Akik videókat küldtek be...

PC Console-Prince of Persia Two Thrones

2010.06.17. 11:50

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr742082019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.17. 12:31:43

Üdv!

(Ide is kiírom ugyan azt, amit a blogotokon)

Bevallom őszintén, hogy amikor megláttam, hogy ezt a nagyszerű játékot mutatod be, akkor hihetetlenül pesszimista lettem. És sajnos nem csalódtam...

Az intród sztem tökéletes volt kezdésnek, mert nekem kedvet adott a videóhoz. De azutááán...
Az egy dolog hogy francot se értesz az egész Prince of Persia-ból, de hogy még saját magadat is alázzad a videóval, az már egyenesen szánalmas.

Elősször is, mivel Prince trilógia, harmadik részét mutatod be nekünk, ezért illett volna elmondani néhány háttér információt az előző részekről is. Hogy kik vagyunk mi, mi történt eddig velünk, és még sorolhatnám. Ha ezekről halványlila fingod sincs, akkor ott van a Google barátod, ahova, ha bepötyögöd a játék címét, akkor rögtön kihozza a leg alapvető információkat.

Másodszor. Totálisan látszik az angoltudásodon, hogy te még 1) fiatal vagy ehhez, és 2) hogy mikor a videót készítetted, nem használtál semmi fordító programot, hogy jól ejtsd ki legalább a játék címét.

Harmadszor. Én már a falat kapartam, amikor csak úgy hasra ütés szerűen mesélted a játék "történetét". Mert annyi biztos, hogy amit elmondtál, az baromság, nah meg persze amit jól mondtál el az, természetesen NEM ELÉG!

-[Khelina]
-sárga izé
-egyből KO.
-"meg ilyen new sand tankot"
-"ha átváltozunk, ezek nevetségesség teszik a játékot"
-sárga valami

Csak néhány dolog, amit kiszemezgettem a videódból. Komolyan mondom, én most nem tudom eldönteni hogy sírjak vagy nevessek?
Látszik az is hogy te előbb a filmet nézted meg, és azután játszottál a HARMADIK résszel. Ezt úgy kellett volna, hogy az ELSŐ részt viszed végig, és utánna a filmet. Mert ez így egyenlő a 0-val.

Azt ajánlom, olvass utána a Prince trilógiának, vagy esetleg vidd végig az összes részt (mert látom, géped van hozzá, csak eszed nincs), és csak azután próbálj készíteni belőle videót.

Elnézést kérek a kirohanásért, de nem bírom azt, hogy a kedvenc játéksorozatomat egy ilyen bemutatóval illetik. Borzalmas...

Sok sikert a továbbiakban: Borsesz (Good-Games)

Ray96 2010.06.17. 12:48:32

A sárga valaminél úgy felidegesettem mert még annyit sem tudsz (a filmből is kiszedhetted volna ) hogy az az idő homokja tulajdonképpen és a szönyek homokszörnyek lesznek és ezért jön ki belőlük a homok

[SPARK] 2010.06.17. 13:55:01

Úristen! ÁÁÁÁ mostanában sorozatosan jönnek rossznál rosszabb videók?
Szerintem te csak ezt a játékot játszottad a trilógiából és nem is végig ahogy említetted a blogodon! Miért csinálsz akkor Videót belőle ha nem is toltad végig?

Borsesz leírta a többit meg nincs kedvem írni xD

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.06.17. 14:02:28

"Hát szerintem ennyi bőven elég..."
Szerintem is XD.
Látszik, hogy nem vágod a Prince of Persia sztoriját. "Sárga izé"XD

kollak 2010.06.17. 17:51:49

Szerintem jobban fel kellett volna készülnöd mert néha hatalmas baromságokat mondtál.Látszódik hogy nem igazán érted a történetet.
Néha már én éreztem magam kínosan:
"sárga izé"
"sárga valami feljön a katonákból és ránkmegy"
A többit Borsesz elmondta.

fxcpr0 2010.06.17. 20:27:17

a hosszúkardos rész arc volt :D
elkérhetném a szám címét?

factorywow 2010.06.17. 21:13:47

de most komolyan tesó...ez ritka szar volt...ezzel kajak lehúztad a játékot..istenem..ilyen alap dolgokat ne tudni mint hogy "sárga izé"=homok vagy átváltozunk "izévé"=dark pronce(sötét herceg) de egyébként is...egy PICIT felkészülhettél volna a játékból mert ez nagyon ratyi lett

Wolfi24 2010.06.17. 23:11:56

Szerencsére én visszafogtam magam és inkább nem írta semmit. Borsesz leírt mindent a videóról. Amúgy már egy jó ideje gondolkodok azon, hogy csinálok egy Prince of Persia Collection videót ami ezeket tartalmazná (Pop, Pop 2, PoP 3D, PoP: TSOT, PoP:TWW, PoP: T2T, PoP:TFS) Mivel gyerekkorom óta a Tomb Raider mellett ezt a sorozatot szeretem még nagyon. :)

Wolfi24 2010.06.17. 23:13:26

Ja meg a PoP 2008 is ott lenne a listában. :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.17. 23:18:55

@Wolfi24: hát akkor a mostani Sands of Time bemutatóm elbújhat XD
Ha te is csinálsz, akkor most gondolkozom, hogy befejezzem e a második részt XD

Wolfi24 2010.06.17. 23:38:26

Szerintem nyugodtan csinálhatod, mert én az egészet egybe akarom ilyen dokumentumfilmes stílusba. Van egy olyan érzésem, hogy ha nekiállok akkor szerintem eléri majd a hossza az 1 órát is.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.17. 23:46:25

@Wolfi24: te jó ég :O
Nah azt viszont tuti megnézem :D
Prince of Persia mindörökké ;)

pjoco 2010.06.18. 02:35:06

És még a címét is elírta a bambaság!

penge96 2010.06.18. 03:25:21

@ŁuckeY: Te mondod a tiz millió blogoddal?:D

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2010.06.18. 09:42:37

"Sárga fény" - Oké, mondták előttem, de te jó isten! Most úgy tűnik, mintha a T2T lenne az első PoP játék, amit játszol. Ha játszottál volna a WW-vel tudnád, hogy Kaileena (ejtsd: Kájlíná) az Idő Császárnője, és ha meghal a testéből elszabadul az Idő Homokja, akárcsak a WW-ben, mikor a herceg megölte...
Nem tetszett az sem, hogy az elején mondod, hogy jönnek haza valahonnan... Megint csak azt mondom, hogy a WW-nel ha jéátszottál tudnád, hogy az idő szigetről jönnek vissza, miután legyőzték a Dahakát, pontosabban a herceg, Kaileena asszisztálásával. Szóval a sztorit nem tudod, ez oké, de előbb utána kellett volna nézni a neten, legalább annak, hogy mi az a "ságra valami"....

Ettől függetlenül szerintem ne hagyd abba, ha képes vagy egy kicsit megerőltetni magad, és jobban belemerülni egy játékba...

darktom98 2010.06.18. 11:32:41

@Wolfi24: Én már rettenetesen várom a videódat! És ha még az 1 órát is eléri meg pláne jó lesz!

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.06.18. 11:48:29

Hello mindeki.Eddig azt gondoltam h csak én tudok rossz videókat csinálni ...de ezek szerint valaki még nálam is szarabb(már bocs a kifejezésért)Sokat halgattam mostanáig(már ha emlékeztek rám)de ez még engem is arra sarkalt hogy csináljak egy normális PoP videót amit minde RPJ néző megérdemel.Wolfi nagyon várom a videódat és bármit is mutatsz be biztos ütős lesz.
Sok sikert minde videókészítőnek
Üdv:Rockerlevi :P

ĐewoĐ_PConsole 2010.06.18. 12:01:10

MINDENKI:Szerintem is tényleg kicsit felkészületlen voltam sárga izé most márt én is mondom magamnak hogy hogy mondhattam sárga izét :) mikor az nap előtt néztem a filmet hogy idő homokja.És tényleg ez az első POP amivel játszok.Tényleg egy kicsit alaposabban kellet volna informálódnom.Nagyon nem vágom ezt a trilógiát te azért is utána nézek.
@fxcpr0: www.youtube.com/watch?v=6yikNhPh9n8

OldHerold 2010.06.18. 13:50:30

ubisszoft?? wtf? tuttommal 'jubiszoft'-nak kell ejteni, nem ugy ahogy levan irva.. bár ezis olyan mint a 'rezident evil1' vagy mint a 'fear', bár a legjobb még mindig a 'summoljal te low'

Navajonki 2010.06.18. 19:18:25

@OldHerold: Én személy szerint "ubifos"-nak hívnám :)

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2010.06.18. 20:07:20

@Dick Assman 25: Miért? Én teljesen elégedett vagyok a Ubi-val. Oké, hogy volt ez a DRM húzásuk, de annyira nem vészes gyakorlatban... Én megvettem eredetiben az AC2-t és az új PoP-át is, és nem bántam meg, rég nem szórakoztam olyan jót efgy játékkal sem, mint azokkal. Rögtön az első végigjátszás után újrajátszottam mindkettőt, ami nagyon ritka nálam. Szóval Ubisoft forever, sokkal jobbak, mint az EA, akik jönnek állandóan a silány NFS-ekkel (oké, a Shift nem volt rossz, meg a mostani Criterion által készített sem lesz az, mert észbekaptak, hogy normális fejlesztőket kéne választani...), szóval nálam a Ubisoft az etalon.

ATIdoki 2010.06.19. 12:23:34

Öcsém fogalmad sincs az egész prince of persiáról akkor meg minek mutatod be?Néztél volna utána mielőtt bemutatod mert ez egy nagyon jó game te meg itt szarakodsz mit sem tudva!

XP4ever-.:[HUN]:.Ghost 2010.06.19. 16:44:14

Ez hogy csinálhatot videót hisz sötét.

factorywow 2010.06.19. 20:35:09

oké..oké bocs a "káromkodásért" amugy olvasom a kommenteket és sokan azt rójjátok fel neki hogy ez az első pop játék amivel játszik..ezt vitatnám..nekem is ez volt..először a 3.résszel játszottam és ez nem mentség mert teljesen ki lehetett venni az elő és a második rész történéseit..én is megértettem csak egy KICSIT oda kellett figyelni a szövegre...szóval nem ezért lett rossz a videó hanem mert amatőr a készítője(oké most én ítélkezhetek mondhatjátok mert én még nem csináltam vidit de az azért van mert nem tudom hogy kell felvenni,megvágni stb..meg amugyse megfelelő a gépem hozzá)...én mindíg azt mondom az ilyenekre hogy ha csinálsz egy bemutatót előtte szedd össze miről akarsz beszélni esetleg írd le és mindezt a mondanivalót persze szépen sorjában elmondani nem össze vissza..ja és persze ne végigjátszás legyen a videó hanem szépen megvágott jelenetek amik illeszkednek a szöveghez..nekem ezért a két kedvenc bemutatóm(és kövezzetek meg érte de tényleg ők a legjobbak szerintem) : //Wolfi és SenshiInoue// csak így tovább srácok :D

Đäinn 2010.06.20. 23:14:42

Emberek.. Készen vagyok :D Ez a gyerek egy balfsz,és széjjel gyalázta az egész játékot már akkor,amikor erre esett a választása.Felsírtam,amikor kiejtette a nevét :D "Dö tú tőőőőőőnz" :D:D
Hát ez valami fantasztikus! :D Többet nem koptatom az ujjaimat,mert felesleges,a többiek elmondtak már mindent :D

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.06.21. 10:21:50

@GaMeRkIsZi: Néha becsúszik egy-két gyengébb videó, de az nem azt jelenti, hogy az oldalon egyre rosszabb videókat fogsz látni :)

@pjoco: Látod, én meg először a címelírást se vettem észre :P De a bejegyzésben már kijavítottam.

@penge96: @ŁuckeY: Azért arra kíváncsi lennék, hány milliárd blogod van / volt eddig :) Már lassan hónaponta váltogatod őket :P

@DarkPrince07: Szerintem is jó a drága "Ubi" :)

Wizz the boomer 2010.06.22. 13:12:45

Ehhez már nem tudok mit hozzáfűzni, csak kérlek, ha legközelebb csinálsz egy játékvideót ügyelj a megfelelő angol kiejtésre és tudd, hogy mit is jelent. Illetve a történeti szálban egy kicsit jobban mélyedj el :)
És "Ubi" 4eva :D

Walcott 4 ever 2010.06.23. 09:38:32

Szrintem nagyon jó lett persze az angol kiejtésben vannak hibák, de azértjó.
süti beállítások módosítása