Akik videókat küldtek be...

Kocka GamezZ - Hercules Action Game

2010.07.23. 10:24



Értékelés:

Érződött a videóban mutatott gameplayben, hogy tényleg értesz ehhez a játékoz, és röviden, tömören végig is vitted a játékot. De lenne néhány dolog, amit megjegyeznék így háromszori megtekintés után. Először is az intró. Nem rossz, de akadozott, de mivel épp most írta Othi nekem, hogy lesz új, és a konvertálás miatt lett ilyen, gondoltam, megemlítem a nézőknek! ;D
A videón informatív vonalat véltem érezni. Hiányzik a humor belőle. Sajnos. Szerintem simán vihettél volna egy kis humort bele. A hangminőség nem rossz, de néhol torzított, figyelj a mikrofon és a szád közti távolságra néha! A pályák nevét eleinte lefordítottad, de később nem. Például az utolsó, tizedik pályának a címe: "Az örök szenvedés útja". (Vagy folyosója, de ez nem egy épület, de ez most lényegtelen.) Amit még megemlítenék, hogy valahogy a hanglejtés furcsa volt. Vagy erősen megvágtad a kommentárt, vagy tényleg így beszélsz?
A videó végén hiányoltam egy elköszönést. Még annyit mondanék, hogy készült egy PS1-es verzió is, több nehézségi szinttel (minél nehezebb, annál több pálya; illetve egy Sega Genesis kalózváltozat is készült), és az megvolt nekem. Emlékek! ^_^
Összefoglalva: ha direkt az informativitásra mentél, akkor ez jó kis videó. Ha humort is vittél volna bele, akkor se rossz. Csak így tovább, Mademoiselle!
Visor

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr662136345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.07.23. 10:32:28

Tényleg inkább az információkra mentem rá ennél a játéknál :) Azóta már van másik videóm is :D Minden esetre köszönöm az értékelést :)

ateszka1 2010.07.23. 11:11:40

Jo video volt csak igy tovabb!
Egy kicsi humor nem artott volna de elvezetes volt.
Meg annak idejen nekem is kedvenc jatekom volt :)

Rockerlevi® · http://www.rltp.blog.hu 2010.07.23. 11:31:20

szó szerint élveztem minden percét a bemutatónak köszi

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.07.23. 15:25:17

Nem volt rossz, de n több humort is el tudnék viselni:D. Esetleg ne úgy mondd el, mint egy információs tudakozó, hanem élettel teli legyen a bemutató:). Így tovább, ez nekem 7/10

VeGaS 2010.07.23. 16:14:38

húhú mennyit toltam ezt 6-7 évesen... én akkor a 8. pályán akadtam el...teljesen jó videó volt, nekem nagyon tetszett:)

Rapi74 (törölt) 2010.07.23. 17:54:25

Nekem is nagyon tetszett a videó, jó lett nagyon grat.
Még egy kérdés: mi a szám címe az introban?

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.07.23. 22:27:29

@Rapi74: Apocalyptica - In the hall of the mountain king. De biztos, hogy In the hall of the mountain king szám.

43Csabi43 2010.07.24. 18:49:40

A vidi jó lett.:) Nekem a legelső introd jobban bejött,mint a mostani.

Racon 2010.07.24. 21:37:38

Az a játék gyerekkorom kedvence volt, anno mennyit nyomtam PS1-en emlékszem mikor rossz volt a memory kártyám. mindig gyűjtöttem a vázákat, hogy másnap folytatni tudjam a játékot

xeon007 2010.08.08. 10:51:59

hello nem tudja valaki hol lehet ezt a játékot letölteni ???
süti beállítások módosítása