 (törölt) 2010.05.24. 15:20:07

én csak 5 szintet játszottam ki aztán visszadobott a "menü"be

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.05.24. 15:38:16

Valaki nem tudja mikor lesz kint a live?

Benyo513 2010.05.24. 16:58:36

@ARSENAL4EVER: "hiper-szuper Cod7-es grafikát" Az lesz neked hiper szuper? xD Inkább Crysis 2 vagy Medal of Honor.

Inkább meg se merem nézni a videót.

ARSENAL4EVER 2010.05.24. 18:08:54

@Benyo513: Jó akkor a Krájzisz 2.De csak, hogy örüljél.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.24. 18:09:30

Emberek! Nem tudom mi a fene van veletek. Tök mindegy hogy x éves a srác, mikor nagyon korrekt videót csinált. Lehet hogy egy gabonapelyhes játék, de az kb annyit jelent hogy nem fogyott, aztán akció keretrein belül hozzácsapták a csomaghoz. Ezzel az erővel essetek neki FreddyD-nek mert ő meg bemutatta a Pet racer-t ami nekem is megvan, és egy bizonyos cégtől vásárolt fagylalt mellé volt csomagolva. A másik vicces dolog hogy FreddyD kapta meg a videót, és ő továbbította nekünk azzal az üzenettel hogy megéri kitenni. Jó lenne már ha mindenki rájönne arra hogy miképpen kell kommentelni, nem mindenkinek sikerül elsőre.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.05.24. 18:19:38

Valami halk muzsikát tehettél volna alá szerintem. Illetve nagyon rossz ötlet egy müzlis dobozban található játékot a mai grafikai és játékmeneti nagyágyúkhoz hasonlítani. Csak Nesquicket és hasonlókat vennék, ha Bioshock szintű alkotásokat tartalmaznának :D.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.24. 18:51:54

@Killah: elszállt a türelem a népekből, már mindenkit mindenki anyáz, mindenért. Teljesen igazad van, azért mert videót csinl, nem kell rögtön profinak lennie.

ARSENAL4EVER 2010.05.24. 19:12:36

@Killah: Okés, megértettem.És bocs, de attól még nem értem, hogy miért kell káromkodnia a videóban egy 13 évesnek, amikor még azt sem tudja mit jelent.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.05.24. 19:17:04

@Killah: Ezeket általában kis csapatok csinálják.Halhattad hogy a lemez teteje matrica nélküli.Az más hogy ha valami mellé adnak egy amúgy pénzbe kerülő játékot mer igen ha nyersz például a Coca colával PSP-t attól még az nem lesz ingyenes tárgy.De az ilyen játékok mint ami a videóban is szerepel az bizony valószínűleg egy full ingyenes játék és ilyet bemutatni se kéne hiszen nem egy tapasztalt csapat készíti az ilyen játékokat.Bizony igaza van ARSENAL4EVER-nek hogy egy ilyen kölöknek miért is kell olyan szavakat használnia mint egy kocsisnak.Gondolom ez a "divat".

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.05.24. 19:35:56

Én már ezért nem nézem ezt az oldalt..Sok bunkó (tisztelet a kivételnek) kommentező ilyeneket néz, hogy most hány éves, meg milyen játékokat szeret..Most pl. ha a CoD7 grafja tetszik neki, miért kell nekiesni, h az fos..inkább Crysis, vagy Tölgyfaláb..Gratulálok hozzá..Ennél már csak azt szeretem jobban, amikor abba kötnek bele, hogy milyen hangja/akcentusa van (itt most szerencsére ilyen nem volt) a videósnak..Anomália az egész..

SBT 2010.05.24. 20:05:02

][_, ([]) ][_,!!! láttátok a menüben hogy "Ezt a játékot a Microsoft Flight SIMULATOR X inspirálta." akkor mi lenne ha vmi árkád játék inspirálta volna O.O' egyébként szerintem ez egy korrekt bemutató 3,5/5

ARSENAL4EVER 2010.05.24. 20:23:37

@Mo$qUiTo: Hát igen az szerintem idegesítő, ha olyan a hangja, hogy már szó szerint b@sza fülem.Igen azt is nézzem, hogy hány éves, ha káromkodik.Én amúgy sem értem, hogy egy 11-13 évesnek mért kell videóznia, mert általában csak azért kezdik el, hogy menők legyenek, vannak kivételek, de abból nem sok van.Amúgy meg mért bunkózol le olyat, akinek csak pár kommentjét láttad, de még igazából nem hiszem, ergo nem ismered, ergo nem nagyon lehet véleményed így emberről.

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.05.24. 22:16:35

@TommyT: Ejha! Mit látnak szemeim. Nem te lennél az az "Ádámz famili"-t fikázó kölök? A két borítón kiakadó? VAN POFÁD 1-ET ADNI??? Az első 2-3 percet néztem meg, biztos vagyok benne, hogy a többi is jó, de az a pár perc nagyon tetszett. Hányadik videód? 4/5. Csak így tovább :D

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.05.25. 15:53:31

@ARSENAL4EVER: Én is 13 éves, vok másodszor, amúgy odaírtam, hogy tisztelet a kivételnek, szóval ha úgy érzed, nem inged, nem vedd magadra:)

Cleveland [http://bugtime.blog.hu] 2010.05.25. 16:02:47

@lifeguard: TommyT nem az akire msot gondoltál ő az én blogomon publikál.

Hogi:) 2010.05.25. 19:05:14

@Killah: Teljesen egyetértek veled..

És nehogy már ti mondjátok meg hogy ki hogy beszéljen gondolom ti is káromkodtatok 12-13 évesen. Mindenki azt hiszi magáról hogy tökéletes.

Amm a vidire 4/5

ARSENAL4EVER 2010.05.25. 19:46:33

@Hogi:): Akkor úgy fogalmazom, hogy megértsd.A videóban nem kell káromkodnia ilyen kis korban.Ott pedig már baj van, hogyha azt hiszed mindenki káromkodik 12-13 évesen, és nem hiszem azt, hogy tökéletes vagyok, mert senki sem az.Mindegyik embernek vannak hibái.Nekem is, neked is, neki is.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.05.25. 20:45:05

Itt nem egészen csak a káromkodással van a gond.Kifejezéstől kezdve egészen a tartalomig ez a videó nulla.Amúgy közel sem hiszem magamról hogy tökéletes vagyok csak éppenséggel ennyi idősen nem káromkodtam így.Ennyi hiba lenne de ha nektek ezek pozitívumok akkor semmi gond.

Hogi:) 2010.05.25. 21:38:40

Engem nem zavart a káromkodás, és képzeld iskolába már az elsős kisgyerek kurv@ @anyádozik

ARSENAL4EVER 2010.05.25. 21:58:15

@Hogi:): Engem meg zavar, mert gondolom azt se tudja mit jelent, de ez a mai világ már nagyon elfajult, és eléggé durva, hogy már 13 évesen isznak, cigiznek, sexelnek stb.

Hogi:) 2010.05.25. 21:59:45

gondolom nem szeretik ha kis pöcsnek nézik őket... én is voltam 13 éves

ARSENAL4EVER 2010.05.25. 22:13:52

@Hogi:): Szerintem mindenki volt, de én nem beszéltem így, és nem csináltam baromságokat.

pantermanus (törölt) 2010.05.26. 00:41:54

Én is elismerem hogy sokan 13 évesen (köztük én is) csinálnak videót.Erre sokan azt hiszik hogy azért mert megmutatják a haveroknak és ezt jól is hiszik.A második fajta aki ilyen korban videót csinál az azért csinálja mert látta a nagyokat (FreddyD,Othala,Kilah,Reactor,Shensi,stb.)és példaképként tartják őket számon és ezt az oldalt is azért nézik mert itt van egy közösség aki összetart(ott) a játékokkal a videókkal... gondoljunk bele a live adásokba amikor a cseten hülyéskedünk (speciel én 2 nagyon jó havert szereztem így készítettem blogot így vált az egyik barátom egész jó videóssá pedig esze ágában sem volt ilyesféle ötlet ezzel csak annyit akartam mondani hogy az oldal egy közösségi oldal mindenkinek lehet joga fikázni veszekedni stb. csak hogy nem arra való egy ilyen oldal,hanem arra,hogy az ember jól érezze magát és a kritikus szemeknek is lehet így hely de most komolyan ez a véleménye neked meg más azon miért kell összeveszni? na szvsz

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.05.26. 08:38:07

@pantermanus: Ez most hogy jött ide? Senki sem veszekszik senkivel.Kommentálás pedig pont azért van hogy hozzászólj a posthoz.

@Hogi:): És szerinted ez normális?

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.05.26. 12:22:50

Hát nem tudom..Nekem az osztályomban csak egy-két ember tudja, hogy én videókat készítek..Én ezt a saját magam elfoglalásáért csinálom..

Hogi:) 2010.05.26. 12:32:24

@ARSENAL4EVER: Na látod? Mert te tökéletesnek hiszed magad... lehet amit csináltál neked nem baromság de másnak igen.. És senkiből se lesz jó videós a leromboljátok az önbizalmát! Nem hiszem hogy bármelyik profi videósnak az első vidije jó volt vagy éppen a 3-4. Gondolom sok videós van aki csinált videót de nem rakja fel mert látja hogy szar lett ha töbször is megnézi...

Hogi:) 2010.05.26. 12:36:47

@ARSENAL4EVER: Ja és még anyit hogy mi közöd van hozzá hogy ki mit csinál 10-13 éves korában.. miért kell velük foglalkozni, ha egyszer jól érzik magukat akkor? Szerintem nem az a lényeg a videózásban meg az életben hogy CSAK azt csinálj amit mások helyesnek tartanak.. Azt is kell csinálni amit szeretsz, lehet hogy egy csapni való videósvagy de ha ebbe van az örömöd akkor tessék

Sajt222 2010.05.26. 13:47:47

szerintem nagyon roszul teszitek ha erkölcsi kérdést csináltok ebből az egészből.Jó igen rosszul teszi hogy káromkodik de Arsenal nem a te dolgod hogy megneveld az embereket azt majd megteszi az anyukája,apukája...
meg kicsit visszafogdtabban kicsit.túl keményen akarsz kritizálni mindenkit pedig nincs rá okod.ne akard minden kezdő kedvét elvenni a videózástol.
bye

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.05.26. 14:31:21

Ő maga is kritizál valamit a videóban amit egy csapat ingyen dobott piacra. Ezek után ne ti mondjátok már meg hogy mit kritizáljunk. Kösz

ARSENAL4EVER 2010.05.26. 14:42:35

@Hogi:): Hagyjuk szerintem, mert nem értesz meg.
@Sajt222: Nem akarom elvenni a kedvét, csak a hibáit leírom, hogy a következő videóban ezt ki tudja javítani, de ha ez ekkorra probléma, akkor ne olvasd a kommentem, nem kell mindenkiét elolvasnod, vagy a videós ne olvassa el.
@Rowlend: És ott az igazság.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.26. 15:45:05

@ARSENAL4EVER: Nah jó. Figyelj. Te konkrétan nem segítetettél neki a kommentettedel, hanem szimplán fennhangon elküldted a fenébe. Azon felül hogy olyan játékot választott ami ingyenes, az égvilágon semmi gond nincs a videóval. HÁROMSZOR néztem végig a videót hogy megtaláljam a káromkodást. Komolyan azon akadtatok ki?

Shogo · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.05.26. 18:17:12

@Hogi:):A tévhitek,amiket beképzelsz magadnak,röhejesek.Ne legyél önjelölt próféta,bőven elég ennek az oldalnak 3 admin.

ARSENAL4EVER 2010.05.26. 18:19:33

@Killah: Igen azon, mert rosszul hangzik egy kis gyerek szájából.
"Ezen kívül jó lett volna a videó, de rossz játékot mutattál be"Ez szerintem azt jelenti, amit te írtál, hogy ingyenes játékot mutatott be.És nem hinném, hogy elküldtem a fenébe, ha mégis így jött le akkor sajnálom.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.26. 21:14:08

@ARSENAL4EVER:"te korosztályodat(4-6 éves)" "csak kis kölök vagy, de te már káromkodsz, amikor azt sem tudod mit jelent. 10/3" Nem éppen építő kritika. Ha szerinted ez az, akkor gratulálok neked.

ARSENAL4EVER 2010.05.26. 22:05:05

@Killah: Hát ez nem az, de általában építő kritikát szoktam írni.

cowy 2010.05.27. 17:49:35

Sziasztok én voltam az aki készítette a videót, és olvasgatva a kommenteket elgondolkodtam... Méghozzá azon, hogy miért kell azon kiakadni, hogy azt mondtam a videóm végén, hogy szar ez a játék, ja és a videó elején az a szó KUTYAFÜLE nem pedig más... Szóval az egész videóban csak egy kifogásolható szó van az pedig nem más mint a SZAR.

Ja és, hogy egy olyan játékot mutatok be ami a Nesquik-hez volt ajándékba... Képzeljétek én a Football Generationt is a Nesquikben találtam, és akkor még nem is hallottam freddyD-ről. Amikor már volt internetem, akkor bukkantam rá freddyD videójára, amelyben a Footbal Generationt mutatja be... És akkor a Footbal Generationt is Nesquikes játéknak mondhatjuk, pedig ezt kiadta az Ezt Vedd Meg! kiadó is... Akkor felteszem a költői kérdést, hogy akkor minek adták a Nesquikhez is???

Ja és az akcentusomról nem tehetek, itt ilyen a nyelvjárás, és én így tudok beszélni...

És végezetül köszönöm a kommenteket, a pozitívakat és a negatívakat egyaránt.

ARSENAL4EVER 2010.05.27. 17:55:28

@cowy: Akk félre hallotam.Sorry.

[SPARK] 2010.05.27. 17:56:23

Egyáltalán nem egy rossz videó! Van mit fejlődni!
Sok sikert! Ha esetleg bármiféle segítségre lenne szükséged videóösszeállításban ill. a szöveg minőségének javításában vegyél fel messengerre:
gamerkiszi@hotmail.com

cowy 2010.05.27. 17:58:11

Ja és köszönöm Killah, hogy kiálltál mellettem.

cowy 2010.05.27. 17:58:45

Meg a többieknek is xD

cowy 2010.05.27. 17:59:25

@ARSENAL4EVER:

Semmi baj, nem vagyunk tökéletesek :D

StongR MonstR 2010.05.27. 19:00:06

@ARSENAL4EVER:
Miért fikázol mindenkit? Amikor sokkal jobb videót csinált, mint neked bármelyik is.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.05.27. 20:22:29

@cowy: Ugyan káromkodtál, de mivel nem oknélkül teszed, hanem kimagyarázod magad ezért ezt elnézzük. Elég nagy pofátlanság lenne ha törtölném emiatt. DE attól még nem vagy "védve", és következőleg te is megkapod a büntetést mint bárki más.
@ARSENAL4EVER: Szerintem azért lekellene állni, mert elég sokan rossz szemmel néznek rád, és azon felül már kezded megszegni a szabályzatot is. Kéretik normális módon véleményt nyílvánítani. Ez szól mindenkinek.

ARSENAL4EVER 2010.05.27. 20:40:25

@Killah: Okés.Remélem, amit Luckey videójához írtam az normálisnak számít, ha nem akkor inkább nem írok semmit, nem akarok problémát.

-=RockerLaLee=- · http://rockerlalee.blog.hu 2010.05.27. 20:57:40

Igazából tényleg mókásnak találom, hogy elég sokan vannak fennakadva rajta, hogy egy Nesquikes játékot mutatott be a srác.

'Nesquikes játéktól mit vársz?'.. Most őszintén, az Antikiller bónusz cd-jén lévő játékok, amit freddy mutatott be, mennyivel jobbak? Ott is kérdezhettétek, hogy mit vár ilyen játéktól.

Nem az a lényeg, hogy milyen kaliberű játékról van szó, a lényeg, hogy szórakoztató legyen a bemtuató. Az aknakeresőről is lehet szórakoztató videót csinálni..

Hogy egy videó jó- vagy rossz-e sosem a játékon múlik, hanem azon, aki bemutatja :) Egyébként annyira nem volt rossz videó, mókás volt az akcentus miatt :)

cowy 2010.05.29. 12:31:38

@Killah:

Értem, ezúton megígérem, hogy többé nem káromkodom.
süti beállítások módosítása