Akik videókat küldtek be...

Kocka GamezZ - Vampire the Masquerade Bloodlines

2010.07.04. 17:48

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr182102593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeGaS 2010.07.04. 18:41:49

Megütötte a fülemet ez a mondatod: nem sok semmit értettem belőle!

kecskemann 2010.07.04. 19:10:52

Nem sokat mondtál el se a történetről, se a háttér információkat nem mondtad el, illetve elég sokat káromkodtál. Hát igen, ennek bizony jobban utána kellett volna nézni. És nekem is megütötte a fülemet ez: nincs sok semmit értettem belőle, ezen felül az ez miez is. Am ez most a divat? Mert már hárman is bemutatták a játékot. :P

10/6 Ezen még van mit javítani, de lesz jobb is.

kecskemann 2010.07.04. 19:18:50

Ja és bocs a duplaposstért, de most így utólag beugrott valami. Először is azokat a dobozos meg lopakodós failokat kivághattad volna azért és csak a jó maradt volna benne. Másodszor ez most elemzés, vagy bemutatás? Mert ha elemzés akkor megértem, hogy még nem raktad bele a háttér információkat(pedig igazából ezt az elején szokták, nem tudom miért).

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.04. 19:24:41

Ez a videó is a a kezdő 3asba van benne :) Tulajdonképpen próbáltam zöldfülűen elemezni a dolgokat de azóta már rájöttem,hogy nem így megy :]És úgy van,nem sok semmit értettem meg belőle,hiszen nem volt felirat így nem tudtam elolvasni,hogy mit is mond igazából!De igyekszem mindenen javítani és nem úgy fogom fel ezeket a kommenteket mint kritikát hanem mint építő elemet a következő videóimhoz :)

fxcpr0 2010.07.05. 10:59:56

Azóta a srácnak lettek újabb videói, ha azok felkerülnek, majd meg fogtok lepődni. :)
Ez tényleg kicsit gyengus, de az újabbak ezt teljesen javítják. :D

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.05. 11:58:36

@fxcpr0: Köszönöm a pozitív kritikát :) És a srácot kijavítanám lányra vagy csajra xD Azért köszi :D:D(L)
süti beállítások módosítása