Akik videókat küldtek be...

Heavy Games - Team Fortress 2 3. és 4.rész

2010.08.15. 08:32

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr812186801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syforceHUN 2010.08.16. 12:06:53

Látom még nincs kint a megjegyzés :S mármint a összegzés :D
akkor megírnám én:
Szerintem fölösleges dolog volt mindketőtöknek ott lennie,mert így elhülyéskedtétek,nem kicsit,nagyon! amikor leejtetted a mikrofont a másik összefosta magát a röhögéstől, ez nem bemutató volt hanem egy gameplay videó egy kis beszéddel... a videó minőségét meg sem említem,mert a telefonom jobban és szebben felveszi a képet a gépről...de ez nem olyan fontos,a hang rettenetesen rossz let... és a többi hibát meg sem említem!
szerintem a TF2 egy nagyon jó játék,ezért megérdemelt volna egy jobb bemutatót(amiből már amúgy is van vagy 4),de annyira nem volt rossz

+értékelés(mivel kommentben sokat láttam már): 10/3 (a játék pedig 10/9és fél)

e.h. 2010.08.17. 09:40:58

második:P
Szerintem jobb volt így hogy ketten voltatok de ez már nem volt bemutató.
Ketten csinálhatnátok még videót csak ne bemutatót.
süti beállítások módosítása