Akik videókat küldtek be...

Good-Games Kritikák-Assasin's Creed 2 [by And1]

2010.06.13. 08:29

"Lehet ,hogy véleményetek szerint túlpontoztam a gamet , de kérlek titeket vegyétek figyelembe ,hogy döntéseimet személyes véleményre alapozom.A sjátomra"
And1

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr562069547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fry333 2010.06.13. 10:09:14

jó lett.
De 1-et nem értek. Csak azért mert kicsit bugos mért vonsz le 2 pontot?Melyik játék nem bugos?

And1. 2010.06.13. 10:18:41

@fry333: Tulajdonképpen a game annyira nem rendelkezik szép grafikával ,hogy 10et adjak. Saját véleményem szerint a játék grafója olyan 9 pont, de mivel kegyetlen bugos(ez azért nem minden játékra jellemző)az -1 pont szal így lett 8 Pont. :-)

And1. 2010.06.13. 10:20:19

@fry333: Ez úgy történt ,hogy a játék szép grafikával rendelkezik ami oylan 9 pont szerintem ,de mivel a game elég BUGos azért levontam -1 pontot.....Am köszi! :-)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.06.13. 10:39:00

selypítesz? nekem egy picit úgy jött le...am tetszett...jó videó :)

Ray 7 2010.06.13. 12:08:38

"Tulajdonképpen a game annyira nem rendelkezik szép grafikával"
Akkor miért mondtad , hogy neked a játék 5* os ?

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.06.13. 12:18:02

Rossz a hang minősége.
Nem rossz a video..

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.13. 12:49:08

Jó videó, de az aláfestő zene hangosabb volt nálad:(.
7/10

Navajonki 2010.06.13. 15:47:22

Nem rossz, nem rossz, de:
1. AZ intro sztem túlontúl hosszú
2. A képi anyagnak köze sincs a mondandódhoz. Sztem sokkal hatásosabb lett volna, ha nem csak beszélsz arról h milyen szép a táj magasról, hanem meg is mutatod.
3. Egy kritikába nem nagyon passzol sztem a szubjektivitás. De lehet, hogy tévedek.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.06.13. 16:29:35

@Dick Assman 25: Azt egészen pontosan véleménynek hívják de ha jól látom ez nem Vélemény videó hanem Kritika.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.13. 23:31:48

@Dick Assman 25: tudjuk hogy hosszú az intró. De direkt lett ennyi az annyi...
Számítottunk arra hogy sokaknak nem fog tetszeni ez, de ez a zene annyira jó, és nem lehet seholse megvágni hogy nagyon. Szóval szokjátok meg ;)

ARSENAL4EVER 2010.06.14. 07:01:22

@Borsesz: Én meg megszokás helyett áttekerem.Szerintem jobb megoldás.
Amúgy a vide jó.Egyetlen egy hibája, ahogy már írták, hogy néha az aláfestő zene hangosabb, mint a beszéded hangereje.Erre figyeljél legközelebb, mert ez elronthatja az egész videót.7/10

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.14. 09:53:59

@ARSENAL4EVER: Milyen kedves hogy valaki hosszas munkáját ennyivel elintézed, és még ilyen nyugodtan közlöd. Megérdemlik szerintem azt hogy megnézz x percet. Amúgy is, túl epikus ahhoz hogy kihagyd.

ARSENAL4EVER 2010.06.14. 11:53:07

Killah nem azt mondtam, hogy mindig kihagyom, de 4.-re végig nézni egy ilyen hosszú introt, már itt elmenne a kedvem a videótól, ezért inkább átlépem, bár jó.

OldHerold 2010.06.15. 00:07:17

az assassin's creed jo játék? tökéletesen ugyanaz mint az 1. csak más környezetbe. grafikán is csak kicsit változtattak. harcrendszer 100%osan ugyanaz, 2 gombot kell nyomogatni... védés - counter accack. mindenki katonát one-shotolni lehet szóval kihivás 0. a pénzszórást meg otherworldos zoli ugyanígy adta elö... a grafika meg az utolsó amit egy játékál nézni kell... hiába szép ha kicseszett unalmas, monoton, egy klón, és nemcsoda hogy ingyen adták a gamestarhoz. kb 60%ot érdemel a játék... ja és hogy ez jó sztori? komolyan mondom guitar heronak jobb a sztorija... az meg a másik hogy ez nem mondhato akciójátéknak mert ugye 2 gombos, ügyességijátékhoz túl kevés. akkor ez micsoda?

Navajonki 2010.06.15. 08:37:09

@OldHerold: Ugyanarról beszélünk?
Az AC2-t röviden úgy lehetne leírni, hogy fogták az első részt és MINDEN hibáját/hiányosságát kijavították. Attól, hogy te nem érted, még a története jó (sokkal jobb és érthetőbb mint az elsőé).
A grafika is javult némileg (de pont te mondtad, h ez nem fontos), és a harcrendszer is kibővült jópár fogással. És a legjobb, hogy sokkal változatosabb játék, és sokkal, de sokkal kevésbé monoton mint az elődje (persze aki 8 órán át tolja nonstop... ugye?).
Azt, hogy a kihívás 0 meg nemtom honnan szedted, persze nem egy hardcore game, de tettek róla, hogy ne is legyen kisujjból kirázós.

Végső soron egy személyes jellegű kérdés: eszednél vagy?!

OldHerold 2010.06.15. 09:25:29

@Dick Assman 25: nemértem a történetet? miértne érteném? csak ezt a tipikus 'bosszú' sztorit már annyi de annyi film és játék felhasználta, hogy akárhogy nyúzzák, már unalmas. ja és még mindig sikerül a játék közbe bevágni azokat a részeket hogy visszamegyünk a jelenbe, ahol semmi nem történik. szoval ezt NEM ajvitották ki.

Grafika igaz hog yjobblett, de annyira minimális modon... hiszen csak azért csinálta a kedves ubisoft, hogy elmondhassa, igen! javitottunk a grafikán!

Harcrendszerbe lehet hogy lett uj fogás. most 3 helyett 5 van amit 1más után felváltva nézhetünk. hát nem tökjó? nem. és még mindig a counter attackos módszerrel lehet a legjobban ölni ami ahogy mondtam 2 gombal öl mindent. ez kihivás? ez akció? egy ötévesnek is megy. ja bocs, még van amikor a pengével nekifutásbol 1 ütéssel 2 embert ölsz... az hány gomgos is? 2... és még nem is lenne baj ah 2 gombos lenne, mert a Ninja Blade nevezetü játék is az, de legalább sokkaltöbbféle kombó van meg nem one-hitelsz mindent. és tudodmit? látványos!

Változatos? ugrálsz, ölsz, beszélgetsz. és itt ki is merül. a villával fölösleges foglalkozni mivel amit megkapod és egy kis időt szánsz rá 1böl kilehet maxolni, és semmi értelme. fegyvereket fölös fejleszteni, maximum ha azt akarod hogy jobban nézzen ki. összessel ugyanazmegy

A kihívás 0-t onnan vettem hogy nem akadtam el benne 1x sem, és nem volt olyan amit sokadik probálkozásra tudtam volna megcsinálni vagy ahol egy icipicit kellett volna gondolkodni

Tehát az Ubisoft ugyanazt a sz@rt adta el, kicsit kiegészitve hogy elmondhassák hogy megpróbálták, és beetessék a birka népet.

erre az is példa hogy annyira hirdették hogy most húú többféle katona lessz amivel megkell küzdeni, lessz alabárdos, pámcélos, írász, meg aki követ háztetőn is. ÉS? összeset 1 ütéssel meglehet ölni, vagy, dobokéssel 1 darab gomg lenyomásával... jönnek feléd 7en, semmi probléma, throw weapon elő és kész is. meg amugyis hülyeség mert aki jön utánam háztetőn 5 sec alatt lerázód, az alabárdosnak meg értelme nincs mert nem keres a búvóhelyeken...

- bocs a heylesírásért... reggelvan xd

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.06.15. 10:00:49

@OldHerold: Hát látszik, hogy ha játszottál is vele nem játszottad végig mert nem ennyiből állna neked se a sztori.De nem tudom, mért itt vitatkozol, mert ezt lehetne mondani a gamestar-nak, a pcgurunak, a gamekapocsnak, a gametrailers-nek, sőt még zolynak is mondhatnád, hogy milyen hülyék, hogy nekik tetszik a játék. And1 kolléga értékelése szerintem teljesen tükrözte a többi értékelést. Most te itt mondhatod, hogy szerinted sz@r a játék, de ettől függetlenül mindenhol jó értékeléseket kapott, és a többségnek nagyon tetszik. Innentől szerintem már nincs miről vitázni.

OldHerold 2010.06.15. 10:06:32

@badfear: többségnek nagyon tetszik? a focis játékok is a többségnek nagyon tetszik :D ennyivel erröl szerintem elég is. és csak azért tünik jó játéknak mert aztmondják hogy sokminden van benne, de ha kicsit mögélyük nézel, mind mind értelmetlen. most azt ne mond nekem hogy ilyen harcrendszerrel el lehet adni egy akció játékot... ja és arra értettem hogy hiába van ennyi sztárolt katona, összes ugyanannyit ér, hiába van ennyi fegyver összes ugyanennyit ér, hiába van ennyi helyszin... mi változik köztük? ugrálhatsz mégtöbbet? ami 10 perc után unalmas? dejóó, megéri emgvenni nem? nem.

OldHerold 2010.06.15. 10:07:36

ja igen. amugy nem szidni akarom, csak várom hogy valaki egy pozitív dolgot mondjon a játékrol, ami tényleg pozitív, és érdemes miatta játszani. mert a szinkronhang miatt nemfogok boldogan játszani...

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.06.15. 10:53:23

@OldHerold: figy a focis játékok sok embernek tetszenek? Nézz fel egy fifa fórumra, ott akkor szidás megy a fifa 10-er pl... ÉS a fia egy csomó helyen szar értékeléseket kapott. Ez a játék közkedvelt és jó kritikákat is kapott. Neked hiába nem tetszik úgy sem fogsz másokat meggyőzni, hogy sz@r játék. ÉS lehet, hogy neked ez a sok dolog nem jelent pozitívumot de másoknak igen. Neked 60 pozitív dolgoból 59 szerinted nem is az, így nem tetszik a játék. Akkor ne tetszen. De akkor is a többség még mindig a játék mellett áll a kritikusokkal együtt. Szóval még mindig azt mondom, hogy ez egy jó játék, és nem mögé kéne nézni, hanem inkább gondolkodj el neked mért értéktelen sok érték. És ne gyere azzal a dumával, hogy azé jó játék mert mindenki azt mondja. Azért mert jó játék és pont.

OldHerold 2010.06.15. 11:00:01

@badfear: csak az a baj hogy én megindokolom hogy miért nem jo, de más nem indokolja meg hogy miért jo, csak annyit hogy pl 'sokféle fegyver' de hogy ez mirét jo azt nem mondja... gondolom azért mert semmi külömbség köztük...nade mind1, haggyuk abba, úgyis reménytelen.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.06.15. 11:18:27

@OldHerold: figy ha azt mondom valakinek, hogy sok fegyver van benne az neki már egy pozitívum. Szal veled van a probléma. Indokoljam meg miért jó, hogy szép a grafikája? Hét nem tudom. De senki másnak nem jut eszébe ilyen szóval mondom én, hogy nem a játékkal van a probléma hanem veled (és ezt létszives ne vedd sértésnek).

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.06.15. 11:43:51

Mindig is lesz aki szeretni fogja és aki nem.A teszteknek meg nem szabad ám hinni mivel senki nem tudja mi áll mögötte.Amúgy a játékot leginkább azért lehet szidni mert valami iszonyatosan gagyi konzol port.Az értékeléseknél is meglátszik mivel PC-re jóval kevesebbet kapott.Az első részhez képest tényleg változott tény és való de azért igaza van OldHeroldnak abban hogy, Kicsit kevéske az a pár új fegyver meg néhány gyűjtögetni való marhaság.UbiSoft mindig is a bögyömben volt nagyon profik voltak abban hogy valamivel elrontsák a játékot.Új résznek én semmiképp nem merném eladni maximum kiegészítőnek.

OldHerold 2010.06.15. 11:57:01

@badfear: nem,nem, már mondták hogy túl szigorú szemmel nézem a dolgokat, dehát szerintem igy lehet kiszűrni az igazán jókat...

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.15. 15:09:37

@OldHerold: Figy, ha valakinek, mint pl nekem, bejön ez a mászkálós, gyűjtögetős, ugrálós, ölős, szabad stílus, az szimplán csak élvezni fogja a játékot és rengeteg időt képes vele eltölteni:D. Szóval maradjunk annyiban, hogy ez stílusfüggő :).

pantermanus (törölt) 2010.06.17. 14:01:40

@OldHerold: Akk szar a cod összes része milyen története van már a cod4 nek hah atombomba csihipuhi és a harcrendszer 2 gombot nyomogatsz (lövés,célzás) nincs benne semmi újítás ugyanúgy mész ölsz mész ölsz ebből jön hogy monoton akk a fegyverek meg ugyan olyanok mivel ugyn úgy szˇrrá lövöm a scorpionnal meg az AK val is az ellent (ebből látszik ha valaki elfogult[úgy mint te] akor minden lehet pocsék)na hy...

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.17. 14:31:03

@pantermanus: Szerintem ez mind igaz amit mondtál a COD-ról.
De hogy kérjem már azt hogy ne használjatok csúnya szavakat?

OldHerold 2010.06.18. 22:49:09

@pantermanus: a CoD4 FPS, és az AC2 szerintem nem... bár lehet hogy szerinted az... de 2 ilyen játékot iyle nszempontokbol nemlehet összehasonlitani. amugymeg van akár 1 olyan ember a földön aki a single miatt megveszi a cod4-et? nincs. akkor minek hozod fel? AC-be van multi? nincs. ennyi. single playert hogy akarod multival összehasonlitani? jo hogy nem egy körökre osztott stragégiát hasonlitasz egy boxolóshoz. amugyis, a cod-ba van ujjitás. pl perkek, weapon uppolás, 1-2 ötletes challange, jó graik, és a pontosztás ami visszanyul a régi játéktermes játékokhoz... +5 +10... remélem érted. és az tény hogy hiába van annyi annyi fegyver a játékba ha csak AK47 AK74 alap csipa, és deserten kivül semmit nemhasználnak, dehát 'ez olyan mint a papír evés. finomabb mint a hányás de miért ennél papírt?'

pantermanus (törölt) 2010.06.19. 02:12:22

@OldHerold:Kicsit félreértesz én azt mondom hogy ha valamit bizonyos szempontból nézel (lehet az egy banán is) bármi lehet jó bármi lehet rossz de én se montam el mi jó a cod ban te se mondtad el mi jó az ac2 ben pl ott a tekercsek vagy mik megszerzése elég nehéz és hangulatos..
de most komolyan arról vizázunk hogy kinek mi tetszik meg kinek mi az álláspontja? mert ak ennek semmi értelme:D de ez olyan dolog hogy... izé minyá... miért ennél papír helyett hányást?

pantermanus (törölt) 2010.06.19. 02:13:24

@Killah: Óh a fene egye meg megint elszállt az agyam bocsi Killah %)

pantermanus (törölt) 2010.06.19. 02:23:58

@OldHerold: késő van elfelejtettem leírni a mondandómat teljesen kifejteni:P
SZÓVAL:ÉN nem mondtam a COD4 re (meg egyik COD-ra se),hogy rossz
sőt imádom ezt a jatekot meghalok érte de itt azzal volt tudod a baj(mármint NEM a játékkal hanem a hozzáálásal) de szerintem nem értél a kommentem végére és nem láttad ,hogy leírtam ez csak egy példa volt ahoz hogy megmutassamte hogyan gondolkozol.És mi lett a vége? Igen, felháborodtál a véleményemen/ÁLLÁSPONTOMON mert szzürreálisan negatív volt ahogy te is...
TEHÁT összefoglalva kell találni egy középutat és úgy dicsőíteni vagy fikázni egy játékot,hogy nem húzunk tulságosan semejik irányba.HUH mára ide elég ennyi tőlem:D

OldHerold 2010.06.19. 13:57:12

@pantermanus: egyszerüen meglehet oldani. hogyha a kontra nagyobb súlyt nyom mint a pro, akkor bizony rossz a játék. és holmi tekercs meg gyüjtögetős dolog nem balanszolja a többi rossz dolgot. De telljesen mind1 én már egy régebbi kommentembe probáltam lezárni ezt a dolgot. Ja és van 1etlen dolog ami MINDENT eldönt. ez bizony a játékélmény.

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2010.06.19. 14:24:35

@OldHerold: Nem akartam beleszólni eddig, de most ehhez hozzá fűznék valamit. Szerintem nincs ilyen mérleg, egy játék magával ragad... vagy nem. Ez meg emberfüggő.

OldHerold 2010.06.19. 19:58:27

@Killah: persze, magávalragad, de ha egy bemutatót készitesz egy játékrol, akkor felszokták sorakoztatni hogy szerintem az az erössége hogy ... de a készítők jobban figyelhettek volan arra hogy ... - én igy gondoltam, és ez szerintem létezik. egy kis jó erre a felére egy kis rossz arra a felére és ameik fele billen a mérleg az azért csak jelent valamit. és pl az hogy magával ragad az is a 'pro'-hoz tartozik...

OldHerold 2010.06.19. 20:10:00

@Killah: várj, hülye vagyok, rosszul magyarázom, inkább mondom egy rendes példát. Képzeljed el hogy kritika végén járunk és azt mondja a videókészítő:

A devil may cry 3-t tudom ajánlani mindenkinek aki szereti az öldöklést egy kis ugrálással fűszerezve, vagy a manga beütésű játékokat. a grafikája szép és a sok kombó is dob a látványon. Mindegyik fegyver külömböző és lehet is fejleszteni őket itlésünk szerint.

Viszont az endboss kicsit könnyűre sikeredett és a sztorin si dolgozhattak volna picit, jobban örültem volna hogyha Dantével tovább lehetett volna játszani.

De végül csak ajánlani tudom a akciókedvelő, és hc gamereknek, és a sokféle nehézségi fok között mindenki megtalálja a magához illőt.

Szerintem ez tökéletes példa a 'mérleg'-re.

pantermanus (törölt) 2010.06.19. 22:00:36

@OldHerold: még egy pont
én is erre gondoltam csak fordítva magyaráztuk nah mindegy a vita lezárva
süti beállítások módosítása