Akik videókat küldtek be...

Morfran Games - Codename Panzers Phase One 1.rész

2010.08.04. 07:16

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr452162117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.08.04. 07:50:59

Nagyon igényes, szép videó. Grat hozzá.

Nekem ez a játék szinkronosan volt meg annó.

Ha valamibe nagyon bele akarok kötni, talán az, hogy az elején túl hosszú volt a bejátszás.

Várom a folytatást.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.08.04. 12:30:59

Jó lett a videó, de pár dolgot megemlítenék :)

Az első, nem értem, miért Today van kiírva, amikor magyaroknak készíted. Magyarok vagyunk, nyugodtan használhatsz magyar szavakat, engem különösen zavar az ilyen, de lehet én vagyok ezzel egyedül.

A második dolog, hogy a beszéd, tényleg nem mozog a szájuk, de miért nem azt a videót mutattad erre példaként, amikor vallatnak, és kiabálják, hogy "Beszélj", közelről mutatják, de nem mozog a szája :D Az poénosabb lett volna ;)

A 3. dolog is csak pici apróság (azon túl, hogy születő fáról én még nem hallottam :D Illetve még azon is túl, hogy a Stormregion mára már nem készít mostmár 2. VH-s RTS-t), hogy sajnálom, hogy nem a magyar verziót hoztad el nekünk :(

Szóval ennyi, mint látod, semmi komoly, szóval jó lett, következő rész is jöhet :)

VeGaS 2010.08.04. 13:46:27

amikor a játék grafikájáról beszéltél, na az engem LaLee, civil war secret mission, című játék bemutatójára emlékeztetett, amikor a grafikáról beszélt. amúgy látszott, hogy nagy gonddal készítetted a videót, tényleg jó is lett... tetszett(:

ŁuckeY · http://wazzup.blog.hu/ 2010.08.04. 18:07:14

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Szépen összeszedtél információkat, utánanéztél a fejlesztő előbbi / utóbbi játékainak, és ez nagyon tetszett. Látszik, volt benne munka. Így tovább ;)

Gutty 2010.08.05. 15:33:42

@Abydos: Ez a Today dolog engem is nagyon irritál, és mindenféle ien amerikaiaktól való majmolás...

Sörfan 2010.08.05. 18:36:38

Nekem is tetszett a videó csak így tovább :)
Csak egy kis kiegészítés : a traktort lehet az ágyuk vontatására is használni :)

Morfran · http://morfran-games.blog.hu/ 2010.08.07. 11:36:10

Köszönöm a kommenteket, és hozzátenném, hogymég nem nagyon vagyok gyakorlott a a videózásban (2. videóm). Legközelebb majd odafigyelek minden kis apróságra, és megfogadom a tanácsokat @VeGaS: nem szándékos
süti beállítások módosítása