Akik videókat küldtek be...

LordR játékbemutató: Nba live 07 part 2

2010.07.04. 11:12

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr942102616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VeGaS 2010.07.04. 18:28:01

Sok gond nincs a videóval. Viszont rengeteg hanghiba van benne. Néha belelehelsz, néha elcsúszik az asztalodon... És az értékelésnél nem értem minek kell 2 pontot levonnni a vezérlésnél" ,mert alapból neked nem tetszik. Akkor állítsd át. Ennyi. Mi a gond vele?

darktom98 2010.07.08. 17:33:43

@VeGaS: én is egyet értek veled de én még azt hozzátoldanám hogy:
úgy kezdődik, hogy sziasztok és üdvözlök................ szerintem ne habozzunk inkább nézzük is a játékot és megint, sziasztok hát itt is vagyunk....... ne egyből vedd fel a hangot!
szerintem
6/10

SpeeD 2010.08.10. 17:05:10

én annyit mondok hogy az Sz-eidet próbáld normálisan ejteni mert szét***sza a fülemet
süti beállítások módosítása