Akik videókat küldtek be...

Rossz vagy jó játékok: Call Of Duty American Rush 3 3.rész

2010.07.25. 18:13

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr262159456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Racon 2010.07.25. 18:38:07

Ahogy néztem a blogodat említetted, hogy bemutatod a Postal 2. Hát nem vagy hozzá túl kicsi, hogy bemutasd?A kkor is nem neked való az a játék. Mit meg nem engednek manapság a szülők. Én kb 8 évesen kezdtem játszani
PS 1-es játékokkal, de nem ilyenekkel, igaz akkor hol voltok ezek a játékok. A Crash Bandicoot, Spyro...stb azok voltak a jó gyerek játékok. Azt kell kipróbálnod. Nem azért mondom, hogy nem játszottam lövöldözős játákokkal, igen is játszottam azok anno királyak voltak. Medal of Honor 1,2 ami mai napig a legjobb MoH játék szerintem, Syphon Filter 1,2,3 azok voltak a jó játékok hetekig játszottam vele és még hozzá végig sem vittem, nem a mostaniak amit 5 óra alatt végig viszed, alig van benne kihívás.

Lac@ 2010.07.25. 20:40:11

A régi szép idők.

Igjoe 2010.07.26. 13:30:23

:/ Ez most komoly?

Burrog 2010.07.26. 17:27:52

Én is kb 8 évesen ps 1-es játékokat nyomtam és Pontosan ugyan ezeket mint Racon. Szóval csatlakozok racon véleményéhez! :) Az a szomorú hogy sok fiatal gyerek nem is a tartalmat nézik ! Mert mostmár az a menő hogy minél jobb géped van meg hogy milyen keményen néz ki az adott játék amikor egy játéknak eggyáltalán nem ez a lényege!

UI: Szerintem majd ha idősebb leszel akkor csinálj videókat. De ha te ezt szereted csinálni akkor csináld. És sok sikert a fejlődéshez! :)

VeGaS 2010.07.26. 21:05:31

mi a videó végén az a kb 1 percnyi sötétség???jó utána irtál valamit, de akkor is... na meg az értékeles: irányitás 9-10. az nem inkább 9.5??? aztán a vége felé mondtad, h milyen kicsi ez a tengeralattjáró. hát szetem a tengeralattjáró amikor feljön a a víz felszínére, akkor is a nagy része a víz alatt marad (javítsatok ki, ha tévedek).ja és nincs elköszönés, hanem azt mondod a végén, h bumm-bumm-bumm!!! amúgy nemtom csak nekem szűrt e szemet (akarom mondani fület) hogy a videó elején leönözted a videó megtekintőjét. szetem nyugodtan tegezhettél volna mindenkit. most hirtelen ennyi.

Boyka 2010.07.26. 23:46:43

No tehát:
Az oké hogy kisfiú vagy kb. ovoda szinten. Néhol megkockáztattam egy-két "vicceden" hogy nono-s vagy
DEH nem fejezted be a mondataid, magadba beszéltél, oltári halk voltál azt se tod merre mész, ez minden csak nem videó.
Figyelj ne is csinálj videót hidd el jobban járunk mi is meg te is, majd ha már értelmes mondatokat tudsz alkotni akkor talán és nem lesz ilyen frusztráló a hangod.

Ezeken kívűl borzasztó volt a videó! :)

Rontja az oldal színvonalát kb. ennyi.
süti beállítások módosítása