Akik videókat küldtek be...

GxTeam - World Of Warcraft

2010.07.09. 11:30

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr322116158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.09. 11:57:43

Az intro zene nem tudom,hogy tényleg a játékbemutatókhoz való-e :S A Mai videó játékához pedig elég lett volna egy borító róla! A képek feleslegesek. Ugye beszéltél a felrakásról,tegyük fel,hogy én még nem játszottam vele,alaposan részletesen elmondod,viszont semmi kép róla vagy kisebb felvétel,hogy lássam is,vagy akár a többiek!Nyelvbotlásaid neked is voltak ami előfordul :D "Itt ezt a embernek a fejét" Az ilyet úgy tudod kiküszöbölni,ha leírod a mondani valód, vagy összeszeded a gondolataid!Amúgy első videónak nem rossz! 6/10

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.07.09. 12:43:23

@TaylorzZ: egyet kell értenem. Ha beszélsz valamiről, próbáld meg azt bemutatni. Tény a World of Warcraft nagy játék és nem lehet mindent megmutatni. Nekem egy picit halk volt a videó, de lehet itt az én gépemmel van a baj. Nem volt rossz videó, de valószínű, hogy ettől még lesznek jobb munkáid.

Wizz the boomer 2010.07.09. 15:06:07

Ne haragudj de ez a videó több szempontból is rossz volt.
Eleve a feltelepítés 1-ik formáját mondtad el, mivel nemcsak lelehet tölteni a játékot, hanem boltban is lehet kapni ami már dvd-n van. Bár én eredetin játszottam, nekem muszáj volt megvenni :)
Aztán karakterek : Alliból az egyetlen sámán kaszt a Drénáj (igy kell kiejteni), Druid csak annyit mondtál, hogy különböző lényekké tud átalakulni, ezeket elmondhattad volna pl. medve, macska. Rogue nem ninja, hanem zsivány magyarul. Paladin pedig paplovag.Ami pedig a hordát illeti, ők nem a rosszak, csak az allinak az ellenséges frakciója. Továbbá mondhattál volna valamit a háttértörténetröl, hogy mi is folyik valójában a világban, mivel a történet igen erőss része a játéknak és ez okozta szerintem a hatalmas sikert. És remélem a többi videóban hallhatunk a klánéletröl, a raidokról, instákról stb.
Bocsi hogyha kicsit kritikus vagyok, de 5 éve játszom a WoW-al és és ez az egyik kedvenc játékom.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.09. 16:08:22

Ömm...

- A telepítés szerintem értelmetlenül magyaráztad el. Én legalábbis még csak 1x WoW-oztam életemben, és egy szót sem értettem belőle.
- Hatalmas hangkülönbségek.
- Túl hosszú lett az elején a képmontage. Elég egy képben megmutatni, hogy te most a WoW-ot fogod bemutatni.
- Értelmetlen dolgokat mutatsz be. Pl. hogy meg lehet venni azt a kardot, ami az őrnél van.
- Mint mondtam én, nem sokat WoW-oztam, azért a vidiből nem sokat értettem.
- 80-as karival akarod bemutatni a játékot? Szerintem ha már bemutató, akkor alap dolog, hogy előről kezded egyes szinttől, hogy rendesen be tudd mutatni a dógokat'.
- Nem beszéltél az irányításról, történetről, szinte semmiről. Mnetél előre osz' mondtad, hogy mi történik.
- Bemutató videóban SOSE használj kocka kifejezéseket, csak akkor ha már előtte elmagyaráztad, hogy az mit jelent.
- Magyaráztad, magyaráztad a dolgokat mégsem értettem semmiból semmit. Figyelj oda a arra, hogy értelmesen magyarázz!
- Rengeteg szóbotlás, esetlen szinkron. Mint már rengeteg videósnak írtam idő mint a tenger ne siesd el a szinkront.

De ezektől függetlenül várom a következő rész, hogy lássam betartottad-e a tanácsaim.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.09. 16:09:12

Jah és:

- Felszínesen mutattad be a karaktereket, ha egyszer már bemutatod az legyen alapos.

Dryenful 2010.07.09. 18:53:36

Nos én mint nagy wow kocka 1 dolgot megjegyeznék.A rugó az nem nindzsa hanem tolvaj.
Szerintem nagy fába vágtad ezzel a fejszéd mert a wow az egy nagy játék és igen bonyolult.És halk voltál szerintem.
@Atilye: A történet bemutatásával nem értek egyet mert a wownak olyan hosszú a története hogy azt én se tudom.Csak az tudja aki már a sima warcraft sorozattal is játszott.Viszont tényleg jobban bemutathatná a karaktereket.

Dryenful 2010.07.09. 18:56:13

Amúgy meg szeretném kérdezni hogy hogy érted el ezt a fajta külsőt(hogy a bal felső sarokban a karaktered képe mozog meg ezt a térképet mert én ezt nem tom hogy kell megcsinálni)?

Skatee 2010.07.09. 19:22:08

@Dryenful: cs az 1 adon amitől 3-d lesz fent a karid X-Perl a neve

Skatee 2010.07.09. 19:23:15

@Dryenful: a térkép meg Atlas miat ojan :D

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.07.09. 19:53:15

Kicsit még kiegészítemmagam

- Sok helyen hibádzik az angol. Írd be a szavakat webfordítóba, vagy valamibe...

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.07.10. 01:56:27

Én csak egyet nem értek , de lehet h én vok süsü. Miért van kiírva az introban hogy "Video games live"?Ez egy élőadás felvétele?
Beírtam a google-ba , h game live és az 1.kép az volt ami neked is kint van... na mind1

Hadabas 2010.07.10. 08:51:25

@Atilye: Énmég annyit tennék hozzá, hogy Add-onokat kinyomni játékbemutatáskor!

Wizz the boomer 2010.07.10. 16:40:13

@Hadabas: Szerintem addonnal kell bemutatni a játékot, mivel ez is letölthető tartalomnak számit szerintem :)

GamePlay · http://www.gameplay.blog.hu/ 2010.07.11. 10:16:23

Szia, Ez is csak tört szerver ;) Semmit nem tudsz a játékról csak azt hogy vannak karakterek lőni,ütni stb. Ha valaki tört wowon játszik NE mutassabe köszönöm mert 200% külömbség van az Eredeti és Tört között :)

Dryenful 2010.07.11. 10:24:18

@GamePlay: Ezzel nem értek egyet mert eleve eredetin csak azok játszanak akiknek nagyon sok felesleges pénzük van mert pénzbe kerül.Egyébként is a Blizzlike tört szerverek azok majdnem olyanok mint az eredetik csak néha vannak benne hibák de azokat azonnal orvosolják.

GamePlay · http://www.gameplay.blog.hu/ 2010.07.11. 10:32:32

akiknek sok pénzze van miért cigire költi, és NEM úgyan olyan ! mennyibe is kerül egy doboz cigi 500-800 ft? heti 2-3 doboz? szomáld már ki.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.11. 10:42:09

@GamePlay: Miért ne mutathatná be tört szerveren?Ha olyan sok felesleges pénzed,és időd van akkor vedd fel te eredeti szerveren és mutasd be nekünk.Kíváncsian várom az eredményt.És senkinek sincs sok pénze a mai világban.És miért cigire költenek egyesek?Mert ez a káros szenvedélyük.De én úgy gondolom még mindig jobban megéri cigire költeni és a tüdőmet károsítani,mint hogy egy szerverre befizessek.Miért is?Mert csak egy játék.Abból a pénzből amit egy fizetős szerverre költenék,lehet ruhát,édességet vagy akár 30 másik pc játékot venni!Ha valaki véresen komolyan vesz egy játékot akkor rég elvan veszve.Ez is mint a többi játék azért lett kitalálva,hogy szórakoztassa a célközönséget.Kérdezem én,mi a különbség a szerverek között?A patch,az elrendezés,a szabályok,a felhasználók.A játék élmény ugyan az marad,ha jó szervert fogtál ki.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.11. 14:57:27

Na igen, hárman leölünk egy hírhedt sárkányt könnyűszerrel...A tört szerver olyan mint az elektromos dob vagy a guminő: hasonlít az eredetire de sosem lesz ugyanolyan. Én pont fordítva vagyok vele: van életem, wowoztam eredetin, nem iszok és nem cigizek vagy drogozok. Még a fő nyelvemet is gyakoroltam játék közben( francia). Bírom amikor azzal piszkálják az erdeti wowosokat, hogy mekkora barmok mert fizetnek egy játékért. Kérdem én, mi kerül szerintük semmibe manapság? Ha ők fejlesztenék pl a wowot, jó hogy hasznot szeretnének húzni belőle pénzügyileg.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.11. 15:15:50

Na közben végignéztem a videót.
Ne haragudj, de ez 10/4-5 nem tudom pontosan, mert igazából semmit nem tudsz a világról, a sztoriról, addonok rém idegesítőek, karakterkasztok és fajok bemutatásának hiánya. És a legnagyobb baj számomra: eléggé meredek azzal kezdeni a videót, hogy szerinted melyik szerverre menjünk. Ezt én pl nem értettem először, mert én csak szerverfajtát és nemzetiséget választottam az eredetin. Ennyi erővel a játékot tartalmazó torrent oldalt is be lehetne mutatni.
@Dryenful: Ismerős a duma, Gamestaron is folyton ez a háború dúl. Akik nem eredetin játszanak, folyton szekálják az eredetizőket:D.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.11. 21:43:54

@TomVadeR: Ellent kell mondanom.Engem nem érdekel ki min játszik,és most se mi kezdtük el szekálni. "Szia, Ez is csak tört szerver ;) Semmit nem tudsz a játékról csak azt hogy vannak karakterek lőni,ütni stb. Ha valaki tört wowon játszik NE mutassabe köszönöm mert 200% külömbség van az Eredeti és Tört között :) " Szíve joga bemutatni a videót azon a szerveren amit ő akar.Ne támadásnak vegyétek de ez így van.Ha pedig szerinted meg ennyi különbség van,könyörgöm,miért nézted végig?

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.12. 08:27:33

@TaylorzZ: Azért néztem végig, mert mint videóbemutató, nem lenne rossz ha részletesebben kitér mindenre. Tudtommal szabad kritikát írni. Azt is írtam, hogy SZÁMOMRA zavaró ha tört szerverről készítenek bemutatót. Rossz emlékek fűznek a törtszerverhez, ez van. A másik pedig, hogy ez mindig vita téma lesz. Ha eredetin wowozol, az a abaj, ha törtön, akkor az a baj. Ez a mondat pedig: "De én úgy gondolom még mindig jobban megéri cigire költeni és a tüdőmet károsítani,mint hogy egy szerverre befizessek." Hát ez no comment. A játék nem rövidíti az ember életét. Illetve még annyi, hogy tévedésben vannak, akik azt hiszik, hogy azért játszunk eredetin, mert baromi sok felesleges pénzünk van. Na részemről a vita lezárva, mert sose lesz ennek vége:D.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.12. 08:54:47

Azt,hogy minek nézted végig nem neked írtam xD

dizib 2010.07.14. 12:59:40

Én is inkább cigire, mint gamere ^^ Amúgy meg félelmetes, hogy mennyire be bír gerjedni a srác egy kardtól. Ez már tényleg egészségtelen!

twarex 2010.07.22. 09:51:40

Engem ami nagyon zavart az az angol, és a megfogalmazás. Ugyebár az utóbbit már írták hogy úgy tudodd megelőzni hogy leírod vagy összegyjtöd a gondolataid. Próbáld a játék lényegét bemutatni (Pl: Talent, proffok... Stb.) és ne azt h hogy néz ki stormwind. A classokat jobban mutasd be mert nem sok mindent beszélsz róluk. Próbáld úgy bemutatni hogy az is értse aki még nem játszot vele. Mert tegyük fel még csak hallottam a wowrol nem játszottam vele és akkor azt mondod a druid különböző dolgokká tud alakulni... Semmi kép vagy videó róla. Legalább annyit megtehettél volna hogy felsorolod mivé. És ha már nagyon helyet akarsz bemutatni akkor ne sw-el tedd hanem outlandel és/vagy northrendel. Egyéb apróságok (Nem olyan nagy gondok): A rugó az nem zsivány? Javítsatok ki ha rosszul tudom. És azt mondtad utána "el kell hajóznunk northrendre" ezzel kapcsolatban csak annyi h megtehetted volna h kicsit érdeklődsz és meg tudod hogy a horda zeppelinnel (Léghajóval) megy ^^
Lehet kicsit tul lihegem de szerintem ha már csak ennyit kijavítanál sokkal jobb lenne a videó.

twarex 2010.07.22. 10:04:27

1ébként eddig csak bele-bele olvasgattam a kommentekbe most olvastam őket végig látom sokat írtam amit más is ezért sry. :D
süti beállítások módosítása