Akik videókat küldtek be...

Left 4 Dead játékbemutató (2)

2010.07.12. 10:04

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr172130883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukacmatyi 2010.07.12. 12:19:04

Érdekes egy videó lett.. Első amit kiemelnék az az angol kiejtés. A blood-ot még mindig "blád"-nak kell ejteni, és szerintem a blood harvest nem azt jelenti hogy gyilkos aratás. A másik kedvencem az arcivment :D. Még a webforditás is megmondja hogyan kell kiejteni a szavakat.Rengeteg szót és mondatot elkeztél, majd a felénél újrakezdted mert nem tudtad kiejteni, vagy pedig a betűk összeolvadtak és érdekesen jöttek ki. Nem volt ez rossz, és lehet voltak még benne hibák. Ez nekem sajnos csak egy 6/10-et ér :/

Kawa. 2010.07.12. 14:31:10

Ö azt monod witchet 1 lövésböl megölöd shotival. Következő mondatban: ha közel megyünk hozzá 2 fejlövésböl kinyírjuk ..:D
Nem rossz a videó hanyagold az angol kiejtéseket:P de nem rossz

Tazy™ 2010.07.12. 16:53:01

Bocsi srácok, de én a második videót nem tudtam végignézni.
Nem tudom, hogy csak nekem laggol a videó, vagy eleve így lett feltöltve, de az mindenképpen zavaró. (Ha csak nekem, akkor elnézést:)) A másik pedig, hogy az ilyen dolgok, mint "a zuzi", "lődözni" és társai nagyon idegesítő nyelvhelyességi hibák tudnak lenni. Attól függetlenül, ha ezeken javítotok szerintem korrekt videók születhetnek:)
U.I: Ugye ti is egyszerre vettétek a szöveget a videóval?:) Ha esetleg nem, akkor még jobban gondoljátok át, hogy mit akartok mondani, mielőtt felveszitek:)

SpeeD 2010.07.12. 21:10:37

nekem is laggol és nagyon zavaró legközelebb cvedd jissbbre a graf,.ot

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.12. 21:52:18

Az angol kiejtést , az érdekes beszédet és a laggot leszámítva rendben van. 6/10

DaNnY 2010.07.12. 22:10:04

Köszönöm az építő jellegű kritikákat!Megpróbálok(unk) javítani ezeken sőt a többség annyira nem is nehéz kivéve a lagg amit rohadtúl nem vágok miért van 3.rész amiatt nincsen még mert nagyon nem értem mitől van FPS ráta jól bevan álíltva graf levitele se segít de felvétel közben nem is laggol de amikor megnézem a felvett jeleneteket már gázos (Growler Gun Cam-et használok(unk))

BlackCrow 2010.07.12. 22:57:48

Nem volt rossz videó.A szöveged tetszett.
DE!
Nem értem,hogy aki nem tud normálisan beszélni,mi a rákért kezd el egy kommentáláson alapuló videót csinálni?És szándékosan nem az angol kiejtésre utalok,hanem a MAGYARRA!Ez a raccsolás meg minden idegesítő volt.Tudom,hogy nem Te tehetsz róla,és nem is konkrétan a személyed ellen szól,hanem úgy effektíve mindenkire.ja,meg elhiszem,hogy nagyon komolyan toltátok a CoD2-t,de a távcsöves puskára szerintem inkábba a rendes nevét használd,ne azt,hogy csipa,mert lehet,hogy sokan nem értik.
Ismétlem,a videó tetszett!
6/10

DaNnY 2010.07.12. 23:29:12

BlackCrow:A CoD2-s dologra annyit h én életemben max 30-40 órát CoD2-ztem arról h Jannynak mi volt a szövege az már nem az én hatásköröm ...
Amúgy a 3.videó vszeg holnap fent lesz youtubon

Kawa. 2010.07.13. 08:13:55

@DaNnY: Hát ha együtt csináltátok a videót akkor a te hatás köröd is:P

Tazy™ 2010.07.13. 09:39:42

@Kawa.: Ezzel így van!:) Attól, hogy nem te mondod, a társad hülyeségeire is kell figyelned, és ha téged zavar, rászólnod. Hisz a végén egy videó születik belőle...:)

Tazy™ 2010.07.13. 09:41:03

Bocs Ez* ígyvan...:))) (Még reggel van a francba is:D)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.07.14. 11:39:33

A szöveg nagyon ott van, végig élvezhetően beszéltél :) Hát igen, a videó szaggatása és a háttérhangok eléggé lehúzza, de szerintem 7/10-et így is megérdemel, főleg hogy az első videód

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.07.14. 12:05:33

@Nuclearvision: * háttérhangok hiánya :D

Ja és az angol kiejtés az, amire még gyúrnod kell, de ezektől eltekintve továbbra is tetszik

SunVice (törölt) 2010.07.15. 17:54:12

rossz angol kiejtés, és nem mondod el konkrétan a dolgokat(pl a witchnél). A parasztos poénjaidból pedig nem kérünk és a kulturtalan beszédből sem! 3/10

DaNnY 2010.07.15. 20:59:19

@SunVice: Nem mondom el konkrétan a dolgokat a witchnél?Hát te se nézted végig a videókat az tuti mert akkor tudnád h másikban lesz szó a Special Infectedekről.Kulturálatlan beszéd?Volt 2 videó alatt 4 max 5 káromkodás.....,parasztos poén?A korházas zombinál volt 1 poénom és szerintem az se volt parasztos.....
Angol kiejtésről annyit h 1.videónál izgultam eléggé 2.nál meg örültünk h feltudtuk venni de ígérjük a 3. 4. és az 5. (esetleg 6.?) videó ezeken javít ,jah igen a laggot már megoldottuk illetve a 3.rész kész csak még nincs alatta hang mert a mikrofon az meghót így az csak holnap lesz illetve az összes többi rész is kész lesz holnap vszeg.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee · http://jatekertelkelesek.blog.hu/ 2010.07.16. 18:54:25

Én úgy tudom ,hogy a Sierra után a Valve kiadója az EA lett. Ugye?

D4nNy 2010.07.17. 15:12:03

@Tekike: Nah ez így nem teljesen pont(legolábbis ahogy én tom aszerint) mivel az EA csak a terjesztő ,de a L4D2-nél már ELVILEG az EA van megnevezve hivatalos kiadónak meg a L4D GOTY-nál is(Ez van nekem meg a videóban is) amit az EA adott ki ha úgy nézzük viszont a sima L4D-t a Valve adta ki!

P3T1 2010.07.28. 12:37:17

D4nNy ne beszélj butaságokat:
A Left 4 Dead 1-2-öt az EA adta ki(kiadó)
A Poral-t és a TF2-öt pedig még a Valve Sotfware
A hl1+kieg+cs1.6+cz és a HL2-öt meg még talán a cs:s-t is viszont a Sierra Entertaiment adta ki viszont az 2007 be csödbe ment
Érdekes hogy a Portal2-öt viszont a Ubisoft fogja kiadni(legalábbis egy bizonyo pc-s ujság szerint...)
süti beállítások módosítása