Akik videókat küldtek be...

Játékbemutató: Counter Strike Source: Play Now

2010.06.15. 12:25

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr732078104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Navajonki 2010.06.15. 13:32:57

Ez a legrosszabb bemutató amit valaha láttam!!!!

7 perces videóból 4 és fél percet az tesz ki, hogy te mindent megmutogatsz a menüben. NEM KELL! A menüt egy 10 mp alatt lerendezhetted volna, max fél perc és jónapot. Ellenben gameplay részekről nem is beszélhetünk. NEM MAGYARÁZTÁL EL SEMMIT! Hogy itt mi a lényeg, hogy milyen fegyverzetek vannak, semmit! Mellesleg megjegyzem a játék bemutatásához egy surf pálya rohadtul hülye döntés. Normális pályát tessék mutatni!
Látszik h angoltudásod a béka fenekét veri, ezzel nem lenne probléma, ha nem akarnád erőltetni az angolt.
Az értékelésedről:
A CS:S "nem túl régi", épp csak 6 éves, ami a játékvilágban soknak számít. A grafikáját összehasonlítani az Aion-al meg pláne hülyeség mert 1. Az Aion 2009-es 2. Teljesen más műfaj.
A Játékélmény értékelésed meg értelmes... és én se vagyok irónikus.. áá nem. "Mész rendesen, mintha te lennél az ember" Bravó. Megmagyaráztad az FPS fogalmát. -.-
100% játékélmény? Nem vagy te egy kicsit elfogult?
Valamint a hangod/hanglejtésed/motyogásod/unalmas dumád végképp halálra ítéli a videót.
Egy dologban igazat adok neked: Változtatnod kell a játékbemutató stratégiáján!

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.06.15. 13:36:29

Mi az hogy a Friends -et nem szabad birizgálni? :D És a Report bug? :D
Nem értem. :)

A videó majdnem 3/4 -t a főmenüben töltötted, meg szerintem nincs értelme a betöltést megmutatni. :)

Játékmenetet nem is mutattál, 1 percet láttunk magából a játékból. :D
Ha mind ezt beleakarod rakni a következő videódba, akkor egy 15perces videót összelehetne hozni. Nem volt rossz, csak kevés.

SuperGT 2010.06.15. 14:10:51

HÉT MIRŐ' BESZÉSZ???!!!
1. NEM CSAK ENNYI SERVER VAN ! FEL IS SOROLOM : 1 ALAP(ROBBANTÁS,TÚSZMENTÉS,EGYMÁS LEÖLÉSE)
2SURF AMI !NEM! ALAP MIVEL KÜLÖN EMBEREK VAGY CSAPATOK KÉSZÍTIK
3ZOMBIE: EZT IS KÜLÖN SZEMÉLYEK KÉSZÍTIK, 2 FAJTÁJA VAN ZOMBIE MOD AMI CSAP TÚLÉLNI A ZOMBIKAT ÉS A ZE AMIKOR MENEKÜLNI KELL
4MINIGAME: BÁRMI CSAK KÜLÖNLEGESEN KELLJEN FEGYÓT SZEREZNI VAGY GYILKOLMNI
5DEATHRUN: ÁT KELL JUTNI A CSAPDÁKKAL TELERAKOTT MAPON
6GUNGAME:ÖLÉSSEL KELL EGYRE JOBB FEGYVEREKET SZEREZNED
7FUN: NA EZT NEM TUDOM !
8 JAIL:HÁT ERRŐL MOST NEM BESZÉLNÉK
EMMELLETT LEHETETT VOLNA MEGVÁGNI MERT A SERVEREN NAGYRÉSZT HALOTT VOLTÁL VAGY OLYAN SERVERRE MENNI AHOL TUDOD HOGY DAETHMATCH MÓD BE VAN KAPCSOLVA
ÉS MI AZ HOGY ELÉG KEVÉS DOLOG VAN BENNE? ANI PONT ELÉG! MÉRT EGY MULTIPLAYER JÁTÉKNÉL MIRE SZÁMÍTOTTÁL? HOGY LESZ CAMPAING MEG MENTÉS ÉS BETÖLTÉS? NA NE SZÓRAKOZZ MÁR!
MEG MÉRT NEM AJÁNLOTT A FRIENDS-ET A V.S.T.-T ÉS A REPORT BUG-OT "BIRIZGÁLNI"?
MEG MI MÁR AZ HOGY "LATENSZIJE"?! SZÖRNYŰ A KIEJTÉSED
MEG MILYEN MAPOK A DEATHMATCH MAPOK? MUTASS MÁR EGYET? JAJ TÉNYLEG OLYAN NINCS! CSAK MOD VAN AMIT AZ ADMIN BEKAPCSOLHAT ÉS SOKKAL HOSSZABB LESZ EGY MENET!
ÉS A BHOP SERVERT MÉRT UTÁLOD? JÓ NEM TETSZIK DE EZT NEKÜNK MINEK KELL TUDNI?
AZ LEGSZÖRNYŰBB RÉSZE A VIDINEK AMIKOR ÉRTÉKELED:
TÖRTÉNET?!?!??!! NA NE SZÓRAKOZZ!
EGYÉBKÉNT MÉRT BRUTÁLIS?
LEHET HOGY KICSIT HOSSZÚ DE ÉN NAGY CS:S FAN VAGYOK ÉS NEM ÍRHATTAM RÓLA CSAK 2 SORT ERRŐL.

ldani (törölt) · http://pcjatekokbemutatas.blog.hu/ 2010.06.15. 14:28:34

Háát... Eléggé fura bemutató volt, a gameplay-ből szinte semmit se mutattál arra hivatkozva hogy meghaltam v. túl sokan vannak! Keres egy normál szervert amelyiken tudsz játszani és azt vágd be a videóba! A játékról nem nagyon tudtunk meg valamit csak azt hogy ne birizgáljunk a főmenüben pár menüpontot! 2/10

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.15. 15:02:44

A videóhoz: "Lessessenbennecsítelni". Én frászt kapok az ilyen szlenges, laza beszédtől. A hangsúllyal is vannak ám gondok sajnos:(. Minden szó első szótagját úgy megnyomod, hogy ilyen madafuck-os stílust kapunk és ez nagyon nem passzol egy bemutatóhoz. A többit a kollégák leírták.
3/10
További sok sikert!

[SPARK] 2010.06.15. 15:22:29

Ha nekem felróttátok neki miért nem hogy nem valve hanem velv (én azt mondtam hogy valv)
Friends-et nem birizgálni???? Bazz oda a barátok kerülnek!
Lan=Helyi hálózat=Local Area Network/ nem a közeledben lévő hanem a gépeddel vagy hálókártyán vagy routeren keresztül kapcsolódó más gépek!
Nem igaz nincs ott az összes server van amit csak configban tudsz behozni!
@SuperGT: @Dick Assman 25: Veletek egyet kell értsek a többiben!

Ezt vagy hagyd abba vagy nagyon gondold át az egészet és írd le az összes mondandódat!

dizib 2010.06.15. 15:52:19

Ez de kegyetlen volt! :D 10/10 Hát basszus 7 percen keresztül arról beszélni, h milyen szar és egyszerű minden és mennyi olyan menüpont van, amit nem szabad birizgálni, mint például a steames "partnerlista" vagy a "hibabejelentés" vagy az automatikus videó konfigurálás, és a végén mégis adsz a játknak egy 97%-ot. Ne haragudj de nem tudtalak komolyan venni. Hát basszus én csak néztem hogy mekkora fa**ságokat bírsz összehordani. Mi az hogy a LAN fül alatt a hozzád közel lévő játékokat mutatja!? Komolyan hány éves vagy? És ha már nem kapunk gameplayt, mert amúgy semmit nem kaptunk, ugyanis egy darab FPS nézetes képkocka nem tárult elénk, akkor legalább már ne tetves surf pályákat mutass, hanem origi pályákat, amik nincsenek agyon modolva. Nem vagyok egy nagy CS fan és ettől sem lettem az. Kérlek ne csinálj bemutatókat olyan játékról amiket szeretek mert elvennéd a kedvem! Mindesetre esetlenség + komolytalanság + szánalmas fogalmazás + semmi kreativitás + 0 poén + "a beállítások leaplizása" = 10/10 Da' worst shit eva'!

tasi13 2010.06.15. 16:29:30

@SuperGT: Már most többet mondtál el erröl a játékröl mint a videó készitője:)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.06.15. 16:35:54

@SuperGT: A caps lockot luxus kikapcsolni? Igy úgy hangzik mintha torkod szakadtából ordítanál.
@ŁuckeY: Igazad van, 1 perc játékmenet kevés.
@GaMeRkIsZi: Szerintem a friends-et azért nem merte piszkálni, mert nem tudta mit jelent :) És igen, az "velv".

BlackCrow 2010.06.15. 18:00:38

Hát öcsém...végig röhögtem!VÉGIG!!! :D
Ez itt az Internet :D
Hát ez egy epic fail videó szinte minden szempontból.
Sürgősen hagy abba.De még csak ne is játszál a CS-vel szerintem.
Előttem szólóknál többet nem tudok mondani.

OldHerold 2010.06.15. 23:36:16

1 percet sem mutattál be a játékbol. még ha annyit mondasz hogy vannak a T-k, a CT-k, meg fegyverek, smg pistols lmg satöbbi, vagy nem csak fun mapokat mutatsz, és nem mutatod be a menüt már jó is lenne... de így...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.06.16. 10:31:02

Most ez komolyan egy bemutató lett volna? :O Áhh, azóta is röhögök rajta. XDXD Na jó, erőt veszek magom... de nem lehet, elég annyi, hogy amit előttem elmondtak. XD

Még annyit, amit más nem említett (bár az angol kiejtéshez tartozik): legalább a blogod nevét megtanulhatnád kiejteni. "pléjnov" XD

43Csabi43 2010.06.16. 19:33:44

Nem sok építő kritikát láttam...

ze-ezredes 2010.06.16. 20:36:18

ehhez nem lehet építőt írni és ezzel a vidivel sok CS:S fant/kockát tettél égővé mert ez a videó nekem fáj...szégyen hogy ha CS:S-zol akkor nem mondod el mik találhatók benne amm annyi a történet a DE: mappoknál hogy a terroristák fel akarnak valamit robbantani a CS: mappokba pedig túszmentés
ZM: éld túl társaiddal a zombik támadását
ZE: menekülj a zombik elől mielőtt míg a többi(nem játék beli)katona atomot küld a területre
GG(gun game):ölj minél több embert hogy jobb fegyvert kapj(általában sőt mindig deathmach mód).
Surf:hát ahogy láttuk azt kéne csinálni.
bhop: ezeken a mappokon tanulhatsz meg bunnyzni
és van egy SPECIÁLIS MÓD ami nagyon nagyon ritka ez a horda mód L4D szerű pár ember sok kevés hp-s zombi
Mini Game vagy mg: hát én szeretem de nagyon nem tudom hogy irjam le egy map és benne sok kisebb játék

ze-ezredes 2010.06.16. 20:48:24

jaj igen és a jail : a csúnya ct bácsik a biztonsági őrök a t-k pedig a rabok itt szoktak lenni a Simon mondja játékok az orosz rulettek és a lázadások

nemmind1? 2010.06.16. 21:48:13

Ööö...Most ugy vagyok veled hogy az egyik szemem sír a másik nevet.
A sírós szemem azt jelenti hogy én CS függő vagyok + steamem van + minden és egyszerűen szégyent hoztál erre a játékra.
Ugye a másik nevet mert végigröhögtem az egész videódat hogy hát... izé... olyan kis gagyi meg szánalmas...
Pontozás:
ööö... 0,00001/10
További sok sikert!! XD

pantermanus (törölt) 2010.06.17. 13:23:02

ERRE mit mondjak? Sajnos ez egy epic fail besorolást kapott nálam azt sem mondtad el a játékról ami alap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...!!!!!!!!!!!!
egyébként szerintem azért nem ment fel szeróra játszani mert 2 másodpercen belül lelőnék mondjuk én is így szoktam lenni néha cs be de könyörgöm ha csak a menü birizgálod akk minek kell videó he? Ennél a játéknál a menüt be sem kéne mutatni annyira elhanyagolható...

ricsihun 2010.06.19. 07:49:24

Ez a játék egy istenkirály,de te nem igazán értesz hozzá,vagyis annyiszor mondod hogy őőőőőőőőőőőőő hogy egy 8 éves is több dolgot tud elmondani erről a játékról....
a másik: a menüt igazán nem kelett volna bemutatni,max ha 1 percet kellett volna vele foglalkozni.
harmadik:minden játékmodot bemutattam volna,vagy legalább mondtam volna róla valamit.mint pl:zombie mod,sima túszmentés,bombalerakós,surf(ami egy baromság,Józsi is megmondta a videójában)deathrun,és egyéb modok.
Szóval nagyon elkuritottad,nem kellene ilyenekkel foglalkoznod mert a lényeget nem mondtad el.
ja és kihagytam vmit:Biztos warezesen van meg.
te és a csudajó játékbemutató haverjaidnak se hiszem hogy egy játék is meglenne neki eredetiben..

szarjatek007 2010.06.19. 10:04:38

Egyetértek mindenkivel(főleg Dick Assman 25 kommentje volt a legkifejtettebb)! Én írnák jókat, csak az a baj, hogy erre nem lehet!
a hideg futkosott a hátamon... Amúgy a betöltést mért kell bemutatni?!
Mind1, legalább volt egy rész ami megnevettetett... :P

Zsolt211 · http://zsolt2106blog.blogspot.com/ 2010.06.22. 17:38:58

Most komolyan.... Bemutatom hogy játszok: Annyibol ált, hogy Spec-be néztél 1 csávot, hogy surfozik (nem vágtad volna meg a videót) aztán a végén láthattuk, hogy 1 ba_ jail szerón ledaráltak

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.06.30. 09:42:13

Az uccsó pálya az a Mesterlövészre utal? :D

Szotyiiiiiii 2010.07.07. 18:08:23

Ez szánalmas!
1.A menüben a Friends-ben a barátaid vannak,a Report Bug-ban a készítőknek tudsz levelet küldeni a bugokról és a Video Stress Testé-ben meg meg tudod nézni hogy mennyit bír ki a videó kártyád.
2.A History-ban nem a játékosok vannak hanem az olyan szerverek amiken már játszottál.
3.És ez a le eplizzük.... -.-"

U.i.:Ne ezeken a szörnyű surf szervereken játsz.Azokon csak a n00bok játszanak!

Szotyiiiiiii 2010.07.09. 12:24:22

Azt kihagytam h a Spectace-ben nézheted a warokat,és nem mindíg üres az összes

eXertee 2010.08.15. 16:29:31

mennyi időt fektettél az egész videóba? 2 percet? monoton-únalmas-nem túl érthetően beszélsz, a játékból jóformán semmit nem látunk. ezmiez??
süti beállítások módosítása