Akik videókat küldtek be...

Gamecsászár Játékbemutatók - Mafia 2 Demo bemutató

2010.08.16. 18:40

Egy rövid, véleménykifejtős videó a Mafia 2 demóról:
 

Nagyon halk, gyakorlatilag suttogsz, és valahogy kicsit unottnak tűnik a hangod. A játékot tegnap reggel játszottam ki, és akárkinek beszéltem róla, szuperlativuszokban tudtam csak. És amire a legtöbb időt feccöltek a készítők, az alig lett megemlítve. Az élő város. Az rendben van, hogy kézreálló irányítás, meg fain grafika, de maga az atmoszféra és az egész összhatás megérdemelte volna szerintem a videó 50%-át. A Sinatra számok a rádióban is adták neki. Szemétnek tűnök tudom, de sajnos ez a videó eléggé hiányos, és erőtlen.

5/10

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr402217655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Asdasdasddasdasdúrfi 2010.08.17. 19:35:30

Nem csak az a 3 fegyver van. Van még benne revolver is, rendőröktől ill. fegyverboltból.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.18. 07:49:35

@darthkrisz22: Igazad van. A revolverre én csak utólag jöttem rá miután megvolt a szöveg és már nem akartam kijavítani.

Mr. Asdasdasddasdasdúrfi 2010.08.18. 10:18:27

Semmi baj. De azért mondhattad volna, hogy van hozzá végtelen idő patch, ami azért jelentősen megnöveli a demó játszhatóságát.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.18. 14:05:04

@darthkrisz22: Az az igazság hogy 11.-én reggel amikor megjelentettem a videót még nem volt meg ez a patch.

Mr. Asdasdasddasdasdúrfi 2010.08.18. 19:35:06

Tudom, nem is negatívumként akartam, de mondjuk azért kicsit utánanézhettél volna, nem kell egyből bemutatót csinálni.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2010.08.29. 14:18:28

Mivel a videó csak a hivatalos demo bemutatására készült azért nem igazán tudtam megemlíteni a várost mert a készítők csak 10 perc-nyi nézelődést engedélyeztek. Aztán kijött a patch amivel el lehetett törölni az időlimitet csak akkor már kész volt a videó.
Mindensestre köszönöm az értékelést.
süti beállítások módosítása