Akik videókat küldtek be...

Rossz vagy jó játékok: Call Of Duty American Rush 3 (2)

2010.07.15. 17:02

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr102138996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kecskemann 2010.07.15. 19:21:58

Bocsi, de ezt a videót nem tudtam egyszerűen komolyan venni. Nem tudom miért, talán azért, mert az elején mondtad, hogy "aki tud olvasni az olvassa el", vagy azért mikor azt mondtad, hogy "kipottyan a pici gránátja". Mindenesetre jót nevettem. Már bocsi. Még annyit fűznék hozzá a videóidhoz, hogy szerintem túl sok volt már benne a gameplay, nem sokat beszéltél magáról a játékról, csak mentél előre és mondtad, hogy mi történik.

10/6

kecskemann 2010.07.15. 19:23:27

Ja és bocsi, még annyit hozzátennék, hogy halk voltál.

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.07.15. 19:40:25

léci ne folytasd...nemkell ilyen több köszi

fxcpr0 2010.07.15. 20:37:32

Ezt inkább hanyagoljuk..még fiatal vagy, erősen lehet is érzékelni sajnos.

kukacmatyi 2010.07.15. 20:53:55

Sajnos egyet kell értsek kecskemannal... Elősször is a hangod fogott meg. Komolyan, 9 évesnél idősebb nem lehetsz, tán még nagyot is mondtam. Én ezért nem tudtam komolyan venni. Te most tanultál meg beszélni? Ezt nem kötözködésből mondom, te rengeteg szót furáán mondasz ki. Tojnyot(??)mejt(??)vissza mehetsz bedigittért(??) és ilyenek 10 másodpercenként voltak. Aranyos, de ez még nagyon nem neked való ;)
(megjegyezném, szerintem az nem bug ha 2 méterről megsebez a gránát)

kukacmatyi 2010.07.15. 20:57:54

Szép levegő vaan.. arii :D Az előzőek észrevételek, nem fikáztam a bemutatót, bár az hogy milyen elmesélte a kecske :D

kukacmatyi 2010.07.15. 21:05:10

Ja, és érdekes hogy van hogy nem is egy betűt kihagysz a szavakból, pl "ennyit annak" vagy pedig elkezdesz egy mondatot, felénél abbahagyot, majd folytatod majdnem az ellenkezőjével vagy egy másik mondattal, vagy blablabla..sorolhatnám. :)

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.15. 22:09:55

Értékeljük, hogy érdekel ez a téma, de inkább szedd ezeket le netről, mert te is bekerülsz Lommy11 alanyai közé és az bizony sok mindenkinek jó lesz, de neked biztos nem:(. A másik: a te korodban én kint játszottam folyton, bicóztam stb, olyan, hogy számítógép, nekem nem volt:). Ilyen szempontból nem értem a szüleidet se. Pláne, hogy egy ilyen kategóriájú játékkal engednek játszani:S.

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2010.07.15. 22:31:59

@TomVadeR: Egyet értek veled, ilyen idős gyerekne nem nagyon való a videózás. Ilyen idősen én is játszottam számítógépes játékokkal, pl.: starcraft, stronghold, de a videózásra még csak nem is gondoltam. Ilyen idősen több szempontból sem szabad videót kezdeni: kicsi szókincs, vékony hang, gyenge beszédkészség, és még sorolhatnám. Szerintem ha valaki videózni szeretne az legalább, akkor tegye meg ha elmúlt 15 éves. Az meg a másik, hogy szerintem a sok sértő komment erős lelki sebeket okozhat. Amm TomVader nekem se volt ám gép. Nekem Nintendo 64 volt. :D

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.15. 22:54:05

@badfear: Ó, azok a régi szép idők:D. Hatalmas szürke kazettás Nintendo-m a Super Mario 3 játékkal:))).

ARSENAL4EVER 2010.07.15. 22:56:54

Most én leírhatnám neked a hibáid, de a legfontosabb:várj még pár évet(legalább 4-et) és akkor talán, ahogy ár előttem is leírták sokkal jobb lesz a szókincsed, és hogy még jobb legyen ne a gép előtt ülj, inkább olvas, vagy ilyen melegben a kint, szabad levegőn legyél, és élvezd az életet, aztán majd elkezdhetsz kockulni, és annyi videót gyártani, mint Reactor.Lehet a minőség is hasonló lesz.Sok sikert pár év múlva.

Hogi:) 2010.07.15. 23:59:26

nem akarlak megsérteni de ezt nem tudtam végig nézni mert elaludtam rajta... várhatsz még a videózással, ahogy a többiek is elmondták hogy kicsi a szókincsed a hangod meg vékony.... szerintem majd ha 12 leszel akkor talán jó videót csinálhatsz, de ez.. Ez egy gameplay és ezen ki indulva hogy bemutatónak kéne lennie 2/10-ből.

kecskemann 2010.07.16. 11:31:38

@TomVadeR:

OFF
Az első hozzászólásodhoz hozzáfűzném, ha szerinted az megdöbbentő, hogy ennyi idős gyereknek engedik, hogy egy ilyen játékkal játsszon, megsúgom, az én 6 éves féltestvérem a PoP:WW-t tolja gépen:). És igen, az anyja engedi neki, az apámnak meg egy szürke űr tölti be a számítógépes játékok helyét az agyában, szóval őt nem is izgatja, ha érted mire gondolok. Ez van, én annyi idős koromban a saját kezűleg celluxal szépen összeragasztgatott Super Nintendomon toltam a Super Mario Bros 3-at. Áh de játszanék most is azzal, ha nem ment volna tönkre és anyám nem dobja ki utána az összes kazit hozzá. Ez van, fejlődik a világ(vagy inkább leépül?).

SpeeD 2010.07.17. 21:57:13

@fxcpr0: jah de egy videót össze hozni ennyi évesen ha tippelnem kéne 11-12 éves vagy de azon kívül gr. ezt nézzétek meg ha akartok egy jót nevetni kuruc.info/galeriaN/egyeb/wgtasalgot.jpg

DMXERIK 2010.07.18. 22:05:59

Hahó!!!Kit érdekel a kora.Legalább tud videózni is.Én 17 évesen tanultam meg és ő.Am nem látom hogy lenne pl:rossz értékelés a videójához úgyhogy hagyjátok békén!!!!!!

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.18. 22:24:33

@DMXERIK: Nem szidjuk őt te okos gyermek. Csak arra szeretnénk rávilágítani, hogy nem való még neki a videózás. Azért nem volt egy rossz szavunk se a videójára, mert nem szeretnénk megsérteni vagy földbe döngölni, ugyanis több sebből is vérzik a videó. De még egyszer mondom, hogy senki nem szidta őt.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.18. 22:25:37

Az pedig, hogy tud videót készíteni, sajnos nem elég. Az egész dolog lényege a szórakoztatás.

DMXERIK 2010.07.22. 17:33:32

@TomVadeR: De nem késő elkezdenie!Ő mindent megtesz és szerintem ő nem csúfolná senki videóját se.
@kukacmatyi: Én megnéztem többször a videóját és nem is mondta úgy.

kecskemann 2010.07.22. 18:36:45

@DMXERIK:

Látom nagyon okos fiúcska vagy. Lennél szíves idézni nekem ebből a "csúfolódásból"? Csak egy mondatot. Persze, nyugodtan kezdje el, értse meg a programokat, csináljon videókat, de ne tegye közzé. Ha már elég érett, csináljon egy tökéletes videót és tegye fel. Akkor az már élvezhető lesz. Ez a videó itt több sebből is vérzik.

DMXERIK 2010.07.22. 20:12:06

@kecskemann: Akkor sem késő és kész!
süti beállítások módosítása