Akik videókat küldtek be...

KisQuaBLA bemutatója: Lego Harry Potter 1-4

2010.08.21. 08:16

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr582212850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.08.21. 09:27:56

Szeintem 1.videónak egész jó 8/10

syforceHUN 2010.08.21. 10:05:06

pffff már megbocsáss de ez semmi sem volt...csak gameplay videó a hangoddal!
ha bemutatót csinálsz azt....azt inkáb bízd másra!

VeGaS 2010.08.21. 14:40:26

elöször is a bemutatkozás : mondod ki vagy, edig rendben van. a csapatot... aztán Mr. Kacsa barátja vagyok. hmmmm ez most komolyan szükséges??? ennek akkkor lennne értelme, ha vele eggyütt mutadnád be, de így... mondtad, h szeted jól oldották meg a töltést, errre látunk 3 mp erejéig egy fekete képernyőt, utána 1 mp-ig egy forgó üstöt... kevered a magyart az angol szavakkal, ettől én rosszul vagyok. "alapból két playeres a játék"... meg az, hogy "legtöbször e emberek között tudunk válogatni: Harry Potter, Hermione, és Ron." ha harry nevét végig mondod akkor a másik 2-őjét mért nem? aztán Harrynek nincs különleges képessége csak felvette a láthatatlannná tévő takaróját. ez szetem nem képesség, csak haszált egy tárgyat. aztán mondtad, h a következő varázslattal növényeket riasztahatunk el. utána folytatod, h ezt most nem fogod bemutatni. akkor minek mondtad? utána "Harry Potternek van csak meg a dementor űző varázslata" aki nem olvasta-látta a HP.-t az most gondokodhat mi a fene lehet a dementor. mondtál pár varázslatot, de csak azt mire lehet használni, a nevét mért nem? neten kb 2 kattintás és ott az összes varázslat neve és, h mire jó. annak a bizonyos szellemnek neve is van. azt mért nem mondtad el? neten megint 2 kattintás és ott a név. a varázslatot egyszer képességnek hívod máskor varászlatnak. a bankban az ajtót nem egy törpével nyitod ki, hanem a koboldal. syforceHUN jól írta, ez végig gameplay volt. eggyetlen pozitívum: nem volt szóismétlés. 3/10

Hogi:) 2010.08.21. 15:26:29

Figyelj, azt nézve hogy játékbemutató van ki írva.. 1/10
Ez végig gameplay... de a többiek elmondták elöttem.
@VeGaS: szerintem 3/10 az kicsit sok

VeGaS 2010.08.21. 15:40:17

@Hogi:): csak azért lett 3/10, mert az első videója.

TomVadeR · http://www.youtube.com/playlist?list=PL03J_-Z7EVRJaeOCKejb8-qsP0945HQ3v 2010.08.21. 19:11:56

Őszintén szólva a videót látva az az érzésem, hogy gyakorlatilag semmit nem tudsz a Harry Potter univerzumról. Varázslatokat képességnek mondani...elég meredek. Itt vagyunk az iskolában...Netalán Roxfort. Az pedig, hogy Mr. Kacsa barátja vagy szerintem nem lényeges, ennyi erővel: Sziasztok, TomVadeR vagyok, Laz barátja:D. Na ugye, hogy furcsán hangzik:D. Szép próbálkozás, de még gyakorolj sokat, illetve a beszéd hangsúlyán sürgősen változtass, mert úgy hangzik, mintha te is unnád amit nekünk gügyögsz:). 3/10

VeGaS 2010.08.21. 19:59:24

@TomVadeR: komolyan mondom teljesen ugyanerre gondoltam, hogy odaírom a kijelentése mögé, hogy "VeGaS vagyok, semmien csapatnak se vok a tagja, de viszont, a szomszédom, Pista bácsi nagy barátja vagyok. ma bemutatom a....." vagy még gondolkodtam a "Heló! VeGaS vagyok és most jöttem be a házba, mert eddig napoztam!!!""kijelentésen. de ezt kicsit durvának, az előzőt meg kicsit soknak éreztem volna a rengeteg hibával eggyütt leírva. ja és az előző előtti hozzászólásomból kifelejtetttem, hogy nagyon "elnyújtod-vonod" a szavakat. tehát "naaa töltsük is be a jááátéékot". stb.... stb....

Oddye 2010.08.21. 20:11:52

jááááj... mami ez fájt :S

SpeeD 2010.08.25. 11:38:32

mért kell ilyen b*zisan beszélni kis selyem fiú vagy garantálom

Déwisz 2010.08.25. 12:28:52

@SpeeD: mi bajod van neked a beszédével azt sem tudod hogy igazat beszélsz-e csak a fejed után mész, mellesleg te tudsz jobb bemutatót csinálni?
@Mr.Kacsa: igazat adnék + kezdő videónak éppen jó nemdebár?

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.08.26. 17:51:49

@VeGaS: Mivel már mindent leírtál amit akartam, ezért nem is koptatom billem. Illetve még annyit, hogy komolyan gondoltad hogy 8 percben "mutatod be" ezt a játékot? -.-
Ez egy végigjátszás.. 1/10
süti beállítások módosítása