Akik videókat küldtek be...

Benooo - Blur (Carpack 1/3)

2010.08.11. 09:35

Értékelés:
A felvezetés jó. Viszont fokozatosan lehalkíthatad volna a zenét, mielőtt megszólalsz. A vágások nem voltak mindig jók, mert akkor mindig reccsent egyet a hangsáv. A Bizarre Creationsnek van egy nagyszerű játéka, a MSR a Dreamcasten. Ez már jól kezdődik! 04:51-nél az a három másodperces hirtelen elhallgatás megzavart egy kicsit. Váratlanul jött.
Amúgy látszik, hogy tényleg ismered ezt a játékot, mert eléggé informatív volt! Lehetett volna humoros jelenetet beletenni, például egy hiba a verseny legvégén, vagy valami, mert talán jó lett volna. Néha a videó mérete kisebb volt és letterboxos volt az anyag, erre figyelj szerintem! És az nem "fun", hanem fan pontok, ejtsd: fen :) Hiányoltam a játék hangját. Oké, van háttérzene, de mutathattad volna a kocsik hangját, vagy a zenéit. Ezekről nem mondtál semmit, pedig őszintén, engem érdekelt volna! Nem optiönz, hanem opszönsz, az angol néha még hibádzik. :) A gépigény érdekelt volna amúgy. Kiírhattad volna mondjuk a videó végére.
Összefoglalva: a videó egész informatív lett, egy kis humort vihettél volna bele, viszont a kommentár vágásánál mindig pattant egyet a hangsáv, illetve zúg a mikrofonod. Szerintem szerezz be egy újat, vagy a kommentárt vidd át egy hangszűrésen egy Goldwave-el.
Nem rossz ez, várom a többit.

Visor

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr142147320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abydos · http://abysan.com/blog 2010.08.11. 12:55:02

Jó videó lett :) Egy valamit viszont nem értek, hogy a Shiftet hogyan fogod a másik kettőhöz hasonlítani :D

Pl a Need for Speed Worldot jobban megérteném, mert már ott is vannak power upok, szóval ez furcsa számomra :)

fxcpr0 2010.08.11. 15:40:15

Egy autós játéknál minek történet?
Másnál is teljesen felesleges szerintem, de egy autósnál meg főleg.
Aeea jó, hogy a videóban az időt hűzgasd vele, hogy felolvasod, mert hogy attól élvezetesebb lenne egy játék, azt el nem hiszem.

A videó jó volt, már szerettem volna kipróbálni a játékot, és szerintem meg is fogom tenni.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.08.11. 17:55:44

Mindent elmondtál! Nekem tetszett: A zene is jó volt alatta, a hangodat is lehetett hallani szóval csak így tovább! 10/8

Benooo · http://pccubic.ucoz.hu/ 2010.08.13. 11:00:39

Visor: Köszönöm a tanácsokat igyekszem betartani őket
Abydos: World-et fogom, kösz az ötletet.
fxcpr0: Ezzel sajnos nem értek egyet szerintem jó ha van története egy játéknak , legyem az autós vagy akció.
TomVadeR: Köszönöm.
Killah: Én is csodálkoztam rajta h miért pont "EMO"

Köszönöm a hozzászólásokat !
süti beállítások módosítása