Akik videókat küldtek be...

Splinter Cell bemutató

2010.06.06. 09:30

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr852051783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.06. 11:10:47

Jó videó! Szépen bemutattad a főbb jellegzetességeit a játéknak (Kedvenc játékom sz SC és nagyon haragszok, ha valaki rosszul mutatja be:)), engem igazából a nagy levegővételek zavartak, a hirtelen sóhajtások. Hogy a kótyomfittybe néz ki neked így az éjjellátó készülék képe?:D Fekete-fehérnek kéne lennie kissé szemcsézve. Folytasd!
7/10

Dj_Buk$1 2010.06.06. 11:50:40

@TomVadeR: hát nemtudom igazábolXDDXDXXDDX lehet vmi verzio hiba vagy nemtudom ,hát köszi ez abból adódik h játék közbe vettem fel mert még annyira nem tudom a dolgokat meg elsö vidi is de köszi a pozitiv véleményt a közeljövőben majd javitok rajta:)

Crash 2010.06.06. 12:18:45

Én ezt a játékot vittem végig úgy, hogy senkit nem öltem meg (csak azt, akire kiadta a játék feladatnak)
Örülök, eddig korrekt volt a bemutató.
Szerintem vigyázz a közeljövőben, hogy változatos legyen a bemutató. Tehát ne egymás után 4perces gameplay.-okban mutasd be a pályákat, hanem inkább több rövidebben a hangulatok jellemzésére. Pl fúrótoronynál a robbanáseffektek, fényeffektek, éjszakai pályán a ház peremén mászkálást stb. Valamint a fényérzékelőket, fegyvereket (kamerák üzemeit, villanó gránát, fákja)

Egyébként a legjobb Splinter Cell szerintem még mindig a 3, csak tudni kéne vele játszani, és olyam bemutatót készíteni :P (mert amit egyszer itt láttam a junioron, az eléggé elszomorító volt, SC az nem CS :P)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.06. 12:56:52

az introd odavág :) a videó is jó, bár a nagy sóhajtások téll érdekesek :D

Dj_Buk$1 2010.06.06. 13:00:48

Jóhát köszönöm a pozitiv kritikákat a jövöben változtatok a sóhajtásokonXD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.06. 13:14:53

Egy kis kritika:

-Az intród nem rossz, bár én a zene elejével kezdtem volna az intrót. Sztem jobb lett volna. Habár engem nagyon idegesít, hogy változnak néhol a képarányok, és a Most Wanted jeleneteknél még az EA logó is benne van, de nem rossz...

-A játék intróját kicsit elhúztad, lehetett volna kicsit beszélni még alatta a játékról is...

-3-szor mondtad el hogy mi vagyunk Sam Fisher :D

-Amikor elmesélted, hogy nyugodtan meglehet venni, én azthittem már vége a bemutatódnak. Mert ezt úgy a videó végén szokták mondani. De mindegy. Kicsit becsaptál :D

-"Megveheti vagy letöltheti". Hmmm...Inkább vegyék meg :D
De ha le is tölti, akkor ne nagyon hangoztasd ;)

Ennyit találtam, értéklést én nem írok, mert nem az én stílusom. Tehát csak így tovább. Várom a kövi részt...

Üdv: Borsesz (GG team)

Dj_Buk$1 2010.06.06. 14:47:55

köszönöm:D a hangoztatás nem direkt volt:D

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.06. 16:18:53

@Crash: "Egyébként a legjobb Splinter Cell szerintem még mindig a 3, csak tudni kéne vele játszani, és olyam bemutatót készíteni :P (mert amit egyszer itt láttam a junioron, az eléggé elszomorító volt, SC az nem CS :P)"
Ne aggódj, nálam tervezve van a játék és egyszer rá kerül a sor;).

Davids96 2010.06.07. 19:02:17

@Crash: uhh hát ezek után nehéz lenne bármit is mondani :P
+szerintem az splinter 5 hangulatban jobban ott van, mint a 3, de kétség sem fér ahhoz hogy a gameplay nagyon megváltozott.

szerintem ez agy korrekt bemutató, remélem a következő is hozni tud egy hasonló színvonalat! :)

Davids96 2010.06.07. 19:04:26

elnézést, az utolsó sorban nem agy, hanem *egy

Crash 2010.06.07. 20:35:52

@Davids96:
SC5-öt még nem próbáltam ki, de feltétlenül végig fogom vinni. Hangulatban néhol a Double Agent üti a 3-at, a pályák részletesebbek és még érdekesebbek. (Legyen elég a jeges vízben úszkálás, vagy a felhőkarcoló ablakperemén mászkálás vagy a termálfürős rész)

Azért a 3 a legjobb, mert játékélményben más, sokkal jobb irányítani, és a felszereléseket felhasználni.

Egyébként kedvencem, mikor a bemutatóban az ember azt se tudja, hogy a jobb gonb nem megfojtás, a bal nem leütés (há' én megfojtani szoktam mert az a halkabb) hanem a bal a halálos ütés, a jobb pedig az eszméletlenné tevés. :P

Kakuzo 2010.06.07. 20:58:36

Korrekt kis bemutató.
Ha nem bánnád én elkérném a magyarosítást... x))

Dj_Buk$1 2010.06.07. 23:49:11

persze amugy énsem tudom h honan szedtem le a csaka gugliba beirtam h splinter cell magyarositás:D
köszönöm a pozitiv kritikákat:D

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.08. 10:06:32

@Crash: Egyébként kedvencem, mikor a bemutatóban az ember azt se tudja, hogy a jobb gonb nem megfojtás, a bal nem leütés (há' én megfojtani szoktam mert az a halkabb) hanem a bal a halálos ütés, a jobb pedig az eszméletlenné tevés. :P
Ezt a videót hol találom?XD

Kakuzo 2010.06.08. 23:09:26

@TomVadeR
Ja tényleg.. ^^" xD
"Este" volt már és fáradt voltam na... x))
süti beállítások módosítása