Akik videókat küldtek be...

Heavy Games - Team Fortress 2 2.rész

2010.08.11. 18:31

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr572212509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.08.11. 21:58:38

Helló
1.Miért Fárratan veszed fel a videódat(vagy a szinkront)
2.szerintem késik a hang mert amikor mondtad hogy dubla minigánja van már akkor még híre sem hamva se volt annak.
Más hiba szerintem nem volt a videóba vagyis én nem vettem észre.

Üdvözlettel:Mr.kacsa

Sajt222 2010.08.12. 13:25:12

irtó rossz videó.nem tudsz beszélni rendesen a kasztokról,szétszort vagy.Mi az, hogy:"Hát most mit mondjak még róla?" vagy "mást nem tudok mondani". a "dimómen" meg...nincs rossz kaszt csak rossz játékos.A demomen az egyik legerősebb kaszt ha jó kezekben van.Sentryk ellen leghatásosabb.Látszik hogy keveset játszottál még a játékkal mert nagyon nem értesz hozzá.:S Én a helyedbe nem mutattam volna be egy olyan játékot amivel 1-2 hete játszok.

Dryenful 2010.08.13. 17:30:32

Hát tényleg eléggé szétszórt vagy.Inkább ne csinálj videót és pihenj mert az javít a minőségen.Meg gyakorold a beszélést.És nincs olyan hogy rossz kaszt csak olyan játékos van aki nem tudja jól használni.Minden kasztal egyenlően kell bánní(legalább is a játékbemutatóban).

Dryenful 2010.08.13. 17:34:38

Amúgy meg honnan töltötted le a Steam-t?Csak mert nekem is kéne.

Chter 2010.08.19. 00:18:39

-szerintem a kasztok bemutatásának nem kéne több idő mint 3 videó a 3 fajtára(defense..)
-ne improvizálj hanem gyűjtsd össze mit kéne mondani 1 kasztról(esetleg jegyezd is fel valahova) és akkor nem lesznek ijen mondatok h "hát mit is mondjak" meg stb, és akkor sokkal összeszedettebb lessz a videó
-a képanyagból a felesleget vágd ki és ne a néma képnél várjunk
-ha gameplayt mutatsz vagy a game hangját hagyd bent(szerintem ez jobb) vagy valami zenét tegyél alá

95Anarki 2010.08.20. 19:24:34

@Chter: A hangot nem tudtam felvenni(az utolsó videóban mondtam),de találtam 1 programot amivel ezentúl fel tudom venni a hangot is és majd összeszedettebben csinálom a videókat.
süti beállítások módosítása