Akik videókat küldtek be...

MeTReXey Team : Call of Duty 2 játékbemutató part 2/3

2010.05.31. 08:16

TÖRÖLT VIDEÓ

42 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr562024433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.05.31. 11:27:30

APRÓ korrigálás: Nem "sámán" hanem Sherman, amit sörmennek kell ejteni, illetve a Tiger tank nem a legveszélyeztetettebb, hanem a legveszélyesebb tank volt :D. Nem ugyan az a kettő:P.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.05.31. 11:28:52

Ha nem tudsz valamit kiejteni angolul, akkor látogasd meg a Google fordító programját, ugyanis van benne kiejtés hallgatás is;). További sok sikert!

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.05.31. 13:18:13

@TomVadeR: Rendben. Igen. Elég szar az angolom. :D
Amúgy köszi, de nem lesz "további" ..
Sajnos a sok előítéletes kommentezőm tönkre tett. :)

Atesz07 2010.05.31. 14:07:08

@ŁuckeY: Pedig angolt tanulsz :D

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.05.31. 14:18:32

@Meggyes: Ez igaz. De valamiért ilyen számítógépes, illetve kicsit jobban angolos szavakat, nem mindig ejtem ki ahogy kéne. :)

[SPARK] 2010.05.31. 15:03:25

Lucky rájöttem nállad nem csak a mással való kommunikációval van a gond.
Ez félig játékmenet félig bemutató félig videoblog volt. Egy játékvideóban nem nagyon érdekel senkit hogy évvesztes vagy és mit csinálsz a padtársaddal.

Nállam ez csak 5/10... És még jószívű voltam...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.05.31. 15:23:34

Nah szval..:
Seregant kiejtése: szárdzsönt.
Ezt a szlenget annyira bírom: Egylövetű rifle xD..Am a rifle oké..Puska..De egylövetű? Amikor azt mutattad slow-moban, h leütötted a csávó fejéről a sisakot, én inkább azon lepődtem meg, hogy azt nem említetted meg, hogy átlőttél a fején, de a golyó egyszerűen továbbment..Nem értettem, sok helyen miért kellett erőltetni az angol kiejtést..PL. A Tuzsájn, Tunéziá, jessz..Ráadásul tudtommal a Tunéziát "tunisá"-nak kell ejteni, de javítsatok ki, ha nem..Meg a 2. brit pályán, miért ejtetted lí-enfájldnek a Lee-Enfieldet, holott a videó elején jól ejtetted ki. Legveszélyeztetettebb fegyver? A kipusztulás fenyegette? Nem inkább a legveszélyesebb? Aztán néhányszor megfigyeltem, hogy csak mormogtál a mikrofonba, pl. miután a Tigris kilőtte a Shermant, ott mondtál vagy még 2 mondatot, de egy szót se értettem belőle. Aztán a tankos résznél, ahol nem tudtad, hogy miből lövünk. Semmiképp sem nagytüzérség, az egy kétfontos harckocsi-löveg, a tank pedig egy A15-ös Crusader. És MG42-es egy brit tankban? LoL..Az érdekes volna..Tudtommal azokban a tankokban Vz.36-os Besa géppuskákat raktak.

zetsu 2010.05.31. 15:39:21

Hát ilyen még nem láttam, hogy a videó első részét youtube ra a másodikat, meg dockler re van feltöltve. :D
De amúgy jó lett.
:D

mate211 2010.05.31. 16:08:53

Kis szőrszálhasogatás. Nem nácikat irtasz hanem német katonákat:)Attól, hogy valaki a német oldalon harcolt nem feltétlenül voltak náci nézetei, nah jó ha az SS-be volt akkor igen:D

lifeguard · http://standbyvideos.blog.hu 2010.05.31. 16:25:08

Nem néztem végig a videót, de amennyit néztem, az alapján ítélkezek: 6/10. Ezt vedd egy 4-esnek (mint az iskolában). :D

Santi-san 2010.05.31. 16:44:18

@zetsu: már volt ien :D
De amúgy az időkorlát miatt kellet szerintem a doclerre tennie :)

XP4ever-.:[HUN]:.Ghost 2010.05.31. 16:57:34

nem tujan a kiejtés hanem tuzsán.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.31. 18:10:21

várom már Arsenal4Ever írását erre a videóra :D

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.05.31. 18:24:03

Igen. Tudom szar angolom van. És.. Köszönöm mindenkinek!

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.05.31. 18:42:21

Itt-ott belehalgattam, és szerintem legnagyobb baj a beszédeddel, hogy úgy mondod, mint akit feleltetnek töriórán. Picit nyögvenyelős az egész és szerintem ennek, az a oka, hogy túlságosan improvizálsz. Lehet, hogy egy kis segítő szöveg amit előre megírnál jót tenne. A bemutató nem a szakterületem, és ezért nagyon nem is tudok véleményt mondani róla. De tényleg szerintem arra ügyelj legjobban, hogy a szöveget ne a felvétel alatt találd ki.

nemmind1? 2010.05.31. 19:02:48

Mo$qUiTo keni vágja a fegyókat meg a 2.világháborút. Sztem hagyd Márti nénit és kérjél Mo$qUiTo-tól különórát . :D :D
Amúgy a vidi jó csak a motyogásokat mellőzd...
7/10 ,így tovább ;)

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.05.31. 19:05:24

@badfear: Rendben. Okés. :) Köszi
@nemmind1?: Megbeszéltük. :D MođqUiTo mennyiért vállalsz? :D

ViktorJuve 2010.06.06. 20:05:44

Szerintem az a szép a sisakleverésben, hogy a német a sisakja után fordult és lányos zavarában nem tudta, hogy mit csináljon. A Shermannak 75mm-es ágyúja van, ami egy Tigrishez kevés, hacsak nem a farát találod telibe. A Tigrisnek meg 88mm-es lövege van, ami elég könnyen szétkap egy Sherman-t. A Crusader tankban 57mm-es ágyú van és Besa géppuskák, bár Browning M1919 .30 kaliberes(7.62x51mm) géppuskákat lehet hallani. Ja és a tank felső teste a lövegtorony:)

skZzz 2010.06.07. 01:13:46

ez a gyerek nyomorult... kit érdekel az életed meg a mártinénid + egy olyan játékot töltesz fel amibe igazából semmi rosszat nem tudsz mondani csak valamivel teis előakartál állni h te vagy itt a jani... + fikázod a nácikat össze vissza nemis tudsz semmit a 2. vhról se a nácikról se semmiről kis pöcs vagy inkább csinálj vmi olyat amihez értesz... de ez nagyon szánalmas.

FreddyDfan 2010.06.07. 16:01:32

@ŁuckeY: Ez fura.Én az angol tudásom 80%-át a játékokból tanultam és jól ejtem ki őket. :D

FreddyDfan 2010.06.07. 16:10:03

@skZzz: Mit akarsz egy 7.-es től te faszfej.Én ugyan ilyen idős vagyok.Ugyan én többet tudok a II.vh-ról de ez apámnak köszönhető.Mellesleg a nácikat nem fikázta de ez már a te hülyeséged.Jobban kéne figyelni te barom.Mellesleg ha fikázta volna őket akkor is teljesen megérteném mert amit a nácik műveltek az embertelen volt.Ha most te egy neonáci barom vagy akkor csak sajnálni tudlak.EGY GYEREKTŐL NE VÁRD EL EGY TÖRTÉNÉSZ TUDÁSÁT!!!!

FreddyDfan 2010.06.07. 16:11:14

Bocs,hogy ez a harmadik de elfelejtettem.Jó lett a video!

pantermanus (törölt) 2010.06.07. 18:03:14

hát kiejtéssel nem tudom mi van veletek néha összeakadt a nyelve motyogot és azért hallattszik (magyar 1 es nekemXD) másnak 3 szor végignézve a kepten prájz volt csak rosz mert azt ejtette kepitain prisze nek vagy minek csak kár hogy motyogtál arsenal meg le lett szídva azért nem ír komit:D

FreddyDfan 2010.06.08. 14:31:49

@ŁuckeY: Ezt nem bántásból akartam mondani csak érdekességképp.Szerintem ha játszol és miközben beszélnek a szereplők hallgasd végig (ha lehet akkor zavartalanul),és aztán gondolkozz rajta értelmezd kicsit.Meglásd sokkal jobban megy majd az angol! :)

skZzz 2010.06.10. 15:52:37

na figyelj ide te kis paraszt:) biztos valami zsidó, cigány, antifasiszta kis pöcs vagy és apádtól mittudsz? biztos egy zsidógeci aki sajnáltatja magát h jajj jajjj semmit nem tudsz a nácikról se az elveikről szerintem kicsit a dolgok mögé kéne nézni nem a habi szövegeket amiket hallottál nyomni... ugyanis okuk volt arra amit tettek és kár h nem irtották ki a családodat h ne legyen még 1 ilyen idióta gyerek a világon mint te.:) és a monitorod elött kibaszott nagy a pofád de kiváncsi lennék h az életbe mikor mondanál ilyet jajj és most gyere azzal h jajjj én élőbe is megmondom tataratara 1000% hogy nem mondanád mert nem vagy te akkora srác:)

skZzz 2010.06.10. 15:54:27

és te aztsem tudod miről beszélsz és "gyerektől ne várd el" teis egy kis szaros vagy apád se ért a 2. világháborúhoz csak egy szarházi aki örül neki h nem most van az a kor mert megdöglenétek a gecibe:) na pacsi.

skZzz 2010.06.10. 15:58:18

jah és mégvmi az angol tudásod 80%-át játékokból kapartad össze gratulálok és mi az angoltudásod?: fuck, motherfucker, what?, you, igy kb ennyi??:)

irnék egy mondatot h ird le angolul vagy egy angolt h fordisd le... de nincs értelme hisz webforditás+segitség:) de sztem teis majd ha értelmesebb leszed idősebb rájössz h mikor kell befogni a pofád:)

2010.06.10. 16:18:03

@skZzz: Tőled már búcsúzhatunk...

BRIG$$ 2010.06.10. 16:32:56

Ez egy kicsit durva volt.

Sarg3 2010.06.10. 16:51:43

@skZzz: megpróbálnám elmagyarázni neked a dolgokat, de úgysem értenéd.
Inkább csak annyit kérdeznék, hogy TE HÜLYE VAGY???

BlackCrow 2010.06.10. 17:22:52

Bann lesz,bann lesz :D
Amúgy valamilyen szinten egyet értek sKzzz-vel.(Nem,nem a zsidós témában,azt lesz*rom).Ha egy hetedikes csinál egy videót,amiben a II. világháború van,akkor csak arról beszéljen,amit tud,ne hordjon össze hülyeségeket,mert bizony annak az ilyen kommentek lesznek a végén.Ha pedig nem tud összehozni semmit,akkor baromira ne álljon neki,mert csak beég.Fölösleges úgy összerakni egy videót,hogy nem tudod a játék hátterét.
Nagyjából ennyi :D
Ja,és még annyit,hogy hány bemutatót akarnak még erről a játékról csinálni?Nem azért mert nem mai,csak már mindenki tudja,hogy ez egy f*sza multiplayer game,meg hasonlók :D

BlackCrow 2010.06.10. 20:09:16

Nekem inkább a multi jött be.nekem elrontotta a hangulatot.hogy ott a fű,lefekszek,meglátnak,ott a füst,meglátnak...nekem ez már régi egy kicsit.A 4-edik része viszont überelt minden LAN favoritot nálam :D

OldHerold 2010.06.18. 13:53:10

törölve lett a videó?

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.06.18. 14:25:50

@OldHerold: Ezek szerint igen... Utálom ha törölnek egy videót anélkül, hogy szólnának róla.

OldHerold 2010.06.18. 15:23:02

@Othala: Csak azt nem értem hogy akkor minek küldi be hogyha pár napra rá leszedi... hogyha elején feladja nemlessz belőle semmi... dehát ő tudja

pantermanus (törölt) 2010.06.18. 15:37:50

Az meg a másik, hogy van/volt már vagy 6 oldala a metrexeynél azt mondta befejezi most meg itt van a legujjab blogja kéremszépen vagy vsináljon jó videót ilyen nagy botrányok nélkül vagy pedig adja fel a videózást...

pantermanus (törölt) 2010.06.18. 15:41:12

@ViktorJuve: bocs hogy ilyenkor szólok de csak 80 mm es a tigris ágyúja és ha jól halottam a sherman tanknak volt 60 mm es verziója is hosszabb ágyúval mondjuk az üzenet jó későn érkezett
süti beállítások módosítása