Akik videókat küldtek be...

Colin McRae Dirt 2 video teszt

2010.08.10. 08:29

Értékelés:

Az intro (A Special Gamers-es) alatt a hang teljesen felesleges. Ott legközelebb némítsad ki a hangot, mert felesleges. 'Colin McRally"? Colin McRae az. Szegény már nem él, nyugodjék békében. Néhol túl hangos volt a játék. A Codemasters-t úgy kell kiejteni, hógy "kódmásztörsz", lehet, hogy németes vagy, nem tudom. Aztán, kivághattad volna a töltő képernyőt, nyugodtan. Néhol kicsit akadozik a kommentár, improvizáltad? Aztán miért replay-t mutattál? Simán mutathattad volna azt, ahogy épp játszol. Kevés a hiba? Hát... 90% átlagja van a Gamerankings.com-on. Lehet benne valami.
A francba már, túl hangos a zene! Sokat dolgoztak vele? Hát két évet kb.
Na kérlek szépen, ez egy élménybeszámolónak tűnt számomra. Végig EGY pályát mutattál, ahol a Subaru Imprezáddal mentél, azt is replayben. Miért nem mutattál többet? Miért nem mutattál más pályákat? Engem érdekelt volna, mert nekem a CMR1 és a 2 megvolt PS1-en, és mindkettőt végig is játszottam. Ez, illetve a hangerő hiba nagyon zavaró volt a számomra. Néhol komolyan nem tudtam mindent kihallani a túlzott hangos zene miatt.
Bár nekem nem indul el ez a játék sem - meglepő? dehogy - jónak tűnik. Viszont ez a videó még érdemelt volna egy kicsivel több munkát, mert így nem tűnt valami soknak.
Összefoglalva: A hang és a videóanyaghiány csúfosat ront az összképeden. Pedig ebben a videóban is lenne potenciál...

Visor

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr412186794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.08.10. 09:13:53

jobban nem tudtam volna fogalmazni, mint Visor :)

Sajt222 2010.08.10. 10:16:51

hát szerintem elég fura volt.
Mi az hogy az egyes rosszab volt mint a kettes?Folyamatosan egyes, kettes, egyes, kettes.Mintha a játékba váltottál volna sebességet.A játékmódokrol is beszélhettél volna többet.Na és az a hiba, hogy McRally...ha a játék nevét se tudod akkor miröl van szó?!?

syforceHUN 2010.08.10. 10:59:43

Szia,bocsi,te ugye Erdélyi vagy? (nem,nem erdelyi) mert ahogyan beszélsz z nekem nagyon ismerős,unokatesóimnak is ilyen ,,achcentusa" van :D szerintem jópofa :D

ateszka1 2010.08.10. 11:36:22

Visor telleg igazat mond...
aztan meg a magazas is elegge fura volt szamomra.

darktom98 2010.08.10. 12:21:28

@Visor: Igazából ez nem az intro-juk azt együtt csináltuk Mr. Kacsával
amúgy igen forzaGT erdélyi

darktom98 2010.08.10. 12:32:56

@TommyT: és mielőtt jönnének a kommentek én ezt aézrt tudom csak, mert jóban vagyok a bloggal

P3T1 2010.08.10. 13:27:27

a poár a mácsok...lol ez tipikus falusyyy akcentus vegytive más dolgokkal elég gyér video: 2/10

Hogi:) 2010.08.11. 01:03:24

háát... ugyan azt tudom mondani mint Visor.. de szerintem nem volt nézhetetlen, és ezért 5/10

fxcpr0 2010.08.31. 20:24:33

Szerintem viszont az volt.
Az hiba neked hogy a fű nem hajlik el ha rámész? xD
Az már nagyobb hibája a játéknak, hogy az autókat szinte nemlehet ellenkormányozni.
Pedig ez egy rallys játéknál alapkövetelmény lenne.
A játék is eléggé monotonná válik pár verseny után, főleg a nagyobb terepjárókkal, buggykkal.
süti beállítások módosítása