Akik videókat küldtek be...

Crysis 1. rész by Brooklinboy

2010.08.01. 10:36

Értékelés:
Remélem, nem lesz a második rész elején is ott az intró, mert több, mint egy perc elment így a videódból. Hosszabb videóknál (azaz több részesnél) megérthető, hogy van intró, de akkor csak EGY alkalommal legyen. A Crysis-t 2007 novemberében adták ki, NEM 2008-2009-ben. 2009-ben az EA Classics sorozat tagjaként adták ki újra. Figyelj oda az ilyenre! A gamefaqs.com oldalon utánanézhetsz a pontos kiadási dátumoknak! A kommentedben a videó alatt láttam, hogy javítottad magad, de megjegyzem azért! :)
Az intró megmutatása jó ötlet, de van körülötte egy letterbox. Kis felbontásban vetted fel? Ha Sony Vegast használsz, akkor ezt ki tudnád küszöbölni egy kis odafigyeléssel. Mivel nem tudom, milyen videóalkamazást alkalmazol alkotásodra (ahh, az alliterálás...), gondoltam megemlítem.
A videó hangminősége jó, viszont a mikrofonod egy alacsony frekvencián érezhetően zúg. Plusz, kicsit halkan beszélsz. Erősíts a hangerőn, mert maximum hangerőn kellett a videód meglesnem. A kommentárod, ha jól sejtem, improvizált. Valahol el kell kezdeni, ez igaz. Kicsit még nem függ össze a kommentárod. A szavak közben néha meg-megállsz, ezt szerintem gyakorold még! A jelenetek hangereje kicsit halk a te hangodhoz - melyről már beszéltem - képest. A Sasa-féle bejelentést szerintem az intró előtt megtehetted volna, ez nem lényegtelen szerintem! :)
A görgőhöz hozzátennék valamit. Ez az alapbeállítás. Mondhattad volna, hogy átállíthatóak a gombok. Igaz, én nem játszottam a játékkal (köszönhetően az ótvar konfignak, de főleg a videókártyának), de biztos, hogy át lehet konfigurálni.
Na, ahogy nézem, a videó vége előtt elköszönsz kicsit több, mint egy perccel. Na már most, az utolsó jelenetnek a hangereje sokkal hangosabb, mint a beszéded, az intro, és ami még volt a videóban. Figyelj a hangerő balanszára! Váratlanul ért véget a videó. Látom, hogy első rész, meg is értem. De. Amit a Hercules-es videónál is megemlítettem, itt is megteszem... informatívnak szántad ezt a videót? Bemutatónak? Végigjátszásnak? Mert eme videó alapján kicsit informatív végigjátszásnak éreztem. Hiányoltam a humort. Harmadik videód, ez igaz, és ilyenkor még van bizonytalanság, de a lényeg: add magad a következő videóidban, és jobban készülj fel a szöveggel, egy kis humort is tégy bele, és biztosan lesz, aki értékelni fogja! Harmadik videónak ez elég szerintem.
Visor

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr242162064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ateszka1 2010.08.01. 12:33:06

Ugyanazt mondanam neked mint Visor :)

es Visor,pinnacle videospint hasznal,nem vegast :P

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.08.01. 12:34:44

@ateszka1: Köszi! Nem tudhattam, legalább most okosabb lettem. :)
Na, azt nem használtam még, de biztos, hogy ott is lehet a videót méretezni.

fxcpr0 2010.08.01. 12:56:19

A 3perces bevezető az elején nekem elég is volt, főleg mikor a hangod meghallottam. :)

Avanger2011 2010.08.01. 13:03:03

Az elkészült játékbemutatókat hova kell küldeni?

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.08.01. 13:07:41

@Avanger2011: Röppents egy mailt a rosszpcjuniorok@gmail.com címre. Valamikor majd sorra kerülsz. :)

Racon 2010.08.01. 13:32:52

Hét nappal késöbb megérkezünk meg ide az islandra (ájlend) :D Én ebből azt vettem ki, hogy az adot hely nevét mondod PL:Hét nappal késöbb megérkezünk meg Budapestre. Én ebből azt vettem ki. Vagy nem tudtad mi az Island magyarul, vagy nem nemtudom.

Avanger2011 2010.08.01. 14:54:47

@Visor (SpaceNinja88): Köszönöm a gyors választ.

Rendben, akkor jó helyre ment.

P3T1 2010.08.01. 19:04:54

krájszász? sztem a hangodal kéne még csinálni vmit meg a szünetekkel... amugy az intro nem nagyon tetszet max a cod7 es része.... meg a képeket se vágtam az elején? Napoleon tw,sims,aoe3 mik ezek? o.O

Avanger2011 2010.08.01. 21:58:58

A szövegeden próbálj meg javítani ezt leszámítva nincs nagyobb gond vele.

$a$ koma 2010.08.02. 00:00:03

Szerintem az intro-n is. :S

BlackCrow 2010.08.02. 06:50:41

Hát ez nagyon rossz lett.
Teljesen értelmetlenül és összevissza beszélsz.
Nem azt mutatod,amiről épp szó van,és ez a gameplay eléggé ratyi volt.
Nem hiszem,hogy érdemes lenne megnézni a következő videót...

Andrew Harris 2010.08.02. 08:48:50

nekem 1 bajom van! minek olyan játékot bemutatni amit mindeki ismer és már csak ezen a blogon 8 bemutatója van! nemtudom erre miért van szükség! mindig az új vagy híresebb játékokat mutogatják a kis csitrik állandóan(tisztelet a kivételnek) és semmi értelmeset nem mondanak (bocsi brooklinboy nem csak rólad van sz)

ze-ezredes 2010.08.02. 08:55:27

az intró jó lenne de nagyon nem illik oda a zene szal a Cod7 alá ez a herélt hang ez ROSSZ!!

TaylorzZ (törölt) · http://www.kockagamezz.blog.hu 2010.08.02. 10:13:50

Az első három perc Introval ment el.Közben meg beszéltél egy cseppet.Szerintem felesleges volt a játék introját betenned ebbe a bemutatódba,hiszen mindenki a játékra kíváncsi!A hangoddal vagy a mikrofonoddal pedig csinálj valamit mert halk nagyon!Vagy a játék hangerejét vedd még lejjebb!

syforceHUN 2010.08.02. 11:29:27

Már megbocsáss de az általad készített ,,intro" videóban semmi különleges nem volt!!!!
Mármint, túl hosszúak voltak a részletek,és nem illett hozzájuk a zene sem!
Mivel a saját inrtódat és a játék intróját is betetted túl sok idő elment gyakorlatilag a semmire!
Muszáj megemlíteni a változó hngerőt is...bár nálam ez nem gond mert lehet állítgatni,de idegesítő is tud lenni.
Nem rossz , de láttam jobbat is!
Csak így tovább
....
És a kiejtéseden is dolgozni kéne!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.03. 22:10:07

túl hosszú az intro...valamint sok dologgal olyan mintha nem lennél teljesen tisztában

pjoco 2010.08.04. 02:14:49

Jézusom ezért nem járok én erre az oldalra! Ez a hang jesszusom! xD Inkább írd le legközelebb amit akarsz! Angolból meg egyes alá!

GordonFreeman · http://grandtheftautoiv.blog.hu/ 2010.08.08. 12:49:58

meg lol az is h "pont egy tóba esett bele" xd
süti beállítások módosítása