Akik videókat küldtek be...

Victory and Kazda Entertainment: Unreal Tournament (2)

2010.08.26. 10:25

Értékelés:
Srácok. Ti kértétek külön, hogy én értékeljem, nem? Hát, akkor a kérésnek eleget teszek. :)
Az intro kurva jó, a zene tetszik, csak egy picit hosszúnak érzem. Néha a videóméret nem használja ki a felbontást, ezt szerintem fixáljátok a jövőben. A színeket vagy angolul mondjátok végig, vagy magyarul. Az angol kiejtés még hibádzik: non? Nán szerintem. Uhh, a kommentár néha túl halk... figyeljetek a hangerőre, mert látszik, hogy értitek a játékot. Uh, Luthienne ellen kicsit bénáztatok. :) Hozzá kell tennem, hogy UT-t rengeteget toltam, neten is. Pulse Gun = plazmafegyó :)
A Domination nem unalmas játékmód, izgalmas azért, hogy figyeld a térképet, mert a cél az, hogy te felügyeld a térképet az ellenfelekkel szemben. LOL, hapci. Szerintem megemlíthetted volna, hogy parancsot adhatsz a tagjaidnak. Az egyik mindig téged fog követni és fedezni fog. Néha buta AI, néha nem? Játsszatok nehezebb szinten :) Godlikeon is lehet nyerni! Nekem sikerült, van nehezebb is annál, úgy hívják multiplayer. XD
Szerintem mutassatok majd többet is be. Kezdetnek nem rossz ez! Figyeljetek arra, hogy a hangminősége a kommentárnak jó legyen, illetve hogy ne legyen túl halk. Némi humor, némi összeszedettség, és meg lehet a siker! :)

Visor

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszpcjunior.blog.hu/api/trackback/id/tr542213106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fxcpr0 2010.08.26. 11:56:04

Korrekt bemutató, csak a hangerővel volt gond.
Legközelebb kicsit hangosabban. :)

martinboy 2010.08.26. 12:17:02

én teljes hangerőn nem hallok belőle semmit:((nem nem vagyok süket XD)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.08.26. 12:19:18

támogatom Visort, teljesen igaza van...:)

Mr.Kacsa · http://specialgamers.blog.hu/ 2010.08.26. 17:53:27

Visor Neked hol lehet e-mailt küldeni?

Kawa. 2010.08.29. 16:28:00

Belelövök gránátvetővel egy rakétát:D Ezen elmosolyodtam amúgy egész jó videó
süti beállítások módosítása